Щодня підкидай у душу, як у шлунок, слово або вислів Г. Сковорода
Номер слайду 3
ІНФОРМАЦІЯ
Номер слайду 4
Назвіть органи чуття, якими людина сприйняла, що: Тістечко солодке. Музика гучна. Море блакитне. Ковдра м’яка. Пісок теплий
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Доволі часто в отриманні повідомлень беруть участь одразу кілька органів чуття людини. Наприклад, якщо ми їмо червоне яблуко, то відразу отримаємо повідомлення про його колір і форму(візуальне), тверде чи м’яке (тактильне), солодке чи кисле (смакове), який має аромат (нюхове), ще й можемо послухати розповідь продавчині про сорт яблука (звукове). Такі повідомлення називаються комбінованими.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Робота з підручником Вправа 398
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Вправа 400 Виконайте завдання вправи. Випишіть 5 словосполучень, розберіть їх.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Запитання й відповідіПопросіть батьків і учнів ставити запитання
Номер слайду 13
Урок викликав у мене такі емоції:
Номер слайду 14
Домашнє завдання. Вправа 409. Побудуйте діалог, у якому один зі співрозмовників / одна зі спів - розмовниць просить надати інформацію, а другий / друга — надає (інформує).