20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

НУШ Ранкова зустріч Чи знаю я дорогу до школи і дорожні знаки?

Про матеріал

Ранкова зустріч.

- Вітання.

Діти беруться за руки, утворюючи коло, і разом з учителем промовляють слова:

Від серця до серця лунають вітання:

– Прийміть найщиріші мої побажання!

Щоб були щасливі, щоб були веселі,

Щоб сміхом наповнилась наша оселя.

  • -Продовжте гру «серйозними» запитаннями:
  • -- Хто сьогодні прийшов до школи пішки? (разом з учнями полічіть підняті руки і викладіть на дошці цифру, яка відповідає кількості учнів).
  • -- А як називаються люди, які рухаються пішки узбіччям дороги чи тротуаром? (Учитель записує друкованими буквами слово «пішоходи» на дошці біля цифри, яка позначає кількість пішоходів класу).
  • -- А хто сьогодні приїхав до школи будь-яким транспортним засобом: автобусом, машиною тощо? (разом з учнями полічіть підняті руки).
  • - - Як називаються люди, які їдуть в автобусі чи в машині? (учителька записує слово «пасажири» друкованими буквами на дошці).
  • - - Прошу полічити, скільки учнів нашого класу були сьогодні зранку пасажирами? (учителька викладає відповідну цифру біля слова «пасажири»).
  • - - Визначте, кого більше: пішоходів чи пасажирів? - На скільки більше ……, ніж ……..? - На скільки менше ……., ніж ……...?
  • -Обов'язково зазначте, що транспортом їхати комфортніше і швидше, але ходити пішки – здорово для організму людини
Перегляд файлу

 Тема тижня  Я іду до школи Середа

Чи знаю я дорогу до школи і дорожні знаки?

1. Ранкова зустріч.

- Вітання.

Діти беруться за руки, утворюючи коло, і разом з учителем промовляють слова:

                   Від серця до серця лунають вітання:

                 – Прийміть найщиріші мої побажання!

                   Щоб були щасливі, щоб були веселі,

                   Щоб сміхом наповнилась наша оселя.

  • Продовжте гру «серйозними» запитаннями:
  • - Хто сьогодні прийшов до школи пішки? (разом з учнями полічіть підняті руки і викладіть на дошці цифру, яка відповідає кількості учнів).
  • - А як називаються люди, які рухаються пішки узбіччям дороги чи тротуаром? (Учитель записує друкованими буквами слово «пішоходи» на дошці біля цифри, яка позначає кількість пішоходів класу).
  • - А хто сьогодні приїхав до школи будь-яким транспортним засобом: автобусом, машиною тощо? (разом з учнями полічіть підняті руки).
  •  - Як називаються люди, які їдуть в автобусі чи в машині? (учителька записує слово «пасажири» друкованими буквами на дошці).
  •  - Прошу полічити, скільки учнів нашого класу були сьогодні зранку пасажирами? (учителька викладає відповідну цифру біля слова «пасажири»).
  •  - Визначте, кого більше: пішоходів чи пасажирів? - На скільки більше ……, ніж ……..? - На скільки менше ……., ніж ……...?
  • Обов’язково зазначте, що транспортом їхати комфортніше і швидше, але ходити пішки – здорово для організму людини

2. Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі. (у  додатку)

Попросіть учнів навести власні приклади небезпечних ситуацій, які можуть виникати дорогою до школи. Обговоріть докладно кожен із них.

  1. Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту

 

  • Діти разом з учителькою виходять на подвір’я школи, досліджують околиці,

фіксуючи результати дослідження на аркуші паперу (дорога, пішохідний

перехід, крамниця, спортивний майданчик (стадіон), стоянка для автомобілів,

зупинка громадського транспорту тощо).

  1. Створення та представлення малюнка «Дорожні знаки »
  • Об’єднайте дітей у малі групи.

Щоб діти намалювали які дорожні знаки запам’ятали з картинок 9у додатку) і що бачили у мультфільмі.

  • Запропонуйте представити результат роботи групи перед класом, називаючи кількість позначених дорожніх знаків і що вони означають.

 

docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
2769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку