. Ранкова зустріч. Знайомство.
Зайомство і привітання (попросіть дітей стати в коло).
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля, (вчитель)
Доброго ранку, Вкраїно моя! (діти)
Доброго ранку, рідний садочку, (вчитель)
Доброго ранку, земле моя! (діти)
Доброго ранку, гості шановні, (вчитель)
Доброго ранку! Всім миру й тепла! (діти)
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім'я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вчитель: Я також рада бачити всіх вас.
Тема тижня: „ Я іду до школи ”
ПОНЕДІЛОК
НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?
1. Ранкова зустріч. Знайомство.
Зайомство і привітання (попросіть дітей стати в коло).
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля, (вчитель)
Доброго ранку, Вкраїно моя! (діти)
Доброго ранку, рідний садочку, (вчитель)
Доброго ранку, земле моя! (діти)
Доброго ранку, гості шановні, (вчитель)
Доброго ранку! Всім миру й тепла! (діти)
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вчитель: Я також рада бачити всіх вас.
2. Слухання пісень про школу.
Запропонуйте учням послухати пісню (пісні) про школу, дітей / дитинство, можна з одночасним виконанням певних рухів. Наприклад: Здрастуй школо Н. Май ( у додатку)
3. Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
уважно слухати один одного;
піднімати руку, якщо хочеш щось сказати;
говорити голосно і чітко.
4. Визначення емоційного стану
По закінченні музичного твору запропонуйте учням визначити свій теперішній
емоційний стан за допомогою смайликів (кожний учень має набір символів –
смайлів)
Потім кожен по черзі показує смайлик та описує свій
емоційний стан. (смайлики у додатку)
Учителька також описує свій емоційний стан
5. Гра на тему «Чого я хочу навчитися у школі?»
- Розкажіть, що дорогою до школи ви почули розмову між двома учнями і стисло перекажіть її зміст:
- Оленка: Як добре, що люди придумали школу. Я так люблю ходити до школи. Стільки нового пізнаю щодня! А ти?
- Миколка: Я? Не знаю… Я хотів би, щоб ще тривали літні канікули. Надворі так гарно! Можна плавати в річці, мандрувати, вранці не треба нікуди поспішати! А зараз треба раненько вставати і йти до школи…
- Оленка: А я встаю вранці і думаю, скільки всього цікавого мене чекає в школі...
-Запропонуйте учням допомогти Оленці переконати Миколку в тому, що у школі цікаво і можна багато навчитися та цікаво провести час.
6. Робота в парах. Дати дітям зрозуміти, що у школі цікаво, запропонувати їм працювати у парах і так вивчати кольори.
Наприклад: взяти кожній дитині два кольори з LEGO або конструктора (зелений і жовтий)
Підніміть правою ручкою зелений колір, а тепер лівою – жовтий.
Що у нашому класі знаходиться зеленого кольору?
Хто з ваших однокласників одягнутий сьогодні у жовтий колір?
(Використовуєте ще різні запитання по кольорах)
7. «Руховий» (математичний) диктант
(для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо)
Диктант можна провести у класному приміщенні або на шкільному подвір’ї.
Зразок диктанту
Дорога до нашої школи: 3 кроки прямо, два кроки ліворуч, 1 крок назад, 4
кроки праворуч…Вузенька стежечка. Ви мусите правою рукою торкнутися
плеча сусіда попереду, пройти 3 кроки вперед і 1 праворуч… Дорогою учні
можуть знаходити різні речі (камінці, іграшки, набір крейди, кольоровий папір, ручка, зошит, і т.д.)
і забирати ті, які знадобляться у школі, пояснюючи: «Я візьму (називає річ), тому що…
8. Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить Олег.
Зараз пора року – літо. Третій місяць літа – серпень.
Сьогодні понеділок – перший день тижня.
На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.
( першого дня вчитель вчить розказувати прогноз, а на наступний діти вчаться самі розказувати)
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
9. Створення малюнка «Школа моєї мрії»
Діти малюють на папері або асфальті школу про яку вони мріють і під малюнком, щоб залишили свій автограф. Дітей поділити на дві – три групи.
10. Рефлексія. Відгадування загадок
Як підсумок, запропонуйте учням відгадати загадки, пов’язані зі школою:
Не кущ, а з листочками,
Не сорочка, а зшита,
Не людина, а навчає. (книжка)
Чарівний незвичайний дім,
Приємно й затишно у нім.
Там діти здобувають щодня
Уміння, навички, знання.
Завжди стрічає радо вас,
Гостинно відчиняє клас,
Віконцями сія довкола
Святиня ця – це … (школа)
В спеку, дощ і навіть сніг
ступають на шкільний поріг.
Вчителі їх вчать читати,
Віднімати, додавати. (учні)
В кожній школі він живе,
На урок діток зове.
Поки вчаться - він мовчить,
Як перерва – то кричить. (дзвінок)