29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Ранкова зустріч НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

Про матеріал

. Ранкова зустріч. Знайомство.

Зайомство і привітання (попросіть дітей стати в коло).

Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.

Доброго ранку, ліси і поля, (вчитель)

Доброго ранку, Вкраїно моя! (діти)

Доброго ранку, рідний садочку, (вчитель)

Доброго ранку, земле моя! (діти)

Доброго ранку, гості шановні, (вчитель)

Доброго ранку! Всім миру й тепла! (діти)

Привітання один з одним.

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім'я і торкаються долоньками.

– Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.

– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас.

Перегляд файлу

Тема тижня: „ Я іду до школи ”

ПОНЕДІЛОК

НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

1. Ранкова зустріч. Знайомство.

Зайомство і привітання (попросіть дітей стати в коло).

Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.

Доброго ранку, ліси і поля, (вчитель)

Доброго ранку, Вкраїно моя! (діти)

Доброго ранку, рідний садочку, (вчитель)

Доброго ранку, земле моя! (діти)

Доброго ранку, гості шановні, (вчитель)

Доброго ранку! Всім миру й тепла! (діти)

Привітання один з одним. 

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.

         Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.

         Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.

Вчитель:  Я також рада бачити всіх вас.

2. Слухання пісень про школу.

 Запропонуйте  учням  послухати пісню (пісні) про школу, дітей / дитинство, можна з одночасним виконанням певних рухів. Наприклад: Здрастуй школо Н. Май ( у додатку)

3. Обговорення правил ранкової зустрічі.

Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:

уважно слухати один одного;

піднімати руку, якщо хочеш щось сказати;

говорити голосно і чітко.

4. Визначення емоційного стану

По закінченні музичного твору запропонуйте учням визначити свій теперішній

емоційний стан за допомогою смайликів (кожний учень має набір символів –

смайлів)

Потім кожен по черзі показує смайлик та описує свій

емоційний стан. (смайлики у додатку)

 Учителька також описує свій емоційний стан

5. Гра на тему «Чого я хочу навчитися у школі?»

- Розкажіть, що дорогою до школи ви почули розмову між двома учнями і стисло перекажіть її зміст:

- Оленка: Як добре, що люди придумали школу. Я так люблю ходити до школи. Стільки нового пізнаю щодня! А ти?

- Миколка:  Я? Не знаю… Я хотів би, щоб ще тривали літні канікули. Надворі так гарно! Можна плавати в річці, мандрувати, вранці не треба нікуди поспішати! А зараз треба раненько вставати і йти до школи…

- Оленка: А я встаю вранці і думаю, скільки всього цікавого мене чекає в школі... 

-Запропонуйте учням допомогти Оленці переконати Миколку в тому, що у школі цікаво і можна багато навчитися та цікаво провести час.

6. Робота в парах. Дати дітям зрозуміти, що у школі цікаво, запропонувати їм працювати у парах і так вивчати кольори.

Наприклад: взяти кожній дитині два кольори з LEGO або конструктора (зелений і жовтий)

Підніміть правою ручкою зелений колір, а тепер лівою – жовтий.

Що у нашому класі знаходиться зеленого кольору?

Хто з ваших однокласників одягнутий сьогодні у жовтий колір?

(Використовуєте ще різні запитання по кольорах)

7. «Руховий» (математичний) диктант

(для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо)

Диктант можна провести у класному приміщенні або на шкільному подвір’ї.

Зразок диктанту

Дорога до нашої школи: 3 кроки прямо, два кроки ліворуч, 1 крок назад, 4

кроки праворуч…Вузенька стежечка. Ви мусите правою рукою торкнутися

плеча сусіда попереду, пройти 3 кроки вперед і 1 праворуч… Дорогою учні

можуть знаходити різні речі (камінці, іграшки, набір крейди, кольоровий папір, ручка, зошит, і т.д.)

і забирати ті, які знадобляться у школі, пояснюючи: «Я візьму (називає річ), тому що…

8. Щоденні новини.

А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить Олег.

Зараз пора року – літо. Третій місяць літа – серпень.

Сьогодні понеділок – перший день тижня.

На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.

( першого дня вчитель вчить розказувати прогноз, а на наступний діти вчаться самі розказувати)

 

Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

 

9. Створення малюнка «Школа моєї мрії»

Діти малюють на папері або асфальті школу про яку вони мріють і під малюнком, щоб залишили свій автограф.  Дітей поділити на дві – три групи.

10.  Рефлексія. Відгадування загадок

 Як підсумок, запропонуйте учням відгадати загадки, пов’язані зі школою:

Не кущ, а з листочками,

Не сорочка, а зшита,

Не людина, а навчає. (книжка)

 

Чарівний незвичайний дім,

Приємно й затишно у нім.

Там діти здобувають щодня

Уміння, навички, знання.

Завжди стрічає радо вас,

Гостинно відчиняє клас,

Віконцями сія довкола

Святиня ця – це … (школа)

 

В спеку, дощ і навіть сніг

ступають на шкільний поріг.

Вчителі їх вчать читати,

Віднімати, додавати. (учні)

 

В кожній школі він живе,

На урок діток зове.

Поки вчаться - він мовчить,

Як перерва – то кричить. (дзвінок)

 

docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
1731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку