Ранкова зустріч „ Хто мої однокласники? Які вони? ”

Про матеріал
  • 1.Ранкова зустріч.

Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.

Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.

* Учителька першою називає своє ім'я. Наступний учень повинен назвати

ім'я вчительки і своє ім'я і т. д.

* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.

- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об'єднати дітей у

малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах

малих груп. АБО

  • -Якщо у класі достатньо місця, запропонуйте дівчаткам і хлопцям двома

шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після

цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.

Перегляд файлу

 

Тема тижня Я іду до школи        ВІВТОРОК

„ Хто мої однокласники? Які вони? ”

  1. Ранкова зустріч.

 Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.

Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.

* Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати

ім’я вчительки і своє ім’я і т. д.

* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.

- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об’єднати дітей у

малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах

малих груп.         АБО

  • Якщо у класі достатньо місця, запропонуйте дівчаткам і хлопцям двома

шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після

цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.

  1.              Обмін інформацією
  • Сьогодні ми поговоримо про дружбу. Дружба – це велика цінність, подарунок долі. Дружба допомагає нам навчатися, працювати, жити. Вона робить нас кращими, добрішим, сильнішими. Мати друга – велике благо.

Продовжить речення:

  • Дружба – це…
  • Справжній друг – це…
  • Друзі завжди – …

Якщо ми бажаємо мати друзів, ми повинні відчувати, що потрібно іншій людині. Дружба – це готовність надати допомогу другові, розділити з ним невдачу та радість.

  • Скажіть у кого є справжній друг/подружка?

3 . Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»

З’ясуйте, як учні розуміють значення слів «захоплення», «хобі».

  Учитель просить всіх учнів протягом короткого часу подумати, яке хобі має кожен із них.

Пограйте у гру – пантоміму «Відгадай моє захоплення»: одна дитина за допомогою міміки і жестів показує своє захоплення так, щоб інші діти відгадали і назвали, яке захоплення має однокласник (-ця).

  1. Щоденні новини

(Учні сідають на килимок і розказують щось цікаве, що відбулося з ними протягом дня і замальовують смайлик який у них настрій на даний час) Смайлики у додатку

Складання правил дружби

  1. Довіряти один одному.
  2. Ділитися новинами, успіхами і невдачами.
  3. Вміти зберігати чужі секрети.
  4. Радіти разом його успіхам.
  5. Пропонувати свою допомогу, а не чекати прохання про допомогу.
  6. Намагатися, щоб другу було приємно у твоєму товаристві, не створювати незручних ситуацій.
  7. Захищати один одного.
  8. Не критикувати друга в присутності інших людей.
  9. Поважати права один одного мати інших друзів, крім тебе.
  1. Вправа «Естафета дружби»

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/11.jpg

Діти стають у коло, беруться за руки і передають, як естафету,рукостискання. Починає вчитель «Я передаю вам свою дружбу, і вона йде іде від мене до Дмитра, до Лізи і т.д. і, нарешті, знов повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, так як кожен додав краплинку своєї. Нехай же вона не залишає вас і зігріває»

6. Підсумок дня «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото)

На згадку про сьогоднішній день зробіть з дітьми спільне фото / селфі

«Знайомтесь – це ми» і причепіть фотографію у класний учнівський куточок.

Як альтернативу, можна запропонувати учням виготовити спільний колаж

«Знайомтесь – це ми!» на великому аркуші паперу, де кожна дитина приклеїть

свою фотографію (намалює себе) і підпише під фотографією (або малюнком)

своє ім’я і, можливо, прізвище.

Цей колаж можна використати для того, щоб прикрасити двері класу і зробити

їх впізнаваними для дитини.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурківченко Наталія Миколаївна
    Матеріал, взагалі, мені сподобався, але, на мою думку, зміст не зовсім відповідає назві("Хто мої однокласники? Які вони? ”, а йдеться більше про дружбу).
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
3438
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку