Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.
Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.
* Учителька першою називає своє ім'я. Наступний учень повинен назвати
ім'я вчительки і своє ім'я і т. д.
* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.
- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об'єднати дітей у
малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах
малих груп. АБО
шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після
цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.
Тема тижня Я іду до школи ВІВТОРОК
„ Хто мої однокласники? Які вони? ”
Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.
Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.
* Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати
ім’я вчительки і своє ім’я і т. д.
* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.
- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об’єднати дітей у
малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах
малих груп. АБО
шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після
цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.
Продовжить речення:
Якщо ми бажаємо мати друзів, ми повинні відчувати, що потрібно іншій людині. Дружба – це готовність надати допомогу другові, розділити з ним невдачу та радість.
3 . Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»
З’ясуйте, як учні розуміють значення слів «захоплення», «хобі».
Учитель просить всіх учнів протягом короткого часу подумати, яке хобі має кожен із них.
Пограйте у гру – пантоміму «Відгадай моє захоплення»: одна дитина за допомогою міміки і жестів показує своє захоплення так, щоб інші діти відгадали і назвали, яке захоплення має однокласник (-ця).
(Учні сідають на килимок і розказують щось цікаве, що відбулося з ними протягом дня і замальовують смайлик який у них настрій на даний час) Смайлики у додатку
Складання правил дружби
Діти стають у коло, беруться за руки і передають, як естафету,рукостискання. Починає вчитель «Я передаю вам свою дружбу, і вона йде іде від мене до Дмитра, до Лізи і т.д. і, нарешті, знов повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, так як кожен додав краплинку своєї. Нехай же вона не залишає вас і зігріває»
6. Підсумок дня «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото)
■ На згадку про сьогоднішній день зробіть з дітьми спільне фото / селфі
«Знайомтесь – це ми» і причепіть фотографію у класний учнівський куточок.
■ Як альтернативу, можна запропонувати учням виготовити спільний колаж
«Знайомтесь – це ми!» на великому аркуші паперу, де кожна дитина приклеїть
свою фотографію (намалює себе) і підпише під фотографією (або малюнком)
своє ім’я і, можливо, прізвище.
Цей колаж можна використати для того, щоб прикрасити двері класу і зробити
їх впізнаваними для дитини.