23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Ранкова зустріч „ Хто мої однокласники? Які вони? ”

Про матеріал
  • 1.Ранкова зустріч.

Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.

Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.

* Учителька першою називає своє ім'я. Наступний учень повинен назвати

ім'я вчительки і своє ім'я і т. д.

* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.

- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об'єднати дітей у

малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах

малих груп. АБО

  • -Якщо у класі достатньо місця, запропонуйте дівчаткам і хлопцям двома

шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після

цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.

Перегляд файлу

 

Тема тижня Я іду до школи        ВІВТОРОК

„ Хто мої однокласники? Які вони? ”

  1. Ранкова зустріч.

 Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.

Діти стають у коло та вітаються зверненням один до одного «Доброго ранку,мене звати Валерія!» і супроводжується потиском рук чи обіймами.

* Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати

ім’я вчительки і своє ім’я і т. д.

* Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні йому допомагають або вчителька.

- Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об’єднати дітей у

малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах

малих груп.         АБО

  • Якщо у класі достатньо місця, запропонуйте дівчаткам і хлопцям двома

шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після

цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.

  1.              Обмін інформацією
  • Сьогодні ми поговоримо про дружбу. Дружба – це велика цінність, подарунок долі. Дружба допомагає нам навчатися, працювати, жити. Вона робить нас кращими, добрішим, сильнішими. Мати друга – велике благо.

Продовжить речення:

  • Дружба – це…
  • Справжній друг – це…
  • Друзі завжди – …

Якщо ми бажаємо мати друзів, ми повинні відчувати, що потрібно іншій людині. Дружба – це готовність надати допомогу другові, розділити з ним невдачу та радість.

  • Скажіть у кого є справжній друг/подружка?

3 . Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»

З’ясуйте, як учні розуміють значення слів «захоплення», «хобі».

  Учитель просить всіх учнів протягом короткого часу подумати, яке хобі має кожен із них.

Пограйте у гру – пантоміму «Відгадай моє захоплення»: одна дитина за допомогою міміки і жестів показує своє захоплення так, щоб інші діти відгадали і назвали, яке захоплення має однокласник (-ця).

  1. Щоденні новини

(Учні сідають на килимок і розказують щось цікаве, що відбулося з ними протягом дня і замальовують смайлик який у них настрій на даний час) Смайлики у додатку

Складання правил дружби

  1. Довіряти один одному.
  2. Ділитися новинами, успіхами і невдачами.
  3. Вміти зберігати чужі секрети.
  4. Радіти разом його успіхам.
  5. Пропонувати свою допомогу, а не чекати прохання про допомогу.
  6. Намагатися, щоб другу було приємно у твоєму товаристві, не створювати незручних ситуацій.
  7. Захищати один одного.
  8. Не критикувати друга в присутності інших людей.
  9. Поважати права один одного мати інших друзів, крім тебе.
  1. Вправа «Естафета дружби»

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/11.jpg

Діти стають у коло, беруться за руки і передають, як естафету,рукостискання. Починає вчитель «Я передаю вам свою дружбу, і вона йде іде від мене до Дмитра, до Лізи і т.д. і, нарешті, знов повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, так як кожен додав краплинку своєї. Нехай же вона не залишає вас і зігріває»

6. Підсумок дня «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото)

На згадку про сьогоднішній день зробіть з дітьми спільне фото / селфі

«Знайомтесь – це ми» і причепіть фотографію у класний учнівський куточок.

Як альтернативу, можна запропонувати учням виготовити спільний колаж

«Знайомтесь – це ми!» на великому аркуші паперу, де кожна дитина приклеїть

свою фотографію (намалює себе) і підпише під фотографією (або малюнком)

своє ім’я і, можливо, прізвище.

Цей колаж можна використати для того, щоб прикрасити двері класу і зробити

їх впізнаваними для дитини.

 

docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
2893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку