НУШ: Ранкова зустріч «Дзеркало. Твій зовнішній вигляд»

Про матеріал
НУШ: Ранкове коло. Ранкова зустріч «Дзеркало. Твій зовнішній вигляд» (вітання, щоденні новини, робота в групах, ігрові ситуаціїї та інше).
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Дзеркало. Твій зовнішній вигляд»

 

Мета: створити хороший позитивний настрій в класі, налаштуватися на плідний день, вчити дітей слідкувати за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла,  охайність зачіски), уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігіє­ни; формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров'я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним.

 

1.Вітання.

2.Ігрова ситуація « Дві ляльки».

 

Дітям показую дві ляльки ( одна лялька в чистому одязі, а друга –

 в брудному). За бажанням діти вибирають собі ляльку і обігрується  ситуація.

 

По дорозі до школи

-         Доброго дня!

-         Привіт!

-         Ти куди йдеш?

-         У школу.

-         Як у школу? Ти ж така брудна! Ти, мабуть, забула перевдягнутися?

-         Ні. В цьому одязі я ходжу і в школі, і вдома. А для чого перевдягатися – це так набридає.

-         Ти, напевне, не дружиш із Чистотою та Охайністю?

-         Ні. А хто це такі?

-         Приходь до нашого класу, і я тебе з ними познайомлю.

-         Добре, дякую!-   

       

3. Групова робота. Ігрова ситуація « У класі». ( Учні дають імена лялькам і самостійно продовжують діалог). Потім кожна група програ свій діалог, який склали учасники групи.

 

     Обговорення діалогів. Запитання до учнів:

-         Яка лялька вам подобається більше? Чому?

-         Що треба зробити другій ляльці, щоб вона стала охайною?

 ( Зачесати волосся, одягнути чисту сукню, зав’язати банти…) 

 

4.Відгадування загадок.

 

         Зуби є, а рота немає.  ( Гребінець). Любить митися і купатися, але від того тільки худне. ( Мило).         

         Який є ,таким покаже .І без слів про все розкаже. ( Дзеркало). 

5. Щоденні новини. Розповідь учителя про появу і роль дзеркала.

-          Діти, а чи знаєте ви, як з’явилося дзеркало?

У давні часи дзеркала робили з відшліфованого металу. Нині дзеркало роблять із гладкого скла, покритого зі зворотного боку шаром металу. Саме скло – це ще не дзеркало: відображення дає нам вузький шар срібла, а скло лише оберігає його від подряпин і пошкоджень. ( Для порівняння можна взяти звичайне скло і дзеркало).

       Так само, як дитина дивується, побачивши своє відображення у дзеркалі, так само дивувалися древні люди. Вони не знали, як з’являється відображення, тому приписували дзеркалам магічну силу. Вони гадали, що той, кого вони бачать у дзеркалі, є їхнім духом. Так виник забобон: якщо розбити дзеркало, це може зашкодити духові.

Ми ніколи не дізнаємось, коли людина вигадала дзеркало, але можемо сказати, що цю ідею підказала жінка.

      Першими здогадалися робити скляні дзеркала з шаром ртуті або олова венеціанці. З 1300 року вони стали виготовляти такі дзеркала і незабаром замінили на металеві пластини, що ними користуємося і нині.

-         Як ви гадаєте, хто першим почав користуватися гребінцем: чоловік чи жінка?

-         Так, напевно, жінка. Одного разу вона зрозуміла, що може стати привабливішою, якщо укладе волосся по – особливому, незвичайно. Ось тоді, мабуть, з’явився гребінець.

  Гребінець – один із найдавніших винаходів людства. Їх виготовляли зі шкіри, дерева або рогу, слонової кістки або ебенового дерева. Вони зберігаються тисячі років, а виглядають як сучасні і можуть бути використані будь – якою з наших жінок. 

 

6. Гра « Дзеркало».

 У рамці « дзеркала» з’являються по черзі учні, зовнішній вигляд яких треба привести в порядок. Учні класу називають, що треба зробити, щоб поліпшити зовнішній вигляд тих, хто у « дзеркалі». 

 

8. Вправа «Малювання». Діти малюють сво відображення у деркальці.

doc
Додано
6 квітня 2019
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку