Конспект уроку з української мови для 1 класу НУШ
Тема. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення звуків. Письмо слів з вивченими буквами. Самостійне письмо.
Очікувані результати. Читає вголос короткі речення; розвиває уміння, необхідні для написання, відтворює графічні знаки самостійно; досліджує значення слів, пов’язаних з темою тижня; ділиться своїми думками від прочитаного; пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків.
Зміст навчального матеріалу. Читання коротких текстів; позначення голосних та приголосних звуків буквами; відтворення графічних знаків за зразком; письмо слів з вивченими буквами; письмо під диктовку вивчених букв, складів та слів з ними, вимова і написання яких збігається; дослідження значень слів (за тематикою тижня), запис коротких повідомлень за допомогою піктограм.
Види навчальної діяльності. Робота в групах, робота в парах, авторське крісло, мікрофон, дослідження значення слова, письмо в зошитах, відтворення голосних та приголосних звуків разом з шумовими інструментами, запис коротких повідомлень, рефлексія.
Обладнання. Стіна слів, презентація, мікрофон, тексти для читання, предметні малюнки, конструктор лєго, шумові інструменти, мікрофон, авторське крісло, картки, кружечки(світлофор) для фізкультхвилинки, щоденники вражень.
Хід уроку
I. Організація класу. Тема тижня, тема уроку, години, складання маршруту мандрівки.
II. Місто Читайлик. Читання текстів у групах, розповідання прочитаного, що вразило. (Тексти в додатку)
III. Зупинка «Спортивний майданчик» (фізкультхвилинка «Світлофор» ) Перед виконанням вправ повторити правила дорожнього руху, наголосити на тому як важливо їх дотримуватися. (Коли вчитель показує червоний кружечок, діти сідають за парти, жовтий – стоять, зелений – крокують на місці)
IV. Місточок на двох. (Читання для друга). (Тексти в додатку)
V. Дослідження. (Діти об’єднуються в групи і досліджують слова відповідно до теми тижня. Кожна гупа презентує свою роботу, використовуючи мікрофон та крісло автора).
VI. Гори звуків. Гра «Голосний чи приголосний» Діти за допомогою лєго показують який звук. (Перед початком гри вчитель разом з дітьми повторюють які звуки голосні, а які приголосні, пригадують як вони утворюються)
VII. Долина каліграфії. Написання букв, складів, з’єднань,слова зима.
VIII. Повідомлення. Запис короткого повідомлення за допомогою умовних позначень – піктограм.
IX. Нагорода - музична хвилинка.
X. Рефлексія.
Додаток
Юрчишина Н.І.