НУШ: Ранкова зустріч «Театральна студія»

Про матеріал
НУШ: Ранкове коло. Ранкова зустріч «Театральна студія» (вітання, групова робота, щоденні новини, акторські вправи, театралізація, постановка казок).
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Театральна студія»

 

Мета:  створити позитивний настрій у класі, навчальна: ознайомити учнів із поняттями «вистава», «сценарій», «сценарист», основами сценічної справи; учити запам’ятовувати текст, сценічні пози, виконувати непідготовлені сценічні етюди; повторити історію виникнення театру та театральних вистав; розвивальна: розвивати творчі здібності, уміння інсценізувати та імпровізувати, увагу, фантазію; формувати вміння спілкуватися з іншими членами театрального колективу; виховна:y виховувати ціннісне ставлення до себе, людей та мистецтва театру.

 

1.Вітання.


2. Щоденні новини. Слово вчителя

Театр прийшов до нас із Давньої Греції. У стародавньому театрі глядачі сиділи на схилах пагорба, актори виступали біля його підніжжя. Щоб актора було добре видно, він надягав яскраву маску і взував сандалії на високих підборах. Маска (демонструє ілюстрацію) була одночасно гучномовцем. Греки мали відвідувати театральні вистави.

 

3. Словникова робота зі стіною слів.

Автора, який пише сценарій, називають сценаристом. 

Вистава — це складний вид діяльності. Тут важливими є знання тексту, уміння виразно читати, навички правильно рухатися, використовувати міміку та жести, створювати відповідне

середовище, а ще вміння добирати необхідні атрибути. Але найголовнішим є вміння прислухатися одне до одного, розуміти й допомагати одне одному. У цьому вам допоможе дружба, адже виставу слід створювати всім разом.

 

4. Робота в групах

Учитель об’єднує учнів у групи, які за допомогою жеребкування обирають персонажів казок.

 

Учитель. Розгляньте отримані зображення героїв. Допишіть слова, що найкраще характеризують:

група № 1 — кота, півника, лисицю, бджілку;

група № 2 — вовка, зайця, їжачка, ведмедя. 

Орієнтовні відповіді: кіт — хоробрий (або ледачий); півник — довірливий; лисиця — хитра; бджілка — працьовита; вовк — злий; заєць — боязкий; їжачок — мудрий; ведмідь — вайлуватий тощо.

 

5. Акторський тренінг

Зараз ми спробуємо відтворити образи обраних героїв, виконавши акторські завдання. Отже, ми — актори. Виконаймо вправу! 

 

Вправа «Театр»

 

На початку гри відбувається розподілення ролей (Завіса, дерева, Вовк, Лисиця, Заєць, Півник, Ведмідь, Їжак тощо). 

Учитель. Зараз ми ставитимемо виставу. Спочатку необхідно провести репетицію. Пам’ятайте про характери своїх героїв і поміркуйте, як саме маєте вийти.

 

Вправа «Потяг»

Один учень — «тепловоз» («електровоз»), який дає сигнал для початку руху. Решта дітей — «вагони», чіпляються за нього та під час руху «чимхають»: «Чимх-чимх-чимх!», а «тепловоз» промовляє: «Ту-ту!».

 

6. Постановка казок «Ріпка» або «Курочка Ряба» (з використанням пальчикового театру).

 

doc
Додано
6 квітня 2019
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку