19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

НУШ: Ранкова зустріч «Твій режим дня»

Про матеріал
НУШ: Ранкове коло. Ранкова зустріч «Твій режим дня» (вітання, робота в групах, щоденні новини, крісло автора та інше).
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Твій режим дня»

 

Мета:  стврити приємну спокійну та доброзичливу атмосферу у класі, розкрити кругозір учнів щодо необхідності дотримання здорового способу життя, ознайомити з різними оздоровчими системами і методиками. На основі отриманих знань допомогти учням  сформувати власний режим дня.

 

 

  1. Вітання.

Вступне слово вчителя:
Сьогодні ми обговоримо режим дня і спробуємо вибрати більш раціональний для себе.


Що таке режим дня? Один із варіантів:
1.    Прокидаюсь зранку з хорошим настроєм.
2.    -6.30 – підйом;  ранкова гімнастика, гігієнічні процедури.
3.    Перший сніданок 7.20-7.40
4.    Другий сніданок    10.40-11.10
5.    Обід—14.30-15.00
6.    Вечеря— 19.30-20.00.
7.    Відпочиваю на свіжому повітрі 1,5 години після уроків
8.    17.00 – 19.00 – виконую д/з.
9.     Перед сном чищу зуби, вмиваюся холодною водою, провітрюю кімнату. Лягаю спати о 22.00.
10.    Раз на тиждень, в п'ятницю, не вечеряю, щоб очистити свій шлунок від шкідливих речовин.



2. Робота в групах. Гра «Поясни, як рзумієш»
Учні пояснюють власне розуміння таких тез, написаних на аркушах паперу:


1.Дотримуватись певних правил особистої гігієни. Тримати в чистоті і тіло, і помисли. Постійно приймати ванну по можливості, відвідувати баню.


2.Не вживати багато жирної і важкої їжі. Вживати у їжу більше овочів і фруктів.


3.Не вживати жувальних гумок, кольорової солодкої води.


3. Щоденні новини. Гра «Доповни речення. Поясни як роумієш»
Щоб бути здоровим, веселим, щасливим, на мою думку, слід дотримуватись
таких правил:
1.    Фізичні навантаження:
-- ранкова гімнастика зранку;
--активна рухова діяльність протягом дня.


2.    Обмеження у харчуванні:
--ні в якому разі не переїдати, не вживати в їжу продукти, які погано
поєднуються між собою;
--постійно очищати свій організм від накопичених в ньому продуктів розпаду.


3.    Загартування:
--якщо є можливість, ходити босоніж по землі, по росі і навіть по снігу;
--постійно приймати повітряні і сонячні ванни;
обтиратися холодною водою, поступово знижуючи температуру води; купатися в відкритих водоймах.


4.    Гарно проводити час і відпочивати. Відпочинок повинен бути активним.


5.    Бути добрим до людей, і добро повернеться до тебе добром.


4. Крісло автора. Авторові пропонується розповісти про свій режим дня. Діти висловлюють власні думки.

doc
Додано
6 квітня
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку