Ранкова зустріч «Твій режим дня»
Мета: стврити приємну спокійну та доброзичливу атмосферу у класі, розкрити кругозір учнів щодо необхідності дотримання здорового способу життя, ознайомити з різними оздоровчими системами і методиками. На основі отриманих знань допомогти учням сформувати власний режим дня.
Вступне слово вчителя:
Сьогодні ми обговоримо режим дня і спробуємо вибрати більш раціональний для себе.
Що таке режим дня? Один із варіантів:
1. Прокидаюсь зранку з хорошим настроєм.
2. -6.30 – підйом; ранкова гімнастика, гігієнічні процедури.
3. Перший сніданок 7.20-7.40
4. Другий сніданок 10.40-11.10
5. Обід—14.30-15.00
6. Вечеря— 19.30-20.00.
7. Відпочиваю на свіжому повітрі 1,5 години після уроків
8. 17.00 – 19.00 – виконую д/з.
9. Перед сном чищу зуби, вмиваюся холодною водою, провітрюю кімнату. Лягаю спати о 22.00.
10. Раз на тиждень, в п'ятницю, не вечеряю, щоб очистити свій шлунок від шкідливих речовин.
2. Робота в групах. Гра «Поясни, як рзумієш»
Учні пояснюють власне розуміння таких тез, написаних на аркушах паперу:
1.Дотримуватись певних правил особистої гігієни. Тримати в чистоті і тіло, і помисли. Постійно приймати ванну по можливості, відвідувати баню.
2.Не вживати багато жирної і важкої їжі. Вживати у їжу більше овочів і фруктів.
3.Не вживати жувальних гумок, кольорової солодкої води.
3. Щоденні новини. Гра «Доповни речення. Поясни як роумієш»
Щоб бути здоровим, веселим, щасливим, на мою думку, слід дотримуватись
таких правил:
1. Фізичні навантаження:
-- ранкова гімнастика зранку;
--активна рухова діяльність протягом дня.
2. Обмеження у харчуванні:
--ні в якому разі не переїдати, не вживати в їжу продукти, які погано
поєднуються між собою;
--постійно очищати свій організм від накопичених в ньому продуктів розпаду.
3. Загартування:
--якщо є можливість, ходити босоніж по землі, по росі і навіть по снігу;
--постійно приймати повітряні і сонячні ванни;
обтиратися холодною водою, поступово знижуючи температуру води; купатися в відкритих водоймах.
4. Гарно проводити час і відпочивати. Відпочинок повинен бути активним.
5. Бути добрим до людей, і добро повернеться до тебе добром.
4. Крісло автора. Авторові пропонується розповісти про свій режим дня. Діти висловлюють власні думки.