Ранкова зустріч «Весняні квіти»
Мета: створити доброзичливий настрій у класі; розширити знання учнів про весняні
квіти; вчити розпізнавати весняні квіти; формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками; розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити і слухати.
І. Вітання
Діти вітаються один з одним, називаючи ім’я у зменшено-пестливій формі.
ІІ. Групова робота.
ВЕСНЯНІ КВІТИ
Хмара дощиком скотилась,
Землю стала напувать,
І малятам захотілось
В полі квітів назбирать.
Сміючись, веселі діти
Свій таночок завели,
Запашні яскраві квіти
У віночки заплели.
Ой ти, веснонько чудова,
Бавить сонце небокрай.
Пісню слухає діброва
І чарує зелен-гай.
О.Роговенко
• Перша квіточка весняна
Тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
І з'явився цвіт біленький. (Підсніжник)
• Навесні я зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку (Пролісок)
• Квітка я ніжна, низенька, дрібна.
Коли розцвітаю, приходить весна.
Мій цвіт фіолетовий, п'ять пелюсток.
І довго я квітну між інших квіток. (Фіалка)
• Дзвіночки в лісі ніжні-ніжні,
Немов сніжинки білосніжні.
В зеленім листі спочивають,
П'янкий запах мають. (Конвалія)
• Цвіте синьо, лист зелений.
Квітник прикрашає.
Хоч мороз усе побив —
Його не займає. (Барвінок)
• Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло.
Згодом стало біле-біле
І за вітром полетіло. (Кульбаба)
Кожен з учнів малює по одній весняній квітці на аркуші паперу.
Автор розповідає про квіти, занесені до червоної книги, чому саме вони занесені, чому потрібно зберігати природу.
ІІІ. Щоденні новини.
Первоцвітів налічують до 500 видів, проте більшість з них занесено до Червоної книги. Це означає, що їх ні в якому разі не можна зривати.
Для багатьох комашок перші квіти весни є джерелом живлення. Неважко здогадатися, що буде з метеликами, бджілками, іншими комашками, коли зникнуть первоцвіти. Чимало з них захищають ліс від шкідників, і якщо їх не стане, нікому буде «лікувати» дерева.
ІV. Вправляння біля куточка природи.
- Який сьогодні день? Яку погоду ви сьогодні спостерігали по дорозі до школи? Яка температура була на градуснику сьогодні вранці? Діти виставляють стрілочки у правильні положення куточка природи.