НУШ: Розробка уроку "Я досліджую світ": мовно-літературна галузь. Тема:Робота з дитячою книжкою.Літературні казки українських авторів.Робота з текстом.Аналіз художнього тексту.

Про матеріал
Тема:Робота з дитячою книжкою.Літературні казки українських авторів.Робота з текстом.Аналіз художнього тексту.
Перегляд файлу

Тема:Робота з дитячою книжкою.Літературні казки українських авторів.Робота з текстом.Аналіз художнього тексту.

Очікувані результати:прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком;

  •                   читає правильно та виразно вголос запропонований текст;
  •                   ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;
  •                   визначає послідовність подій у художньому тексті;
  •                   визначає тему і головну думку в тексті;досліджує особливості казки;висловлює думку про     те, як факти  прочитаного можуть допомогти в життєвих ситуаціях;

Обладнання: комп’ютер, набір капелюшків, «6 цеглинок» (лего) текст казки, таблиці для читання.

                                                       ХІД  УРОКУ

Ранкове коло.Вправа «Вітання».За допомогою цеглинок  , дізнаємося який настрій у дітей.Діти, які показують цеглинку  червоного кольору мають гарний настрій, зеленого- звичайний, синього –ім сумно. Підбадьоруємо дітей з поганим настроєм завданням. Пропоную ім. розпочати лічилку «Бігли коні під мостами»для визначення дитини дня.

Вправа  «Авторське крісло» Дитина дня  розповідає про пору року, місяць, день, число,погоду.

Вправа «Наша реклама» ( діти  рекламують, яким має бути урок: творчим,продуктивним і цікавим.

Та якими мають бути учні протягом уроку .: активними,  уважними, допитливими.

Вчитель.Сьогодні у нас  урок української мови.   На уроці будемо працювати з текстом .Будемо міркувати про добрі і погані вчинки, фантазувати, працювати із загадками.

Обмін інформацією. Над якою темою ми працюємо цей тиждень?

На які групи поділяються рослини?

Що об’єднює ці групи рослин?

Чи можуть люди жити без рослин?

Загадки. Пропоную презентацію рослинного світу із загадками. Діти читають тексти загадок  із комп’ютера, відгадують іх і переглядають презентацію.

 Чи любите ви казки?

Які бувають казки?

Які це народні казки?

Чим відрізняються народні казки від літературних?

Фізкультхвилинка.

Працюємо  над казкою «Екскурсія до лісу».

Про що буде ця казка, як ви гадаєте?

Працюємо за допомогою гри «6 капелюшків».

Кожна група  має капелюшки  свого кольору.

Капелюшки білого кольору асоціюються з папером. А папір – це книги, газети, а це є інформація. Отже,  група з білими капелюшками , прослухавши казку, маєте уточнити зміст казка.

Жовтого кольору капелюшки –це, як сонечко, позитив.Тому ви,відмічаєте все позитивне у казці.

Чорний колір –це мантіі суддів.Тому ви шукаєте негатив.

Червоні капелюшки , це, як вогонь- Ви висловлюєте свої емоціі що до вчинків хороших і навпаки.

Зелений колір-це рослини, вони ростуть.Тому вам, зеленим капелюшкам ,потрібно порадити героям казки як вийти з цієї ситуаціі.

А сині капелюшки нас підведуть до висновку, що ми дізналися, чого нас навчив автор цієї казки
висновок про прочитане, який життєвий урок отримали.

Вчитель .Читаю казку.

 Словникова робота. Слова: шпурнув- кинув: скривдив – образив.

Робота в групах.Діти працюють декілька хвилин.

Презентація групових робіт.

Обговорення. Першими дають інформацію діти з білими капелюшками про зміст прочитаного, тоді  чорні капелюшки розповідають про негативні поступки хлопчика. Виступають діти з жовтими капелюшками, тоді з червоними, зеленими і синіми., які роблять висновки.

Відбувається дискусія.

Діти працюють в щоденниках вражень.

Рефлексія.

Вправа «Закінч речення.»

Мене здивувало…

Із казки я дізнався…

Я зробив для себе відкриття…

Ця казка мене навчила…

Дякую за  співпрацю.

 

 

 ЗВІРІ

 СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ

ДИКІ ТВАРИНИ

ПТАХИ

ПЛАЗУНИ

ДИНОЗАВР

КОМАХИ

РИБИ

ЗООПАРК ХИЖАК

ВЕТЕРИНАР

ЗАПОВІДНИК

ЧЕРВОНА КНИГА

 

     ХТО ТАКІ

     ТВАРИНИ?

----------------------------

doc
Додано
16 квітня 2019
Переглядів
1915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку