НУШ. Тема "Складання й розв’язування задач за схемами й малюнками."

Про матеріал

Очікування: засвоєння учнями поняття «задача», її складових; формувати вміння складати й розв'язувати задачі за схемами й малюнками; розвиток математичного мовлення учнів, процесів мислення, аналізу й синтезу; викликати в учнів почуття успіху під час виконання диференційованих завдань.

Перегляд файлу

Математика         дата ________________

Тема: Складання й розвязування задач за схемами й малюнками.

Очікування: засвоєння учнями поняття «задача», її складових; формувати вміння складати й розв’язувати задачі за схемами й малюнками; розвиток математичного мовлення учнів, процесів мислення, аналізу й синтезу; викликати в учнів почуття успіху під час виконання диференційованих завдань.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. АОЗ

  1. Бліц-опитування. Кубик Блума.
  2. Каліграфічна хвилинка. Побіжний перегляд, похвала.
  3. Усний рахунок
  4. М.д.

Запишіть цифру, яка позначає число 2.

Запишіть «сусідів» числа 8.

Запишіть цифрою, скільки місяців має зима.

Запишіть число. Що на 2 більше, ніж 4.

Перший доданок 3, другий – 1. Запишіть суму.

Запишіть, скільки кутів має коло.

Відповіді: 2, 7, 9, 3, 6, 4, 0.

Що ми можемо зробити з декількох кіл чи нулів?

Дітей треба підвести до того, що зима і ми можемо зробити Сніговика.

ІІІ. МНД

Відгадування загадки

Він – не лялька й не людина, На снігу стояти  звик В нього ніс – смачна морквина, Хто це? Звісно, … (сніговик).

Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-snigovika/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Діти, виконавши завдання ми знайдемо в класі кола і зможемо змайструвати нашого класного Сніговика. Готові?

ІV. Повідомлення теми уроку

V. Вивчення нової теми

1. Колективна робота

Вчитель зачитує дві задачі. В одній не всі числові дані.

Наприклад, у Демяна були мандарини. Він зїв 4. Скільки мандарин залишилося у Демяна?

У Дем’яна було 8 мандарин. Він з’їв 4. Скільки мандарин залишилося у Дем’яна?

Діти, чим відрізняються ці задачі? Яку задачу ми не зможемо розвязати? Чому? Яку зможемо розвязати? Чому?

Складання схеми до задачі                                                   8

 

 4 ?

 

 

Усне розвязування задачі. Самостійно записують в зошит.

2. Складання задачі за схемою

 

                 5 3

 

 

 

 

 

 ?

Діти, якісь дива у нас в класі… Поки ви писали розвязок задачі в зошити. Погляньте, що трапилося зі схемою…

Давайте, складемо нову задачу.

Діти складають задачу.

Що відомо?

Що потрібно дізнатися? Чи можемо ми одразу дізнатися, що запитує задача? Доведіть!

Якою дією будемо розвязувати задачу? Чому?

Розвязування задачі. Запис у зошити.

Відповідь.

  • Молодці! Діти, а скільки дорівнюватиме, якщо 8 зменшити на 3? Так, 5. То ж перше наше коло у 5 шафі.

Діти дістають коло.

Зосередження уваги.

3. Складання й розвязування задачі за малюнком.

Алгоритм роботи той самий.

Фізкультхвилинка.

VІ. Закріплення

  1. Робота в групах. Складання й розв’язування задачі за схемою.

Обєднуємося в групи за назвами зимніх місяців.

Повторення правил роботи в групах.

Схеми диференційовані:

 

            5                                   4                                                      4                           2

 

 

 

 

 

 ? ?

 

 

              3                    7

 

 

 

  +    =    

   ?

 

Перевірка

Діти, скільки груп працювало? Так, три. Отже під третьою партою у вас є підказка, де наступне коло.

Зосередження уваги.

  1. Робота в парах. Складання й розв’язування задач за малюнком.

Коли ви правильно розвяжете задачу, то дізнаєтеся біля якого вікна наступне коло.

Перевірка.

  1. Складання Сніговика

А Сніговик із завданнями – обчислити вирази.

  1. Самостійна робота. Перевірка з дошки.
  • Резерв

 

 

 

 

 

VІІ. Підсумок, рефлексія.

 

Примітка: протягом уроку вчитель проводить фізкультхвилинку для очей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
1857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку