План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів
Тиждень №2 «Мій/наш клас»
Урок №4
Час: 30хв.
Дата:
Щільність уроку: 22’×100:30’=73,3%
Інвентар: 1 м’яч
Місце проведення: спортивний майданчик
Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя
Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна
Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна галузі
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 3.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами».
Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи ; ПОВТОРИТИ: рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ:організовуючі вправи: шикування; стійки; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками ; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: підтримувати і приймати інших; об’єднуватися з іншими дітьми у групу для виконання навчального завдання; спілкуватися з однокласниками; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; почуття поваги до інших осіб; бажання бути здоровим: порівнювати вплив різних емоцій на себе та інших; розрізняти власні емоції та почуття; інтерес до уроків фізичної культури.
|
||||
Зміст навчального матеріалу, засоби |
Час |
Організаційно-методичні вказівки |
||
I.Підготовча частина уроку. |
10хв |
|
||
1.Перехід до спортивного майданчика. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі |
||
2.Шикування, привітання: 2.1.Шикування. 2.2.Привітання: Доброго ранку, доброго дня, бажаєте ви, і бажаю вам я. Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки, Кивають голівки, і сяють усмішки. Доброго ранку, доброго дня, усмішки даруємо і добрі слова. |
30с+30c |
метод використання слова діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова рухами рук інтеграція: мовно-літературна галузь |
||
3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»: 3.1.Вправа «Покажи свій настрій»: Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами. 3.2.Частота сердечних скорочень. |
1хв30с |
метод використання слова інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь з’ясувати стан здоров’я присутніх перевіряти готовність організму дітей до уроку |
||
4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку. 4.1.Тема тижня: «Мій/наш клас». 4.2.Проблема уроку: вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?» |
30с |
метод використання слова |
||
5.Очікувані результати: 5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури; 5.2.Рефлексія: – Як ми йдемо на спортивний майданчик? – Як називаються люди, які рухаються пішки? – Як можна дослідити територію школи для безпечного маршруту до спортивного майданчика? 5.3. Гра-пантоміма «Уважний пішохід». Завдання: учитель називає перешкоди, небезпеки, безпечний шлях до спортивного майданчика, а учні це представляють довільним способом (мімікою, жестами, рухами). |
2хв+2хв |
розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію метод використання слова ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
||
6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування): - шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»; - основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка; - команди (4 кроки прямо, 2 кроки ліворуч, 1 крок назад, 3 кроки праворуч, повернутися кругом, 4 кроки праворуч, 1 крок вперед, повернутися кругом. Вузенька стежечка. Торкніться правою рукою руки сусіда, пройдіть 3 кроки вперед, 2 кроки ліворуч, 1 крок праворуч); - перешикування («зайчики»: 3 стрибки назад, «білочки»: 1 крок вперед). |
2хв |
діти утворюють шеренгу чітко виконувати вправи, збільшувати темп фронтальний метод організації діяльності учнів ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: математична галузь
|
||
II.Основна частина уроку. |
15хв |
|
||
1.Розминка: |
7хв: |
|
||
- правила техніки безпеки; |
30с |
чітко дотримуватися правил |
||
- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; |
6хв |
діти утворюють коло виправляти помилки словесно, показом фронтальний метод організації діяльності учнів |
||
- підсумок. |
30с |
отримати зворотну реакцію |
||
2.Інтерактивні ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами»: |
8хв: |
ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: математична галузь |
||
- правила техніки безпеки; |
30с |
чітко дотримуватися правил |
||
- правила ігор: «Давайте познайомимося» (дивись урок №1); «Знайомство з сусідами» (дивись урок №2); |
1хв |
чітко дотримуватися правил гри |
||
- ігри; |
6хв |
хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад |
||
- підсумок. |
30с |
отримати зворотну реакцію |
||
III.Заключна частина уроку. |
5хв |
метод використання слова |
||
1.Вправа на релаксацію. |
1хв |
метод «Релаксація для відновлення організму дітей» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
||
2.Підсумок:
|
1хв |
отримати зворотну реакцію інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення» інтеграція: мовно-літературна галузь |
||
– Мені сподобалося… . |
|
|
||
– Мені не сподобалося… . |
|
|
||
– Я дізнався про… . |
|
|
||
– Не нашкодь собі та іншим, будь уважним та спостережливим… . |
|
|
||
3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»: кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. |
1хв |
метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму» ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
||
4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички? |
30с |
розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію |
||
5.Оцінювання (вербальне). |
30с |
мотивація |
||
6.Перехід до класу. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м |
||
Використана література: 1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.
2.Ура! Фізкульт-гра! klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf