НУШ Тиждень №4 "Моє довкілля" Урок №11 для учнів 1-х класів

Про матеріал
Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний) Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №4 «Моє довкілля»

Урок №11

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: мішечок непрозорий, 5 маленьких м’ячика (червоний, жовтий, зелений, фіолетовий, оранжевий)

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок формування і вдосконалення вмінь та навичок (змішаний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1.  Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; РОЗУЧИТИ: загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставними кроками у колоні; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: підтримувати та приймати інших; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; ставитись з повагою до інших людей; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; уміти програвати; програючи, тиснути руку супротивникові та дякувати за гру; бажання бути здоровим: переконувати в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Не просто слухаю, а чую,

Не просто дивлюся, а бачу.

Не просто бігаю, а тренуюсь,

Відповідаю та міркую,

Старанно працюю.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв+30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Моє довкілля».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія: – Назвіть одним словом: «те, що довкола нас», «світ, що довкола нас» (довкілля). – Як ви розпізнаєте довкілля? У людини є помічники: очі, вуха, ніс, язик, шкіра.  – Як вам допомагають ці помічники? 

5.3.Вправа-пантоміма «Помічники»:

Завдання: учитель пропонує учням слова-дії, а учні показують мімікою та жестами «помічників»: спостерігаємо (очі), чуємо (вуха), визначаємо різні запахи (ніс), відчуваємо різні смаки (язик), визначаємо на дотик, який предмет (шкіра). Всі помічники необхідні людині: вони бережуть її від небезпеки, а людина повинна берегти своїх помічників.

5.4.Вправа «Мішечок спостережень. Кольори осені»:                                            Завдання: по черзі взяти з мішечка м’ячика та назвати предмети певного кольору.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, природнича галузі

 

6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у колоні):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (дивись урок №5);

- перешикування (дивись урок №5);

- розмикання та змикання приставними кроками у колоні.

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

8хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1;

7хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивні ігри  «Швидко стати у колону», «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Швидко стати у колону» , «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло» (дивись урок №10);

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

- гра:

3хв+30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок:

- Скільки гравців у команді «червоних», «зелених», «жовтих»?

- Метод «Створення ситуації успіху»:

- навчилися дотримуватися правил, бо так бавитися безпечно;

- ми побачили, що кожен із нас може вигравати (і це приємно), а може і програвати (це трохи сумно);

- людина вважається сильною не тоді, коли вміє вигравати, а тоді коли з честю вміє програвати;

 - привітання переможців: поплескати для них в долоні, потиснути один одному руки і подякувати за гру тим, хто зазнав поразки та поплескати в долоні і їм.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

2.Розвиток психомоторних здібностей молодших школярів на уроках ...                                                                                                                                                                       bil-btsh.at.ua/1/rozvitok_psikhomotornikh_zdibnostej_molodshikh_shk.doc

3.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку