Урок "Стрибки зі скакалкою"

Про матеріал
Тема уроку: Стрибки зі скакалкою Мета уроку: Пропагандувати фізичну культуру і спорт як один з найдійовіших факторів зміцнення здоров’я. Завдання уроку: 1. Продовжити засвоєння стрибків зі скакалкою 2. Зміцнювати здоров’я учнів за допомогою здоров’язбережувальних технологій 3. Продовжувати формувати позитивне ставлення учнів до спортивних ігор шляхом створення позитивного емоційного настрою під час вправляння.
Перегляд файлу

Запорізький ліцей «Логос»

 

 

 

 Інноваційний урок фізичної культури

 

 

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу.

 

 

                                               Вчитель фізичної культури

                             Сухаревська Поліна Володимирівна

 

Запоріжжя

2016

 

Тема уроку: Стрибки зі скакалкою

 

Мета уроку: Пропагандувати фізичну культуру і спорт як один з найдійовіших факторів зміцнення здоров’я.

 

Завдання уроку:

1. Продовжити засвоєння стрибків зі скакалкою

2. Зміцнювати здоров’я учнів за допомогою                    здоров’язбережувальних технологій

3. Продовжувати формувати позитивне ставлення учнів до спортивних ігор шляхом створення позитивного емоційного настрою під час вправляння.

 

Інвентар: скакалки, картки із завданнями

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

Тривалість уроку: 40 хвилин.

 

Назва структурного компоненту уроку

Тривалість

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ

ЧСС для ОМГ (уд/15 сек)

ЧСС для СМГ(уд/15 сек)

 

ВСТУПНА 3 хв.

1.ОРГМОМЕНТ

2-3 хв.

Сидячи діти вимірюють ЧСС. Один учень – контроль.

                      

 

НАЗВА ЗАВДАННЯ.  Гра: «Можна! Треба! Заборонено!»

ОПИС ЗАВДАННЯ Учні називають правила безпеки на уроці

Дихальна гімнастика Стрельникової:

                           1) Вправа «Долоньки»

2) Вправа «Обніми плечі»

 

 

 

23

 

 

25

 

ПІДГОТОВЧА 8 хв.

2.ГРАЄМОСЯ-РОЗВИВАЄМОСЯ!

3-4 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. Інтерактивна гра «Один до одного» для розвитку толерантності ( по матеріалам німецького психолога, психотерапевта К.Фопеля)

ОПИС ЗАВДАННЯ  Діти становляться у пари. За командою учням треба привітатися один до одного тією частиною тіла, на яку вкаже вчитель: права рука, ліва нога, плече, тощо.

 

 

 

 

26

 

 

 

 

29

3.РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ

4-5хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. Інтерактивна гра «Струмочки» та «Озеро»

ОПИС ЗАВДАННЯ. За командою «Струмочки!» учні пересуваються обумовленим способом по своєму шляху пересування. За командою «Озеро!» учні у означеному місці, тримаючись за руки, створюють «озеро».

Учитель показує на певну частину тіла.

Направляючий разом з командою, не розриваючи руки,  виконує комплекс вправ на означену групу м’язів.

За командою «Струмочки!» учні пересуваються по означеному маршруту, але наступний гравець команди стає лідером.  Дистанція 1,5 м. Розподілити по командах за рівнем здоров’я

Команди пересуваються: 1 ліга - повільним бігом; 2 ліга – чергують ходьбу з бігом; 3 ліга – ходьба.

Направляючий в ролі лідера виконує вправи на певну групу м’язів та стає в кінець колони. Слід дотримуватися послідовності під час добору вправ.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

32

 

ОСНОВНА 22хв.

4. РУХОВИЙ МАРАФОН

 

                         

1.НАЗВА ЗАВДАННЯ.  «Лабірінт»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Спочатку перша команда виконує вправи зі скакалкою,  а в цей час друга команда виконує завдання без скакалки. Потім команди міняються завданнями. I ліга – виконує «змійку» бігом

                     II ліга – виконує «змійку» шагом

1.«Змійка».

 Перша команда: пари тримають скакалку за ручки, нахили голови.

Друга команда:  біг «змійкою» у колоні між парами першої команди.

2. Переступання.

Перша команда: підйом на носки.

Друга команда: переступання скакалки правим, а потім лівим боком.

3. Перебігання

Перша команда: плавно піднімає скакалку вгору та плавно її опускає.

Друга команда: перебігти під скакалкою, щоб її не зачепити.

4. Підлізання.

Перша команда: стрибки на місці ноги нарізно.

Друга команда: підлізання під скакалкою.

Діти розподіляються на команди по 4 чоловіка.

2.НАЗВА ЗАВДАННЯ.  «Спортивний експрес»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Команди виконують завдання, обумовлене на кожній станції

Станція №1 Стрибки на скакалці

Станція №2 Стрибки на скакалці в парах

Станція №3 Вправа «Зірочка»

Станція №4 «Лото»

Станція №5 «Гумка»

Перехід з однієї станції на іншу оригінальним способом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

ЗАКЛЮЧНА  7хв.

5. КОРРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ТРЕНІНГ

5 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. Інтерактивна гра «Зобрази фігуру»

ОПИС ЗАВДАННЯ.  Діти розподіляються у команди по 4 дитини. По завданню вчителя команди повинні зобразити фігури: квадрат, трикутник, цифри 1, 3, 8, знак оклику, тощо.

Завдання можна виконувати стоячи, сидячи чи лежачи.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Гімнастика мозку» (Додаток №5)

ОПИС ЗАВДАННЯ. Всі учні стають у коло. учні одночасно виконують однією рукою – рухи під час пиляння, другою – як під час рубання.

Учні виконують вправу, а педагог намагається відмітити досягнення всіх учнів на уроці

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

6. ОРГМОМЕНТ

До 2 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Рукостискання чемпіонів»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Учні стають у шеренгу, піднімають праву руку в сторону. За командою вчителя учні пересуваються колоною, роблячи рукостискання кожній дитині.

Підсумки уроку.

 

 

 

 

25

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

«Зобрази фігуру»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       

 

doc
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
2412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку