Урок "ШКОЛА М’ЯЧА (БАСКЕТБОЛ). ПОДОРОЖ В КРАЇНУ «БАСКЕТБОЛІЯ»". 3 клас

Про матеріал
Завдання: 1. Освітні: - закріпити техніку тримання і ловіння м’яча; - вивчення техніки передачі м’яча двома руками з-за голови; 2. Розвивальні: - розвивати увагу, пам'ять, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх; 3. Оздоровчі: - сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, гнучкості, швидкості, спритності; 4. Виховні: -сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу

Тема уроку :   ШКОЛА М’ЯЧА (БАСКЕТБОЛ). ПОДОРОЖ В КРАЇНУ «БАСКЕТБОЛІЯ»

Завдання:

  1. Освітні:
  • закріпити техніку тримання і ловіння м’яча;
  • вивчення техніки передачі м’яча двома руками з-за голови;
  1. Розвивальні:
  • розвивати увагу, пам'ять, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх;
  1. Оздоровчі:
  • сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, гнучкості, швидкості, спритності;
  1. Виховні:

-сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.

Інвентар: свисток, фішки, баскетбольні м’ячі, обладнання для музичного супроводу

Місце проведення: Спортивний зал.

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку (12хв.)

1.

 

 

 

 

2.

Привітання. Створення емоційного фону: вправа «коло єдності»

-Діти, утворимо коло єдності та взаємодопомоги! Нахиліться вперед, опустіть руки і струсіть з себе погані емоції, страх, розчарування і невпевненість! А зараз поверніться до свого сусіда і подаруйте йому посмішку!

Шикування в одну шеренгу. Створення проблемної ситуації.

-Чи чуєте ви ці звуки? Що це?Так, це потяг і він сповіщає нам, що сьогодні ми вирушимо в цікаву країну нашої планети «Спортландія», але щоб зрозуміти що це за країна, нам потрібно виконати низку завдань. Хто готовий вирушати?

1хв. 30 сек.

Виконання під спокійну музику

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.

Пригадати правила техніки безпеки на уроках фізкультури, вимірювання ЧСС.

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Зупинка «Підготовча»:

1. Різновиди ходьби:

  • звичайна ходьба;
  • ходьба на носках;
  • на п’ятах;
  • ходьба напівприсідом;
  • присівши;
  • на зовнішній та внутрішній сторонах стопи, виконуючи вправи для кисті рук;

2. Біг у повільному темпі та його різновиди:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки;
  • приставним кроком правим і лівим боком;
  • біг по кочках;
  •  багатоскоки;

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

Зупинка «Оздоровча»:

-Ось ми промайнули першу станцію і вирушаємо далі! В нас сьогодні незвичайний комплекс вправ, можливо він підкаже вам назву країни, в яку ми сьогодні їдемо!

3. ЗРВ з баскетбольним м’ячем:

1. В.п.- основна стійка, м’яч спереду. 1-2- відставляючи праву ногу назад на носок, м’яч угору, потягнутися, прогнутися і подивитися на м’яч (вдих); 3-4- в.п. ( видих). Те саме з другої ноги.

2.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч угорі. 1-2- прогинаючись у грудній частині, відвести прямі руки назад ( вдих); 3-4- в.п. ( видих).

3.В.п.-основна стійка, м’яч унизу. 1-випад правою ногою вперед. Покласти м’яч біля ступні 9 видих); 2- поштовхом правої ноги повернутись у вихідне положення (вдих); 3-випад лівою ногою вперед, узяти м’яч ( видих); 4-поштовхом лівої ноги повернутись у вихідне положення ( вдих).

4.В.п.-основна стійка, м’яч угорі. 1-відставляючи праву ногу в сторону на носок, нахил праворуч, дивитися на м’яч (видих); 2-в.п. ( вдих). Те саме в іншу сторону.

5.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч на підлозі- спереду. 1-нахил уперед, прямими руками взяти м’яч( видих); 2-піднімаючи м’яч уперед, прогнутися у попереку в нахилі; 3-опускаючи руки, покласти м’яч на підлогу; 4-випростатись (вдих).

6.В.п.-сидячи на п’ятках з невеликим нахилом уперед,м’яч за головою.1-2-випростовуючи праву ногу вбік на носок, руки вгору, нахил праворуч. Дивитися на м’яч (вдих); 3-4-в.п. (видих). Те саме в іншу сторону.

7.В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч затиснутий між гомілками, руки на поясі. Виконати близько 40 стрибків, утримуючи м’яч між гомілками.

8.В.п.-основна стійка, руки на поясі, м’яч на підлозі. Стрибки вперед і назад через м’яч з розведенням і зведенням ніг, пролітаючи над м’ячем.

Зупинка «Дихальних вправ».

  • « Годинник»

Стати прямо, руки опустити, ноги нарізно. Розмахуючи прямими руками назад і вперед, (вдих-видих), промовляти: «тік-так».

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв.

5-6 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

Виконувати під музику, темп якої наростає.

Звернути увагу на правильне виконання.

Руки на пояс.

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

Руки на пояс.

Руки зігнуті в ліктях, вперед.

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикувати з шеренги в колону по 4.

Руки не згинати, дивитися на м’яч.

Прогинаючись, подивитися на м’яч.

Випад робити якнайширше.

 

 

 

 

 

 

 

Руки не згинати, прогинатись у попереку.

 

Прогинаючись у попереку, тулуб і руки тримати в горизонтальному положенні, дивитись на м’яч, ноги не згинати.

 

Виконати близько 35 стрибків і перейти на ходьбу на місці.

 

Основна частина уроку (20хв.)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

2.1

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

2.4

Фронтальна бесіда. Повернення до проблемного питання. Відгадування загадки

-Чи здогадалися ви, чому ми виконували вправи з баскетбольним м’ячем, то в яку країну ми прямуємо? Якщо ні, то в цьому вам допоможе загадка:

М’яч в кільці! Команді гол!
Ми граємо в …

Так, мова піде про баскетбол і країну «Баскетболія». Що ми знаємо про цю країну і вид спорту, що грають у ній?

А ми рухаємось далі до наступних станцій!

Зупинка «Лови м’яч!!!»

Вправи з великим м’ячем

  • Високе підкидання м’яча і ловіння його після оплеску в долоні.
  • Передача м’яча одне одному від грудей.
  • Передачі м’яча в колоні по одному праворуч, ліворуч, ведення м’яча на місці з подальшою передачею.
  • Кидок мяча об підлогу й ловіння його після додаткових рухів: оплеску в долоні  перед грудьми, перед колінами.

Вправи на координацію рухів(пов’язані з кидками й ловінням м’яча, виховання відчуття м’яча)

  • Кидок м’яча об підлогу й ловіння його після відскоку з веденням  м’яча на місці.
  • Ведення м’яча на місці й під час ходьби.
  • Ведення м’яча, просуваючись кроком з подальшою передачею м’яча.

 

Рухлива гра «М’яч сусідові»

Діти стають обличчям в коло на відстані, одного кроку один від одного. У двох гравців, що стоять на навпроти один одного на протилежних сторонах кола, по м'ячу. За сигналом передають м'ячі один одному вправо і вліво по колу так, щоб один м'яч наздогнав інший.Дитина, у якої в руках опинилися два м'ячі одночасно, виходить з гри, і гра повторюється.

 

Дихальна вправа « Насос»

Стати прямо, руки опущені, ноги разом. Зробити вдих, потім нахил тулуба в сторону - видих, руки ковзають вздовж тулуба, при цьому голосно промовляти: «с-с-с-с».

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

30 с.

Джеймс Нейсміт назвав свою гру «Basket Ball» - від basket 

(«кошик») і ball («м'яч»).

 

 

 

 

 

Робота в парах

М’яч тримати на рівні грудей. Руки  зігнуті, пальці широко розставлені. Лікті опустити вниз, м’язи рук розслаблені.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Не бити по м’ячу, а штовхати його вниз; вести м’яч слід попереду збоку, а не прямо перед собою.

Стежити за поставою.

Стежити за ТБ.

Заключна частина уроку (3 хв.)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Зупинка «Музична»

Пісня з елементами фізичних рухів «Як здоровим хочеш бути, зроби так…».

     Як здоровим хочеш бути, зроби так!

    (Двічі сплеснути руками.)

    Як здоровим хочеш бути, зроби так!

    (Ходіння на місці.)

    Як здоровим хочеш бути

    І рекордів досягнути

    Зроби так (нахили в сторону), зроби так(нахили в сторону),зроби (нахили в сторону)  так!

     Як здоровим хочеш бути, зроби так!

    (Відведення прямих рук.)

    Як здоровим хочеш бути, зроби так!

    («Ножиці».)

    Як здоровим хочеш бути

    І рекордів досягнути

    Зроби так (пружні повороти с сторону), зроби так(пружні повороти с сторону),зроби так! (пружні повороти с сторону)

    Як здоровим хочеш бути,  зроби так!

Як здоровим хочеш бути, дихай так!

    ( Вдих носом, видих ротом).

    Як здоровим хочеш стати

    Нумо бігати, стрибати

    Фізкультуру поважати!

Зупинка « Підсумкова»

Підведення підсумків.

2 хв.

Музичний супровід.

Діти повторюють рухи за учителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на самопочуття учнів.

Увага на велике ЧСС!!!

 

 

1

 

docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку