Прізвище, ім’я _________________________________________________
Діагностувальна робота №4
(Що?) Ліс (який?) __________________. (Що?) Сосни (які?) _____________ .
(Кого?) Синички (якої?) _________________ .
Іменники Прикметники Дієслова
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення |
|
2 |
Обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, висота літер) для запису тексту під диктування |
Завдання 1 |
|
3 |
Визначає головні та другорядні члени речення |
Завдання 2.1 |
|
4 |
Виявляє розуміння змісту написаного тексту |
Завдання 2.2 |
|
5 |
Знаходить відповідні частини мови |
Завдання 2.3 |
|
6 |
Записує окремі слова, які пишуться так як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
Завдання 1-2 |
|
7 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 1-2 |
|
9 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-2 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Диктант
У зимовому лісі
Дрімає зимовий ліс. Холод скував дерева і запорошив їх снігом. Застигли білі берези і могутні дуби. Повисли до землі тоненькі гілочки верби. Вони стали схожі на металеві дроти. Мовчки дрімають зелені сосни.
Кругом стоїть тиша. Тільки іноді пролунає дрібне стукотіння дятла. Або мелодійно продзвенить голосок лякливої синички.
(Книга-календар «Дванадцять місяців») (50 слів)