О.Вишня " Любіть книжку"

Про матеріал
удосконалюємо навичку читання; розвиваємо вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного, переказувати текст за малюнком, зіставляти зміст тексту з малюнком, знаходити відмінності; виховуємо уважність, спостережливість, інтерес до читання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. 2 Заглядає у вікно вересень - рум’янець. Урок 8 О. Вишня «Любіть книжку»Вчитель Валерія Валеріївна

Номер слайду 2

Уже дзвінок нам дав сигнал,попрацювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, роботу швидше починаймо.

Номер слайду 3

«Щоб ротик був слухняний» Ас-ас-ас — наш чудовий клас. Сі-сі-сі — друзі ми усі. Ем-ем-ем — нікого не підведем!Ім-ім-ім — нам весело усім.

Номер слайду 4

Робота над скоромовкою. Хитру сороку спіймати морока,а на сорок сорок - сорок морок.

Номер слайду 5

Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося з новим оповіданням, але для початку пропоную розгадати загадку.

Номер слайду 6

Я потрібна людям всім:І дорослим, і малим. Розуму людей учу. А сама завжди мовчу

Номер слайду 7

книга

Номер слайду 8

Послухайте уважно вислів, і дайте відповідь на питання, про що розповідається в цьому вислові?

Номер слайду 9

Вчіться, діти. Мудра книжка. Скаже вам чогось багато. З того, що колись булоІ посіяно й пожато. Я. Щоголів

Номер слайду 10

- Про що вислів?- Як ви його розумієте?- Чи справді книгу можна назвати «розумною»? Чому?- Що буде, якщо читати багато книг?

Номер слайду 11

Робота над приказкою. Книги – ключ до знань.

Номер слайду 12

- Як ви розумієте цю приказку?- Про що ця приказка?- Чи справді книга - ключ до знань? Чому?

Номер слайду 13

О. Вишня «Любіть книжку»

Номер слайду 14

Остап Вишня (справжнє ім’я — Павло Михайлович Губенко) народився 13 листопада 1889 р. на хуторі Чечва біля містечка Грунь на Полтавщині (тепер Охтирський район Сумської області). Продовж життя написав близько двох із половиною тисяч творів. Започаткував у літературі новий жанр — усмішку (різновид гумористичного оповідання, у якому оповідь про події була короткою, точною, дотепною і доброю).

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Робота над ілюстрацією - Розгляньте уважно малюнок, що на ньому зображено?- Які у вас виникають емоції, переглядаючи малюнок ? Чому?

Номер слайду 17

Виразне читання оповідання Любіть книжку! Василько не дуже любив книжки. І не дуже чемно з ними поводився. От одного вечора він ліг спати та й узяв книжку перед сном почитати. Василько знав: якщо читаєш лежачи — псується зір і псується книжка. Він лежав, читав і задрімав. А книжка впала на підлогу, аркуші в ній пожмакалися. І сниться Василькові, що він — книжка. От бере його Оленка, яка теж не поважає книжку, читає й одночасно обідає. Борщ з ложки — кап! — та на Василька-книжку. Йому пече, неприємно, що на нього борщ капає, та нічого не вдіє, бо він — книжка. А потім ухопили Василька-книжку Мишко та Вова й да?вай на ньому різні дурниці писати: «Читав Вова», «Цікава книжка» — отаке понаписували.с.17

Номер слайду 18

Далі ще гірше! Оленка почала Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати. Болить Василькові, хоче крикнути «рятуйте!»... Щойно Оленка закінчила, як хтось гарячу праску поставив на Василька-книжку. Дим з нього йде! Пече йому! Уже Василько не книжка, а шмаття... Так гірко й боляче зробилося, що він аж прокинувся. — Ой, що зі мною зробили? А потім, здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув по?легшено та придумав гасло: «Бережи книжку — це твій друг!» І ніколи вже не псує Василько книжок, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже книжку (За Оста?пом Вишнею).с.17

Номер слайду 19

1. Чи сподобався вам головний герой оповідання? Розкажіть.2. Чи знаєте ви таких дітей, які псують книжки? Ви засуджуєте чи схвалюєте їхні дії

Номер слайду 20

Знайдіть у тексті, як потрібно правильно читати книжки. Від чого псується зір і погіршується стан вашого здоров’я?До чого закликає автор оповідання?

Номер слайду 21

3. Як ви зберігаєте книжки? У якому стані ви їх здаєте до бібліо?теки? Чи зможуть ними користуватися інші учні й учениці? Чи подякують вони вам?

Номер слайду 22

Як правильно читати книжку• Читаючи, не поспішайте, удумуйтеся в зміст, шукайте основне.• Не залишайте книжку недочитаною: попереду може бути найголовніше. • Подумайте, чого навчила вас книжка. Прочитайте й запам’ятайте правила користування книжкою.

Номер слайду 23

- Що на уроці було найцікавішим?- Що було неправдоподібним (казковим)?

Номер слайду 24

Використовуючи різні джерела інформації,відшукайприслів'я та приказки про книгу.

Номер слайду 25

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
18 вересня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку