"Обовязки вчителя та асистента вчителя інклюзивного навчання"

Про матеріал
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту надсилає для практичного використання орієнтовні кваліфікаційні характеристики асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, які розроблені у зв'язку із введенням зазначеної посади до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 06.12.2010 р. №1205, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 22 грудня 2010 р. за № 1308/18603
Перегляд файлу

Обов’язки вчителя

Спільна робота

(вчитель та асистент

вчителя)

Обов’язки асистента

учителя

Оцінювання

Оцінити навчальні

потреби на основі

даних про клас таучнів.

Обговорити

можливості учня,

сильні та слабкі

сторони.

Бути присутнім при

розробці планування.

Планування

 Спланувати роботу

на уроці та підібрати

ресурси.

Вибрати належний

вид роботи згідно зІНП.

Обговорити

підготовку матеріалу та

зміну навчального

плану з огляду на

потреби учня.

Допомогти у доборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надати іншу потрібну допомогу.

Спостереження

 Розробити чітку

систему управління

класом.

Обговорити й

провести очікування

щодо поведінки учня та

встановлених у класі

правил.

Документувати

спостереження щодо

діяльності учнів у журналі спостережень та повідомляти вчителю (за потреби)

Навчання

Виконувати план

уроку, проводити

навчання згідно з цим

планом.

Спостерігати за

процесом навчання, за

потреби- допомагати

учням.

 

Чітко висловити

результати й

обмінятись досвідом.

 Обговорити конкретні

стратегії, діяльність та

результати.

Обговорити розташування робочого

місця.

Пояснювати учням

елементи уроку.

Спостерігати за тим, яквони закріплюють

матеріал.

Документувати,

спостерігати та надавати вчителю об’єктивну інформацію.

Оцінка

 Слідкувати за

прогресом учнів та

оцінити його.

 Стежити за

виконанням ІНП.

 Обговорити

спостереження.

Обмінятись

інформацією.

Спостерігати за

поведінкою учнів і

надавати інформацію

вчителю.

 

Звіт

Звітувати перед

батьками та педколективом (за

нагоди) як формально,

так і неформально.

Обговорити інформацію про учня.

Дотримуватись

конфіденційності.

Звітувати перед учителем щодо сильних сторін учня,

досягнень і потреб.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
6 січня 2020
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку