"Щоденник спостережень за дітьми з ООП"

Про матеріал
«Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим» В. О. Сухомлинський Зміст корекційно-розвивальної роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.
Перегляд файлу

Щоденник спостережень асистента вчителя для роботи з дітьми з ООП

 

  1. Чи орієнтується учень у розкладі?______________________________
  2. Чи може самостійно організувати робоче місце? Скільки часу він на це затрачає?________________________________________________________________________________________________________________
  3. Чи розуміє і знає призначення навчального приладдя?__________________________________________________
  4. Чи вміє користуватися підручником (де зміст? для чого він? як знайти необхідний параграф? скільки часу він для цього потребує?)?_____________________________________________________________________________________________________________
  5. Чи сприймає звернення учителя до всього класу? Чи потребує постійного звернення до нього особисто?__________________________________________________
  6. Який темп виконання різних типів завдань (тестове, розгорнуті відповіді, усне тощо)? ________________________________________________________________________________________________________________________
  7. Які завдання викликають труднощі?____________________________________________________
  8. Чи потребує додаткових вказівок, навідних питань?________________
  9. Які предмети даються легше, які важче?____________________________________________________
  10.           Як швидко втомлюється?__________________________________
  11.           Чи відволікається на зовнішні подразники?___________________
  12.           Чи зручно розташоване робоче місце учня?___________________
  13.           Чи старається працювати в темпі з класом? Наскільки йому це вдається?________________________________________________________________________________________________________________
  14.           Чи легко йде на контакт з оточуючими?_________________________________________________
  15.           Як веде себе на перерві?_________________________________________________________________________________________________________________
  16.           Чи шукає спілкування з однолітками?________________________________________________
  17.           Чим захоплюється?___________________________________________________________________________________________________________
  18.           Що вдається найкраще?_________________________________________________________________________________________________________________
  19.           Чи має друзів?__________________________________________
  20.           Скільки часу витрачає на виконання домашніх завдань? Чи потребує їх спрощення? Чи потребує сторонньої допомоги? ________________________________________________________________________________________________________________________
  21.           Як проводить свій вільний час?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


Дата

Предмети

Характеристика діяльності учня на уроці

Була потрібна допомога асистента

Уважний(-а)

Кількість виконаних завдань

Адаптація

Відволікався

Навідні запитання

Примітки

 

Укр.мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Англійська

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Англійська

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Предмети

Характеристика діяльності учня на уроці

Була потрібна допомога асистента

Уважний(-а)

Кількість виконаних завдань

Адаптація

Відволікався

Навідні запитання

Примітки

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Англійська

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр..мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Англійська

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
6 січня 2020
Переглядів
2367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку