Розписаний повністю конспект уроку з образотворчого мистецтва. Для полегшення роботи вчителю класоводу 1 класу. Конспект розписаний по етапно. Конспект містить: вірш організаційного характеру, запитання з відповідями , розписані запитання до зображення картин художника, загадки з відгадками, матеріал для подання теми, говірка, розписано виконання кожного елемента під час практичної частини, фізкультхвилинка у вигляді віршика з музичним супроводом, запитиння з відповідями та віршик по закінченю уроку.
Конспект з образотворчого митстецтва
Гончар Наталії Сергіївни
Тема. Ознайомлення зі спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл і замутнення спектральних кольорів, відтінки кольорів. Тематичне завдання «Райдужні квіти».
Мета. розширити уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва; дати поняття про колір як засіб виразності у живопису, про зміну кольору протягом доби; вчити отримувати колірні відтінки за допомогою роз білу та затемнення; розвивати спостережливість, пам’ять і уяву; виховувати любов до Батьківщини, до мистецтва.
Обладнання: презентація , репродукції картин відомих художників, альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.
Хід уроку
I. Організація уроку.
Усміхніться всім навколо –
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
Наш урок цікавим буде.
-Доброго дня, діти !
II.Перевірка готовності до уроку
У вас дітки на партах повинен лежати листочок, олівець, фарби, пензлик, палітра.
III.Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:
-Який настрій виникає коли дивимося на цю картину?( гарний, веселий)
-Якими кольорами автор зобразив картину ?(теплими) перерахуйте їх)
-Якими ви б кольорами б показали букет квітів в холодних тонах(синій)
-Які це теплі кольори?( кольори сонечка-перерахуйте їх)
-А холодні кольори які це? (синій, зелений, фіолетовий, фіолетово-червоний)
2) І давайте поглянемо на картину художника Петра Кончаловського «Бузок»
-В яких вона кольорах виконана ?(в холодних тонах)
IV. Повідомлення теми і мети уроку.
1. Загадки
– Через гору дорога, а кінців не знайдеш.
Всі її бачать, а піти нею не можуть. (Веселка)
– Слів на описи не трачу, словом не передаси
Їх земної безсловесності, дивовижної краси.
Люди дивляться, п’яніють, в них кохаються віки,
Нареченим їх дарують, заплітають у вінки.
Ними кожен свою радість, власне щастя назива –
Вони часто нам говорять втричі більше, ніж слова . (Квіти)
V. Пояснення.
– Діти, погляньте на цей малюнок. І як ви вже здогадалися, що сьогодні ми будемо малювати райдужні квіти.
– Всі мабуть пам’ятають мультфільм «Цветик -семицветик»? (так)
– Що квітка виконувала? (бажання)
– Якого кольору були пелюстки? ( кольору веселки)
– Яких кольорів веселка, назвіть їх?
– Знаєте говірку : ««Каждый охотник желает знать где сидит фазан"
– А я знаю на українській мові, ось послухайте:
Чарівниця осінь жартує, зеленій берізці сукню фарбує.
Чапля осінь жде завзято, буде сани фарбувати.
Чемна жабка жалісно зиркає, бажаючи смачного французові.
Отже, сьогодні наше завдання розфарбувати квітку в різні кольори. Щоб вона виконала ваші бажання. Прийдете додому і загадаєте бажання і я вірю що вони здійсняться.
2. Виконання малюнка в альбомах.
Третя пелюстка –жовта. Четверта пелюстка –зелена. П’ята- блакитна. Шоста – синій. Сьома-фіолетова.
3. Фізкультхвилинка.
Я до тебе повернуся
Й щиро-щиро посміхнуся.
Ми пограємо з тобою
І присядемо обоє.
V. Практична робота.
Учні виконують роботу самостійно. Учитель індивідуально працює з невстигаючими дітьми. Додатково пояснює, демонструє прийоми змішування фарб.
VI. Підсумок уроку.
– Діти, чи сподобалася вам урок?
– Пригадайте, про які кольори йшла мова на уроці?
– Назвіть основні кольори? (червоний, жовтий, синій)
Далі учитель підбиває підсумки робочої діяльності учнів. Обговорення і словесне оцінювання учнівських робіт.
VII. Прибирання робочих місць.
1. Хвилинка поезії.
Метелик
Метелик над лужком літав,
Веселу пісеньку співав.
Почули пісню ту тополі,
Почуло пісню чисте поле.
Метелик наш радіє літу,
Співає весело про квіти.
У небі сонечко яскраве –
До всіх комах воно ласкаве.
Співає вся природа влітку,
Радіють сонцю усі дітки.