Образотворче мистецтво. Конспект уроку" Ознайомлення зі спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл і замутнення спектральних кольорів, відтінки кольорів.«Райдужні квіти»

Про матеріал

Розписаний повністю конспект уроку з образотворчого мистецтва. Для полегшення роботи вчителю класоводу 1 класу. Конспект розписаний по етапно. Конспект містить: вірш організаційного характеру, запитання з відповідями , розписані запитання до зображення картин художника, загадки з відгадками, матеріал для подання теми, говірка, розписано виконання кожного елемента під час практичної частини, фізкультхвилинка у вигляді віршика з музичним супроводом, запитиння з відповідями та віршик по закінченю уроку.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект з образотворчого митстецтва

Гончар Наталії Сергіївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Ознайомлення  зі спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл і замутнення спектральних кольорів, відтінки кольорів. Тематичне завдання «Райдужні квіти».

Мета. розширити уявлення про живопис як вид образотворчого мистецт­ва; дати поняття про колір як засіб виразності у живопису, про змі­ну кольору протягом доби; вчити отримувати колірні відтінки за допомогою роз білу та затемнення; розвивати спостережливість, пам’ять і уяву; виховувати любов до Батьківщини, до мистецтва.

Обладнання:  презентація , репродукції картин відомих художників, альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

 

Хід уроку

 

I.    Організація уроку.

 Усміхніться всім навколо –

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

Наш урок цікавим буде.

 -Доброго дня, діти !

II.Перевірка готовності до уроку

У вас  дітки на партах повинен лежати листочок, олівець, фарби, пензлик, палітра.

 III.Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:

  • 3 якими кольорами ми нещодавно ознайомилися?(основними і похідними)
  • Основні кольори –це які?(Червоний, жовтий, синій)
  • На які дві групи їх поділяють художники? Чому?(теплі і холодні тони)
  • Які кольори необхідно змішати, щоб отримати зелену фарбу? оранжеву? фіолетову? (жовту і синю; червону і жовту; червону і синю)
  • Які матеріали та інструменти знадобляться для малювання фарбами?
  1. Давайте, поглянемо на картину  Винсента Ван Гога «Соняхи»

-Який настрій виникає коли дивимося на цю картину?( гарний, веселий)

-Якими кольорами автор зобразив картину ?(теплими) перерахуйте їх)

-Якими ви б кольорами б показали букет квітів в холодних тонах(синій)

-Які це теплі кольори?( кольори сонечка-перерахуйте їх)

-А холодні кольори які це? (синій, зелений, фіолетовий, фіолетово-червоний)

2) І давайте поглянемо на картину художника Петра  Кончаловського «Бузок»

-В яких вона кольорах виконана ?(в холодних тонах)

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

 1. Загадки

– Через гору дорога, а кінців не знайдеш.

Всі її бачать, а піти нею не можуть. (Веселка)

   Слів на описи не трачу, словом не передаси

Їх земної безсловесності, дивовижної краси.

Люди дивляться, п’яніють, в них кохаються віки,

Нареченим їх дарують, заплітають у вінки.

Ними кожен свою радість, власне щастя назива –

Вони часто нам говорять втричі більше, ніж слова . (Квіти)

V. Пояснення.

   Діти, погляньте на цей малюнок. І як ви вже здогадалися, що сьогодні ми будемо малювати райдужні квіти.

   Всі  мабуть пам’ятають мультфільм «Цветик -семицветик»? (так)

Що квітка виконувала? (бажання)

   Якого кольору були пелюстки? ( кольору веселки)

      Яких кольорів веселка, назвіть їх?

   Знаєте говірку : ««Каждый охотник желает знать где сидит фазан"

   А я знаю на українській мові, ось послухайте:

Чарівниця осінь жартує, зеленій берізці сукню фарбує.

Чапля осінь жде завзято, буде сани фарбувати.

Чемна жабка жалісно зиркає, бажаючи смачного французові.

Отже, сьогодні наше завдання розфарбувати квітку в  різні кольори. Щоб вона виконала ваші бажання. Прийдете додому і загадаєте бажання і я вірю що вони здійсняться.

2. Виконання малюнка в альбомах.

  • Спочатку обведемо квітку по шаблону. В середині обведемо серединку. Домалюємо  стебло і листочок. Зробимо на палітрі калюжку і до дамо жовтий колір  –зафарбовуємо серединку. Тепер зробимо ще одну калюжку розведемо в ній зелений колір. Ним зафарбуємо -стебло і листочок. Тоненьким пензликом обводимо стеблинку та контури листочку, а трішки товщим зафарбовуємо серединку.
  • Тепер  на палітрі робимо калюжку і розводимо  червону фарбу –зафарбовуємо першу пелюстку.  Друга пелюстка у нас жовтогарячого кольору ,ми її зараз не фарбуємо , щоб дати підсохнути червоній пелюстці. А фарбуємо третю пелюстку-жовту , розвівши фарбу у калюжці. І так через одну відповідними кольорами фарбуємо всі пелюсточки. Дійшовши до першої червоної пелюстки –фарбуємо поряд оранжеву пелюстку. І всі не зафарбовані пелюстки відповідним кольором.

Третя пелюстка –жовта. Четверта пелюстка –зелена. П’ята- блакитна. Шоста – синій. Сьома-фіолетова.

  • У нас вийшли дуже гарні та яскраві роботи. Погляньте, скільки на них різних кольорів!

3. Фізкультхвилинка.

Я до тебе повернуся

Й щиро-щиро посміхнуся.

Ми пограємо з тобою

І присядемо обоє.

 

V. Практична  робота.

Учні виконують роботу самостійно. Учитель індивідуально працює з невстигаючими дітьми. Додатково пояснює, демонструє прийоми змішу­вання фарб.

VI. Підсумок  уроку.

  Діти, чи сподобалася вам урок?

   Пригадайте, про які кольори йшла мова на уроці?

  Назвіть основні кольори? (червоний, жовтий, синій)

  • На які групи поділяються кольори ? ( теплі і холодні)
  • Картини яких художників ми сьогодні розглядали, чим вони відрізняються.( Петра  Кончаловського «Бузок», Винсента Ван Гога «Соняхи»)

Далі учитель підбиває підсумки робочої діяльності учнів. Обговорення і словесне оцінювання учнівських робіт.

VII. Прибирання робочих місць.

1. Хвилинка поезії.

Метелик

Метелик над лужком літав,

Веселу пісеньку співав.

Почули пісню ту тополі,

Почуло пісню чисте поле.

Метелик наш радіє літу,

Співає весело про квіти.

У небі сонечко яскраве –

До всіх комах воно ласкаве.

Співає вся природа влітку,

Радіють сонцю усі дітки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Микитин Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
1988
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку