Обробка застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса

Про матеріал
Тема програми. Виготовлення спідниці. Тема уроку Обробка застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса. Мета уроку: - навчальна: закріпити практично теоретичні знання з обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса. а) організації робочого місця технологічної послідовності обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса; б) виконання операції; в) дотримання вимог бюджету часу, технічних вимог безпеки праці, раціонального використання матеріалу. - розвиваюча: а) розвивати пізнавальні та професійні інтереси, навички; б) самостійне критичне мислення; в) творчі здібності учнів, естетичний смак до поставлених завдань. - виховна: а) виховувати відповідальність за якість виробу; б) бережливе, економне використання матеріалів; в) формувати і виховувати свідому трудову дисципліну. - мета розвитку компетентностей: допомогти учневі адаптуватися в соціальному світі.
Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, НАУКИ ТА МОЛОДІ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ДНЗ Ковельський ЦПТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

уроку презентації

з виробничого навчання

на тему:

 

 

 

«Обробка застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса»

 

 

 

 

 

 

 

Розробила: майстер в/н

Маринчук Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

2020р.

 

 

Тема програми. Виготовлення спідниці.

Тема уроку Обробка застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса.

Мета уроку: - навчальна: закріпити практично теоретичні знання з обробки застібки тасьмою потайна «блискавка»  при з’єднаних зрізах спідниці і пояса.

      а) організації робочого місця технологічної послідовності обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса;

       б) виконання операції;

       в) дотримання вимог  бюджету часу, технічних вимог безпеки   праці, раціонального використання матеріалу.

- розвиваюча:  

       а) розвивати пізнавальні та професійні інтереси, навички;

       б) самостійне критичне мислення;

       в) творчі здібності учнів, естетичний смак до поставлених завдань.

 - виховна:  

       а) виховувати відповідальність за якість виробу;

       б) бережливе, економне використання матеріалів;

       в) формувати і виховувати свідому трудову дисципліну.

- мета розвитку компетентностей: допомогти учневі адаптуватися в соціальному світі.

 

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Вид уроку: урок- презентація.

Компетенції учнів на уроці:  професійна, соціальна,  інформаційна,    морально-етична, компетентність продуктивної творчої діяльності.

Методи проведення: фронтальне опитування (кросворд), демонстрація відеопрезентацій, показ правильних прийомів роботи.

 

Матеріально-технічне забезпечення:

  1. Обладнання: універсальна швейна машинка - MAQI LS9800H, праса з відпарювачем;
  2. Ноутбук, мультимедійний проектор, екран;
  3. Манекен із спідницею;
  4. Інструменти та прилади особистого користування: голки, нитки, наперстки, сантиметрова стрічка, лінійки, шпильки кравецькі, крейда,  ножиці, лекала.

 

Дидактичне забезпечення

  1. Мультимедійна презентація з теми «Обробка виточок»;
  2. Зразки поетапної обробки виточок;
  3. Роздатковий матеріал;
  4. Зразки виробів на манекенах;
  5. Стандарти;
  6. Картки технологічної послідовності;
  7. Кольорові ілюстрації;
  8. Інструкції з ОП.

Програмне забезпечення:

Microsoft Office Word 2007;

Microsoft Office  Power Point 2007.

Міжпредметні зв’язки: технологія виготовлення одягу, конструювання, матеріалознавство, обладнання, охорона праці, основи галузевої економіки.

 

Методична мета: застосування новітніх  виробничих  технологій при проведенні уроків виробничого навчання.

Очікувані результати: після вивчення цієї теми учні зможуть технологічно вірно виготовити застібку тасьмою потайна «блискавка»  при з’єднаних зрізах спідниці і пояса.

 

Хід  уроку

I. Організаційна частина

- перевірка явки учнів на урок ;

- їх готовність до уроку виробничого навчання

Перевірити:

- робочий стан обладнання;

- заземлення;

- кількість шпульних ковпачків та шпульок;

- кількість голок та їх робочий стан.

 

II. Вступний інструктаж

1. Мотивація навчальної діяльності

 

Всі ми добре знаємо, що сучасний розвиток промисловості та технічне переобладнання підприємств спрямоване на те, щоб задовольняти попит споживачів, та з метою виходу на зовнішній ринок. Тому вкрай необхідно подальше удосконалення навчального процесу,  щоб забезпечити країну високо професійними спеціалістами. Кравець – це провідна професія у виробництві одягу. Фахівці цієї спеціальності – люди творчі, відповідальні, естетично розвинені. Обираючи цю професію, треба бути охайною, мати добрий художній смак, чітку координацію рухів, добрий зір та окомір, що дасть змогу досягти високої професійної майстерності, навчитись шити одяг, сукні, блузи, спідниці, брюки, жакети та інше. Зміст професійно-технічного навчання майбутнього кравця передбачає поглиблене, та всебічне опанування науковими основами загальної технології та організації підприємства. В процесі виробничого навчання дуже важливе значення надається використанню сучасних провідних та авторських методів обробки вузлів та виготовлення виробів.  Швидкі темпи розвитку індустрії моди спонукають до постійного розвитку і вдосконалення професійних компетенцій. Сучасні інноваційні матеріали, обладнання, фурнітура дозволяють суттєво покращувати якість швейних виробів, скорочувати час виготовлення, що є економічно вигідно.

Перш ніж приступити до вивчення нового матеріалу, повторимо уже вивчений.

2. Актуалізація знань, умінь і навичок.

Зараз ми з вами повторимо пройдений матеріал у вигляді завдань в три етапи.

Завдання 1. «Відшукати ключове слово»

Вам потрібно розгадати кросворд

Запитання.

1. Який вузол спідниці розташовується в лівому боковому шві або середньому шві спідниці?

2. Як  називається передня частина спідниці?

3. Який зріз в спідниці   обробляється поясом?

4. Пришитий до виворотної сторони  виробу шар тканини, призначений для зміцнення, приховування швів, забезпечення форми виробу.

5. Яка конструктивна лінія спідниці корегується модою.

6. Конструктивний елемент, котрий застосовується  для створення об'ємної форми одягу?

7.  Поздовжній розріз з обробленими краями, призначений для зручності одягу та оздоблення?

8.  Яку волого-теплову обробку проводять на тканині перед розкроєм?

 

 

Завдання 2. “ Міжпредметний зв'язок ”

Дайте відповідь на запитання.

Запитання.

 

 

 

  1. Яка деталей крою спідниці зайва?

 

 

2.Яку лапку застосовують для пристрочування застібки на тасьму «блискавка»?

 

  1. Який зразок тканини підходить для пошиття спідниці?

 

 

Завдання3.   Учнівська відео презентація на тему: «Виконання ВТО виточок» (підготувала  учениця  групи №13 Василюк Тетяна). Демонстрація відео.

 

 

Учнівська  презентація на тему: «Будова застібки» (підготувала учениця  групи №13 Нудищук Алла)

.
 

 

3.Формування нових трудових прийомів з раціонального виконання навчально-виробничих робіт

Дана обробка потайної застібки, тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса забезпечує щільне прилягання пояса на фігурі замовника. Забезпечує  моделювання фасонних ліній спідниці на ділянці бокових швів. Такий вид застібки  є економічно вигідним через   відсутність  застібки на ґудзик.

Перед тим, як з’єднати потайну застібку в середній шов спідниці, потрібно пришити пояс до верхнього зрізу виробу.  Після обробки вузлів на спідниці та проведення першої примірки, тимчасову строчку зметування середнього шва видалити.  Припуски пришивання пояса до верхнього зрізу виробу направити в бік пояса.

 

4.Закріплення нового навчального матеріалу.

 

Завдання: відтворити алгоритм технологічної послідовності обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса

 

 Повторення правил з техніки безпеки праці в майстерні

Завдання: вибрати  правильну відповідь з двох фотографій та назвати правило безпеки праці.

 

 

5.Видача завдань.  Сьогодні ви повинні навчитись правильним прийомам виконання технологічної послідовності обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса.

III.   Поточний інструктаж і самостійна робота учнів

1.- обхід з метою перевірки організації робочого місця;

- обхід з метою перевірки правильності виконання  трудових прийомів;

- обхід з метою перевірки дотримань правил з охорони праці.

- раціональне використання робочого часу;

- якість виконання денного  завдання учнями та вміння проводити самоконтроль.

2. Індивідуальна робота з учнями (допомога невстигаючим учням, додаткові завдання тим, хто успішно виконав всі обов’язкові завдання).

3. Додатковий фронтальний інструктаж для групи (у разі потреби).

 

IV. Заключний інструктаж.

- прийняти роботу учнів;

- відмітити кращі роботи;

- вказати на типові помилки;

- підвести загальний підсумок

 

Сьогодні ми з вами повторили та закріпили  пройдений матеріал, сформували правильні прийоми виконання технологічної послідовності обробки застібки тасьмою потайна «блискавка» при з’єднаних зрізах спідниці і пояса. Розвинули професійне мислення та пізнавальні навички.

- виставити оцінки;

- задати домашнє завдання.

- прибирання робочих   місць  та майстерні.

- повідомлення теми наступного уроку.

 

V. Домашнє завдання.

Повторити технологічну послідовність обробки потайної застібки

VI. Використана література:

 

. Батраченко Н.В, Головінов, В.П. .Каменєва Н.М Технологія виготовлення жіночого одягу: підручник для учнів проф.-техн. закладів. – К.: Вікторія, 2000.

Борецька Є.Я., Мамона П.М. Технологія виготовлення легкого жіночого та дитячого одягу, 1991, К.:, Вища школа, 1991 367 с

  • Винокурова Л.Е.,Васильчук М.В.,Гаман М.В. Основи охорони праці. – К.: Вікторія, 2001

  Кучер В.О.,Степура А.О. Обладнання швейного виробництва: навчальний посібник для проф.-техн. навч. закладів. – К.: Вікторія, 2001. – 416 с.

  Радкевич В.О. Матеріалознавство швейного виробництва. – К.: Вища школа, 1998

Російсько-український словник технічних термінів (легка промисловість)/ Уклад.: А.П.Грицева, Г.М.Драпак, О.М.Коханко та ін. – К.: Вища шк., 1974. – 184 с.

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
1067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку