Оцінювання предметних компетентностей відповідно до наказу МОН № 813 від 13.07.2021р.
Тут розроблені характеристики результатів навчання з метематики за вересень, жовтень, листопад.
Якщо характеристика сформована ставимо галочку, якщо ні - то нічого.
Характеристика результатів навчання за вересень
№ |
Результат навчання |
1 |
Лічба. Числа, дії з числами. Оперує знаннями про сутність дії додавання, знає та використовує знак дії додавання; називає компоненти й результат дії додавання, оперує цими поняттями. |
2 |
Вимірювання величин. Порівнює предмети за їх розміром. |
3 |
Просторові відношення, геометричні фігури. Розпізнає геометричні фігури; створює моделі геометричних фігур на площині. |
4 |
Задачі. Використовуючи алгоритми, опрацьовує логічні задачі, визначає схеми-малюнки до їхнього розв’язку. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
ЗА ВЕРЕСЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за жовтень
№ |
Результат навчання |
1 |
Складає прості задачі (на додавання, віднімання) за малюнком, за прикладами, предметами оточення; виділяє її структурні елементи. |
2 |
Розповідає про натуральне число; коментує дії з натуральними числами; порівнює натуральні числа, предмети; записує вирази на порівняння. |
3 |
визначає склад чисел 2–5; коментує компоненти дії додавання, віднімання, пояснює їх взаємозв’язок. |
4 |
знає таблиці додавання та віднімання 1, 2, 3, 4, 5. |
5 |
описує геометричні фігури;моделює рисунки за допомогою геометричних фігур. |
6 |
перевіряє виконану роботу («Великі перегони»), правильність виконання дії додавання та віднімання. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
ЗА ЖОВТЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за листопад
№ |
Результат навчання |
1 |
Розуміє операції дій додавання та віднімання; оперує компонентами дій додавання та віднімання; знаходить невідомі компоненти на основі використання оберненої дії. |
2 |
Знає сутність складу числа та таблиці додавання і віднімання; знаходить невідомі компоненти на основі використання оберненої дії. |
3 |
Вирізняє геометричні фігури, характеризує їх властивості. |
4 |
Складає сюжетні задачі за рисунками, виразами. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
ЗА ЛИСТОПАД
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|