Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки (Давній Єгипет та Дворіччя).

Про матеріал
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) 6 клас. - за ред. І.Я. Щупак, І.О. Піскарьова, О.В. Бурлака, вид-во: "Оріон", 2019. Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми "Стародавній Єгипет" та "цивілізація Дворіччя", удосконалити навички і вміння учнів проводити самоаналіз навчальної діяльності. Очікувані результати : Після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з теми; оцінити рівень власних навчальних досягнень ; звернути свою увагу на ті питання, які викликали труднощі або були недостатньо опрацьовані; набути навичок виконання завдань різних типів і рівнів складності.
Перегляд файлу

Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки (Давній Єгипет та Дворіччя).

 

І варіант

І рівень складності ( 1-3 бали):

Виконай тестові завдання.

1. Територіальна община в Єгипті називалась :

 а) район       

 б) ном      

 в) дистрикт

2. Якою була релігія єгиптян та вавилонян:

а) багатобожжя  

б) християнство     

в) іслам

3. За правління якого царя у II тис. до н. е. Давньовавилонська держава досягла найбільшої могутності?

а) Саргон                                       б) Нарам-Суен

в) Тіглатпаласар                           г) Хаммурапі

4. Який народ дав Дворіччю назву «Месопотамія»?

а) фінікійці                          б) єгиптяни

в) греки                                г) перси

5. Пороги - це :

а) кам'янисті річкові перешкоди       

б) іригаційні споруди

в) вітри з пустелі.

6. Фантастичне оповідання про створення світу богами називається:

а) казка    

б) міф    

в) фетиш.

ІІ рівень складності ( 4-6 балів):

  1. Продовж речення : "Цар Хаммурапі – це _______________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________"

2.  Назви види архітектурних споруд, які будували єгиптяни, поглянувши на ілюстрації.

http://vsitury.com.ua/uploads/142/18801/P2.jpg                  http://www.photoforum.ru/f/photo/000/722/722411_38.jpg

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.  Встав пропущене:

З  очерету єгиптяни   виготовляли______________, зі стебел робили __________,  коріння йшло на ______________    .

ІІІ рівень складності ( 7-9 балів):

1. З'єднай стрілками ім'я фараона та його діяльність:

Рамзес  ІІ                      перетворення Єгипту на войовничу країну         

Тутмос ІІІ                     мирний договір з царем хетів

цар Менос                    створення єдиної держави

2.  Чому поселення шумерів розвинулися в міста-держави_________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

3. Яким божествам поклонялися єгиптяни?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV рівень складності ( 10-12 балів):

1. Чи погоджуєшся ти з висловом Геродота: "Єгипет  -  це дар Нілу ". Чому ?

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
2. Що таке іригаційне землеробство ?____________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

3. Хто був останнім правителем Вавилона? Чому? ________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки (Давній Єгипет та Дворіччя).

 

ІІ варіант

І рівень складності ( 1-3 бали):

Виконай тестові завдання.

1. Месопотамія, Дворіччя це територія річок:   

а) Ніл і Єфрат;     б) Тигр і Євфрат;

в) Тигр і Конго;     г)  Нігер і Тигр.

2. Біблійна легенда про те , як люди стали розмовляти різними мовами і перестали розуміти одне одного пов'язана із будівництвом...

а) храму у Карнаці;     б)  Вавилонської вежі;

в) сади Семіраміди;    г)  піраміду Хеопса.

3. Бойові колісниці почали застосувати за фараона:

а) Тутмоса ІІІ;       б) Рамзеса ІІ  

в) Яхмоса І;      г) Хатшепсут.

4. Укажіть країну, у якій виник міф про всесвітній потоп.

а) Єгипет;                                     б) Фінікія;

в) Дворіччя;                                  г) Ізраїль;

5. Піраміди в Єгипті почали будувати у :

а)  ІІІ тис. до н.е.;       б) І тис. до н.е.;  

в)  ІІ столітті н.е.;     г) ІV тис. до н.е.

6. Найголовніше досягнення царя Хаммурапі - це ...

а) перший в історії людства збірник записаних законів;

б) перший відомий в історії людства вищий навчальний заклад;

в) перше в історії людства чудо Світу.

ІІ рівень складності ( 4-6 балів):

  1. Продовж речення : " Цар Міна – це…_________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________"

  1. Назви види архітектурних споруд, які будували єгиптяни, поглянувши на ілюстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Встав пропущене:

З  вогкої клини шумери виготовляли__________________, висушували на _____________,  витискували різцем або паличкою ____________.

ІІІ рівень складності ( 7-9 балів):

  1. З'єднай стрілками людину та її діяльність:

Лугаль      - директор школи

батько дому табличок  - верховний жрець

той, що має хлист   - верховний бог шумерів

Мардук     - наглядач в будинку табличок

  1. Чому влада фараона вважалася священною?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яким божествам поклонялися шумери та вавилоняни?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV рівень складності ( 10-12 балів):

  1. Чи погоджуєтеся, що всі перед законами Хаммурапі були рівні? Чому?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Що таке іригаційне землеробство?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Для чого і як  єгиптяни будували піраміди? Які з них ти знаєш?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ШЕВЧЕНКО ВИКТОР
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
3772
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку