Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки (Давній Єгипет та Дворіччя).
І варіант
І рівень складності ( 1-3 бали):
Виконай тестові завдання.
1. Територіальна община в Єгипті називалась :
а) район
б) ном
в) дистрикт
2. Якою була релігія єгиптян та вавилонян:
а) багатобожжя
б) християнство
в) іслам
3. За правління якого царя у II тис. до н. е. Давньовавилонська держава досягла найбільшої могутності?
а) Саргон б) Нарам-Суен
в) Тіглатпаласар г) Хаммурапі
4. Який народ дав Дворіччю назву «Месопотамія»?
а) фінікійці б) єгиптяни
в) греки г) перси
5. Пороги - це :
а) кам'янисті річкові перешкоди
б) іригаційні споруди
в) вітри з пустелі.
6. Фантастичне оповідання про створення світу богами називається:
а) казка
б) міф
в) фетиш.
ІІ рівень складності ( 4-6 балів):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________"
2. Назви види архітектурних споруд, які будували єгиптяни, поглянувши на ілюстрації.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Встав пропущене:
З очерету єгиптяни виготовляли______________, зі стебел робили __________, коріння йшло на ______________ .
ІІІ рівень складності ( 7-9 балів):
1. З'єднай стрілками ім'я фараона та його діяльність:
Рамзес ІІ перетворення Єгипту на войовничу країну
Тутмос ІІІ мирний договір з царем хетів
цар Менос створення єдиної держави
2. Чому поселення шумерів розвинулися в міста-держави_________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
3. Яким божествам поклонялися єгиптяни?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень складності ( 10-12 балів):
1. Чи погоджуєшся ти з висловом Геродота: "Єгипет - це дар Нілу ". Чому ?
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
2. Що таке іригаційне землеробство ?____________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
3. Хто був останнім правителем Вавилона? Чому? ________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Стародавні цивілізації Азії та Африки (Давній Єгипет та Дворіччя).
ІІ варіант
І рівень складності ( 1-3 бали):
Виконай тестові завдання.
1. Месопотамія, Дворіччя це територія річок:
а) Ніл і Єфрат; б) Тигр і Євфрат;
в) Тигр і Конго; г) Нігер і Тигр.
2. Біблійна легенда про те , як люди стали розмовляти різними мовами і перестали розуміти одне одного пов'язана із будівництвом...
а) храму у Карнаці; б) Вавилонської вежі;
в) сади Семіраміди; г) піраміду Хеопса.
3. Бойові колісниці почали застосувати за фараона:
а) Тутмоса ІІІ; б) Рамзеса ІІ
в) Яхмоса І; г) Хатшепсут.
4. Укажіть країну, у якій виник міф про всесвітній потоп.
а) Єгипет; б) Фінікія;
в) Дворіччя; г) Ізраїль;
5. Піраміди в Єгипті почали будувати у :
а) ІІІ тис. до н.е.; б) І тис. до н.е.;
в) ІІ столітті н.е.; г) ІV тис. до н.е.
6. Найголовніше досягнення царя Хаммурапі - це ...
а) перший в історії людства збірник записаних законів;
б) перший відомий в історії людства вищий навчальний заклад;
в) перше в історії людства чудо Світу.
ІІ рівень складності ( 4-6 балів):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________"
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
З вогкої клини шумери виготовляли__________________, висушували на _____________, витискували різцем або паличкою ____________.
ІІІ рівень складності ( 7-9 балів):
Лугаль - директор школи
батько дому табличок - верховний жрець
той, що має хлист - верховний бог шумерів
Мардук - наглядач в будинку табличок
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень складності ( 10-12 балів):
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________