Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики.
Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах
Оцінювання учнів на уроках математики Доповідь Ращупкіної Т. А.
Номер слайду 2
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики. Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах В основі оцінювання:
Номер слайду 3
Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів є засобом систематизації та узагальнення знань. Воно спонукає школярів до більш ґрунтовного опанування основних положень конкретної теми. Звернемо увагу
Номер слайду 4
Умови ефективності тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: Визначити з кожної теми обсяг знань, умінь та навичок, обов'язкових для учнів; Націлити учнів на осмислення й засвоєння суттєвого в матеріалі теми, а не на механічне вивчення теми загалом. Перед початком вивчення чергової теми учні мають бути ознайомлені з тривалістю вивчення (кількість занять); термінами і формою проведення тематичної атестації; умовами оцінювання.
Номер слайду 5
Умови ефективності тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: Структурувати завдання для тематичної атестації таким чином, щоб вони сприяли засвоєнню основного матеріалу теми. Результати тематичного оцінювання використовувати для покращення своєї роботи на основі аналізу причин недостатнього рівня підготовленості учнів з окремих тем. Застосування на практиці критеріїв оцінювання потребує обов'язкового врахування вікових особливостей учнів та особливостей навчальних курсів.
Номер слайду 6
Тематична оцінка враховує: результати самостійних та контрольних робіт; поточне оцінювання; підсумкові оцінки за ведення зошитів.
Номер слайду 7
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.
Номер слайду 8
Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок.