Оцінювання учнів на уроках математики

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики. Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання учнів на уроках математики Доповідь Ращупкіної Т. А.

Номер слайду 2

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики. Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах В основі оцінювання:

Номер слайду 3

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів є засобом систематизації та узагальнення знань. Воно спонукає школярів до більш ґрунтовного опанування основних положень конкретної теми. Звернемо увагу

Номер слайду 4

Умови ефективності тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: Визначити з кожної теми обсяг знань, умінь та навичок, обов'язкових для учнів; Націлити учнів на осмислення й засвоєння суттєвого в матеріалі теми, а не на механічне вивчення теми загалом. Перед початком вивчення чергової теми учні мають бути ознайомлені з тривалістю вивчення (кількість занять); термінами і формою проведення тематичної атестації; умовами оцінювання.

Номер слайду 5

Умови ефективності тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: Структурувати завдання для тематичної атестації таким чином, щоб вони сприяли засвоєнню основного матеріалу теми. Результати тематичного оцінювання використовувати для покращення своєї роботи на основі аналізу причин недостатнього рівня підготовленості учнів з окремих тем. Застосування на практиці критеріїв оцінювання потребує обов'язкового врахування вікових особливостей учнів та особливостей навчальних курсів.

Номер слайду 6

Тематична оцінка враховує: результати самостійних та контрольних робіт; поточне оцінювання; підсумкові оцінки за ведення зошитів.

Номер слайду 7

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

Номер слайду 8

Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок.

ppt
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку