Охорона повітря від забруднення

Про матеріал
Перебіг заняття I Організаційний момент 1.Швидше ,діти, на урок Пролунав уже дзвінок. Не баріться,поспішайте. На урок всі завітайте. 2.Налаштуємося на позитив. 3.Вправа «Очікування». II Актуалізація опорних знань учнів 1.Повідомлення синоптиків. 2.Повідомлення літописця. 24.11.2020р. – День пам’ яті жертв Голодомору. 328 день року, до кінця року залишилося 37 днів.Іменини святкують Євгеній, Максим, Віктор. 3.Загадка. Таке велике,що займає увесь світ. Таке маленьке,що в ишілину зайде. Повітря 4.У нас з вами сьогодні важлива місія,ми будемо шукати шляхи – охорони найголовнішого багатства на планеті Земля. Здогадались,що це? Повітря. Діти по телефону шукають значення слова «місія». • Місія — роль, яку надає собі організація в суспільстві або ставить перед собою індивідуальна особистість. Місія — це високе призначення, відповідальна роль. III. Повідомлення теми і мети уроку IV.Повторення вивченого 1.Завдання по групах.Повторення правил роботи в групах. 1група – Що таке повітря? 2 група – Розповідь про вітер. 3 група – Склад повітря. 4 група – Чому , чим пухкіший і товстіший шар снігу вкриває взимку зелені рослини,тим їм тепліше? 2.Вправа «Увага» - Махніть рукою ті,хто знає ,чим ми дихаємо. - Плесніть в долоні ті, хто знає ,що повітря перебуває в газоподібному стані. - Встаньте ті,хто знає, що повітря – це суміш газів. 3. Підсумок. - Ви гарно попрацювали. А зараз дістаньте свої телефони і давайте перевіремо свої знання: -Що таке повітря? -Склад повітря. -Що таке рух повітря? Ви чудово справилися з завданням. V Фізкультхвилина(рухома) VI Вивчення нового матеріалу 1.Чому повітря потрібно охороняти від забруднення? 2.Актуальним на сьогоднішній день є хвороба, яка спонукала нас носити маски,постійно міряти температуру,звертатися до лікаря.Це ковід 19.Вірус не циркулює у повітрі, але забруднене повітря збільшує вірогідність зараження,тобто корона вірус може передаватися через повітря. Повідомлення про короновірус. 3.Відео про Україну, яка є на сьогоднішній день однією з екологічно « брудних» країн світу. 4.Суми не є виключенням із правил. Розповідь про ВАТ « Хімпром» з супроводом. Це підприємство хімічної промисловості, що виготовляє: мініральні добрива, кислоти та інші види хімічної продукції. Щоб завод не викидав у повітря надзвичайно небезпечні речовини для здоров’ я людини, на підприємстві встановлено пилоочисні фільтри. 5.Вправа « Бачу, чую, відчуваю, розумію». 6. Але не тільки підприємства причиняють нам неподобства. Є природні чинники, які забруднюють повітря і господарська діяльність людини. Розповідь. 7.Робота з підручником с.109. 8.Перевір себе. 9.Бесіда. Які ж заходи з охорони повітря від забруднення треба виконувати? 10. Пригадаємо, які рослини найкраще очищують повітря? (С.110 підручни -ка). 11. Робота в зошиті с.33 – 34. VII Закріплення вивченого Гра «Learning apps» - про повітря. VIII Підсумок. Рефлексія - Ми знайшли шляхи охорони повітря від забруднення. - Місію свою здійснили. Найголовніше багатство на Землі буде під нашою охороною. - Відеозвернення учениці до однокласників про бережливе ставлення до повітря. VIV Домашня робота С. 109-111,опрацювати статтю підручника,зош. – с.34. намалювати кімнатну рослину,яка найкраще очищає повітря.
Перегляд файлу

Тема. Охорона повітря від забруднення

Мета: продовжувати формувати в учнів уявлення про повітря; дати уявлення про шляхи збереження чистоти повітря; розвивати спостережливість та відповідальність; виховувати бережливе ставлення до повітря.

Обладнання: ІКТ

Тип уроку: комбінований

docx
Додано
5 липня 2022
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку