2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Олімпіада. Завдання для 7 класу.

Про матеріал

Матеріал містить олімпіадні завдання з зарубіжної літератури для учнів 7 класів: тестові питання, творча робота , ідейно - художній аналіз вірша.

Перегляд файлу

 

                               7 клас

                                      Завдання з зарубіжної літератури

1.Тести ( 12 балів)

 1. Фольклором називається:

     а) усна народна творчість;

     б) твори письменників, написаних різною мовою;

     в) твори письменників, перекладені українською мовою.

2. Який із вказаних видів художніх творів є фольклорним:

   а) повість;

   б) оповідання;

   в) прислівя.

3. Який з наведених висловів є приказкою:

   а) рука руку миє, а обидві чисті;

   б) рука руку миє, а обидві вмивають обличчя;

   в) рука руку миє.

4. Фольклорна епічна пісня історико – героїчного та соціально – побутового змісту про

  воїнів – богатирів, героїв, їхні подвиги:

  а) легенда;

  б) билина;

  в) міф.

5. Прометей залишився в пам’яті людей втіленням:
  а) справедливості й вірності;
  б) гордості й непокори;
  в) гуманізму й чесності.

6. Люди з оповідання «Усмішка»  Р.Д. Бредбері найбільше ненавидять:

  а) війну;
  б) брехню;
  в) минуле.

7. Де виховувався Дік Сенд?

   а) У дитячому будинку;

   б) у сім’ї Уелдонів;

   в) у дідуся і бабусі.

8. Який засіб виразності використовує Дж. Лондон у словах « Здавалося шлунок дрімає»:

  а) епітет;

  б) порівняння;

  в) метафору.

9. Китобійна шхуна-бриг у романі «П’ятнадцятирічний капітан» називалася:

  а)  «Пікадор»;
  б) «Пілігрим»;
  в) «Пікколо».

10. Автор твору «Моє серце в верховині»:

    а) Генрі Лонгфелло;

    б) Роберт Бернс;

    в) В. Гете.   

11. За оповіданням "Хамелеон" собака вкусила Хрюкіна, бо

  а) "він їй цигаркою в харю для сміху".
  б) "він йшов повз неї з палкою".
  в) "вона була скаженою".

12. Головний персонаж «Різдвяної пісні у прозі» очолював контору:

   а) «Скрудж і Кретчит»;
   в) « Скрудж і Марлі»;
   г) « Скрудж і Скрудж»

2. Ідейно – художній аналіз вірша (12 балів)

Федір Іванович Тютчев. «Я знаю в праосені пору...»


Я знаю в праосені пору,
Таку коротку і ясну.
Повітря чисте, день прозорий,
I вечір зве в далечину.

Де серп гуляв і падало колосся,
Усюди простір, пусто на стерні.
Лиш павутиння, мов тонке волосся,
Блищить на марній борозні.

Не чути птиць, повітря захололо,
Далеко ще до перших сніжних хуртовин,
Блакить прозора й тепла ллється з височин
На стомлене і тихе поле.

 

3. Творча робота (26 балів)

Напишіть твір на одну з запропонованих тем:

1.«Якби я потрапив на безлюдний острів…»

2.» Слабкість та сила народів в історії людства ( за баладою Р.Л.Стівенсона «Вересовий трунок)»

            3.Мої враження від оповідання Дж. Лондона „Жага до життя”.

            4. «З ким із літературних героїв я хотів би товаришувати»

            5. «Мій рідний край»

            6. «Жовтень вже настав». Осінь.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ключ до тестових завдань (7 клас):

1.а,  2. в, 3.в, 4. б,  5.б,  6. в, 7.а,  8.в, 9.б,  10.б, 11а, 12.в.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
2032
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку