Опис досвіду роботи вчителя англійської мови

Про матеріал
Опис досвіду роботи вчителя англійської мови в початкових класах. Може бути використаним для атестації або участі в конкурсах.
Перегляд файлу

Опис досвіду роботи вчителя Довгої Анастасії Анатоліївної

…У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості.

Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку.

Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості.

В. О Сухомлинський

Проблема, над якою працюю: "Використання ігрових форм навчання на уроках іноземної мови в початкових класах".

Актуальність проблеми.

Ефективність уроку, як ми знаємо, підвищується за рахунок використання ігрових технологій. Використання ігор сприяє розвитку мовлення, мислення, додає учням впевненості у собі. Найголовнішим аспектом є те, що під час гри участь приймають всі учні, навіть слабкі. У дітей розвивається логічне мислення, правильність висловлювання, зникає сором’язливість з метою одержати перемогу. Під час застосування ігрових методів діти краще засвоюють лексичні та граматичні конструкції, навчаються критичного мислення, розвивають навички спілкування у колективні. Саме парні та групові форми виконання завдань формують у дітей позитивну мотивацію до навчальної співпраці.

Висвітлення основної ідеї досвіду, її інноваційне спрямування.

Використання ігрових форм навчання на уроках іноземної мови в початкових класах може бути дуже корисним з кількох причин:

1. Залучення та мотивація: ігри за своєю суттю захоплюють і можуть привернути увагу учнів і спонукати їх брати активну участь у навчальному процесі. Вони роблять атмосферу в класі веселою та приємною, що може посилити інтерес учнів до вивчення іноземної мови.

2. Активне навчання: ігри сприяють активному навчанню, вимагаючи від учнів практики та активного використання мови під час гри. Це може допомогти їм розвивати свої лінгвістичні навички, такі як говоріння, аудіювання, читання та письмо у більш інтерактивний та захоплюючий спосіб.

3. Контекстне навчання: ігри часто забезпечують значущі та автентичні контексти для використання мови, що дозволяє учням застосовувати свої знання в реальних ситуаціях. Це може полегшити засвоєння мови, оскільки діти навчаться використовувати мову в практичному контексті, а не просто запам’ятовувати лексику чи правила граматики.

4. Закріплення мовних навичок: ігри можуть служити цінним інструментом для закріплення та перегляду мовних навичок, таких як словниковий запас, граматика, вимова та формування речень. Завдяки повторюваній грі студенти можуть засвоїти та закріпити своє вивчення мови, що сприяє кращому запам’ятовуванню та розумінню.

5. Співпраця та соціальна взаємодія: ігри заохочують співпрацю, командну роботу та соціальну взаємодію між учнями. Це створює можливості для спілкування та взаємодії з однолітками цільовою мовою, допомагаючи учням розвивати свої знання мови шляхом змістовної взаємодії та обміну з однокласниками.

6. Зміцнення впевненості: ігри створюють сприятливе середовище, де учні можуть експериментувати з мовою, не боячись зробити помилки. Це може допомогти зміцнити їхню впевненість у використанні іноземної мови та збільшити їхню готовність ризикувати та брати активну участь у мовній діяльності.

Таким чином, включення ігрових форм навчання на уроках іноземної мови в початкових класах може посилити залучення учнів, сприяти активному навчанню, забезпечити контекстну та автентичну практику мови, зміцнити мовні навички, сприяти співпраці та соціальній взаємодії.

Технології реалізації педагогічної ідеї.

Важливим є зацікавити дітей змістом гри, визначити умови її проведення, ознайомити з правилами проведення, чітко розподілити завдання. Кожна гра має бути забезпечена необхідним для її проведення обладнанням та інвентарем. Необхідно широко залучати самих дітей до проведення різних ігор. Молодшим школярам дуже подобаються командні ігри. Привчати дітей контролювати і регулювати свої дії та сили у грі. Тому доцільним є аналіз гри, успіхів і помилок її учасників.

 Аналіз результатів власної професійної діяльності  

Так  як  я працюю вчителем англійської мови лише 3 роки та навчаю дітей тільки початкових класів то можу проаналізувати, що діти зацікавлені та вмотивовані у вивчені іноземної мови. Активно беруть участь у всіх діяльності на уроках. Виявляють бажання брати участь у олімпіадах, які їм пропонують. Наприклад, уже два роки поспіль беруть активну участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови``Гринвіч`` .

Зміст освіти, форми та методи його реалізвції.

Зміст освіти базується на національній навчальній програмі, яка встановлює стандарти та рекомендації щодо того, що учні повинні вивчати з різних предметів і на різних рівнях. Навчальна програма охоплює широкий спектр предметів, включаючи мови, математику, природничі науки, суспільствознавство, мистецтво, фізичне виховання тощо. Форми та методи реалізації освіти в Україні можуть відрізнятися залежно від рівня освіти. У початковій та середній освіті часто використовується поєднання підходів, орієнтованих на вчителя та учня. Традиційні методи навчання, такі як лекції та навчання за підручниками, все ще переважають, але все більше уваги приділяється інтерактивним та практичним заняттям для активного залучення студентів до процесу навчання. В останні роки спостерігається поштовх до більш інноваційних і орієнтованих на учня підходів, таких як проектне навчання, кооперативне навчання та використання технологій у класі. Ці методи спрямовані на розвиток критичного мислення, навичок вирішення проблем, креативності та співпраці серед студентів. Загалом, система освіти в Україні постійно розвивається, намагаючись адаптуватися до мінливих потреб суспільства та світових тенденцій в освіті. Зусилля докладаються для покращення якості освіти, підвищення залученості студентів та сприяння навчанню протягом усього життя серед учнів.

Співвідношення традиційних та нетрадиційних форм освіти.

В останні роки в українських школах все більше уваги приділяється впровадженню нетрадиційних методів. Це включає такі підходи, як проектне навчання, кооперативне навчання, навчання на основі запитів і використання технологій у класі. Ці методи спрямовані на розвиток критичного мислення, навичок вирішення проблем, креативності, співпраці та самостійного навчання серед студентів. Однак важливо зазначити, що впровадження нетрадиційних форм навчання все ще може бути відносно обмеженим порівняно з традиційними методами в багатьох школах. Такі фактори, як брак ресурсів, обмежена підготовка вчителів і традиційне ставлення до освіти, можуть стати проблемою для широкого впровадження нетрадиційних підходів.В Україні активно розвиваються нетрадиційні форми навчання. Впроваджуються програми підготовки вчителів, освітні реформи та пілотні проекти, спрямовані на заохочення використання інноваційних методів викладання та навчання. Крім того, заохочується інтеграція технологій у класи для покращення цифрових навичок і доступу до освітніх ресурсів.

Хоча конкретне співвідношення між традиційними та нетрадиційними формами освіти в Україні важко визначити кількісно, очевидно, що зростає визнання та намагання включити більше нетрадиційних підходів до системи освіти. Мета полягає в тому, щоб створити освітнє середовище, яке готує студентів до швидких мінливих вимог 21-го століття.

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку