Опис досвіду" Впровадження формувального оцінювання 1 клас 1 семестр"

Про матеріал
Інструменти формувального оцінювання в 1 класі 1 семестрі.Можна використовувати на різних етапах уроку не лише на уроці математики
Перегляд файлу

Калітенко Н.В. Воскресенський НВК

В своїй роботі в 1 класі  я для себе  створюю  каталог найпопулярніших прийомів формувального оцінювання. Випробовую на практиці. Підбираю ті, які цікаві , подобаються дітям та дають справді гарний результат.

1.Сигнальні картки»Долоньки»Долоньки двох кольорів червоного та зеленого.Чудовий інструмент для двостороннього зв’язку між вчителем та учнем. Досить часто використовую на етапах актуалізації, підсумку та рефлексії.

 

2. «Світлофор»Так само використовую для ФО і цеглинки LEGO трьох кольорів: червоний, жовтий та зелений. Прошу у у учнів показувати відповідним кольором  цеглинки розуміння(зелений), неповне розуміння( жовтий), нерозуміння( червоний).

3. Сигнали рукою. Прошу учнів показувати сигнали, що позначають розуміння або нерозуміння матеріалу (у ході пояснення понять, принципів, процесу тощо). Попередньо потрібно домовляюся з учнями про використання таких сигналів:

– Я розумію ___ і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору).

– Я все ще не розумію ___(великий палець руки спрямовано вниз).

– Я не зовсім упевнений у ___(помахати рукою).

За результатами отриманих відповідей  приймаю рішення про повторне вивчення, закріплення теми або продовження вивчення тем за програмою.

4. Техніка «Тижневий звіт» У кінці навчального тижня кожному учневі пропонується дати відповіді на запитання «Чому я навчився за тиждень?», «Що для мене залишилося нез’ясованим?», «Які запитання я б поставив учням, якби був учителем?»

 

5.Однохвилинне ессе. Теми:  Що головне ти дізнався сьогодні а уроці?  Який матеріал для тебе залишився незрозумілим? Що потрібно залишити в пам'яті? Мета проведення: аналіз труднощів, що виникли  у результаті вивчення теми; виявлення матеріалу, необхідного для повторного пояснення, повторення, закріплення.

6.Завдання - пастки (готові «пастки» на рефлексію освоєння способу дії;

 визначення або бачення можливих для помилки місць або місць, що мають різні варіанти рішень )

7. Ще один інструмент формувального оцінювання, який у моєму класі   активно працює,  це портфоліо. Уже з другим набором учнів створюємо папку досягнень.

8.Картки для самооцінювання» Моє коло успіху» та Смайлик моїх досягнень на уроці»За допомогою їх учень оцінює свою роботу на уроці вцілому або на конкретному етапі.

9.Світлофори для письмових робіт.Дитина після письмового  виконання може визначити свої досягнення, зафарбувавши відповідний колір світлофору.Відповідність кольору незмінна.

 

Крім вищенаведених прийомів , широко впроваджую хмарні технології для формувального оцінювання.

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку