Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Опис комп'ютерної програми "Inclusion". Для дітей з синдромом Дауна.

Про матеріал

Через гру дітки з особливими освітніми потребами зможуть вивчати світ навколо себе та розвивати розумові здібності, мануальні здібності за допомогою мишки, клавіатури і тачпаду. Проект можна отримати безкоштовно. Для цього вам необхідно зареєстріватися в групі https://www.facebook.com/groups/464055520613340/ та написати в ЛС адміну https://www.facebook.com/profile.php?id=100008082162313. Також можна написати на mail: ztzh17@gmail.com

Перегляд файлу

Актуальність: Діти з синдромом Дауна Житомирського обласного центру «Діти Сонця» заохотили нас створити проект «Inclusion» і дати їм можливість навчатись разом з звичайними учнями. Також в нашому місті створили опорні школи для навчання дітей з особливими освітніми потребами і виникає необхідність у придбанні спеціального програмного забезпечення. Ми часто відвідували цей заклад як волонтери. В Україні таких центрів дуже мало, тому що їхня робота - це не просто робота з дітьми, а й підготовка до навчання у звичайних школах серед звичайних дітей. У Житомирській області є лише один центр, і ми маємо дуже велику проблему для встановлення зв'язку між сонячними та звичайними дітьми. Ми вирішили розробити інтерактивний комп'ютерний проект для дітей, який дасть можливість працювати з комп'ютерними навичками, щоб працювати і отримувати знання про навколишній світ, як саме він повинен вести і які елементи він сам включає.

Мета: Розробити ігрову програму, яка дозволить дітям з синдромом Дауна здійснювати їх психічний розвиток та вивчення навколишнього світу з комп'ютером,  а також дати можливість звичайним діткам здійснювати свою підготовку до школи.

Цільова аудиторія: діти 5-8 років.

Цілі проекту: зручність управління; невибагливі вимоги до системи для ПК; можливість представництва в мережі; демонстрація навколишнього світу і як проводити в ньому; зосередити увагу на розвитку розумових здібностей та мануальних здібностей; представити проект у формі гри.

В основу цього проекту лягла наша розробка «Розумійка», але оскільки нас плутають з розробниками компанії «Розумники» ми вирішили змінити назву проекту на «Inclusion». У цьому проекті ми створили чотири основні модулі. Кожен з них представляє серію конкретних навичок, які будуть потрібні в житті дітей. Два з рівнів, були спрямовані на вивчення різних фруктів і овочів. Діти потребують навиків роботи з маніпулятором миші, кожен рівень не схожий на себе, але використовувати тачпад як важливий момент у роботі теж необхідно. Крім того, перед кожною грою дитина мала можливість вивчити деякі елементи через відео. Для задоволення інтересу дітей ми розробили безкоштовний доступ до кожної з ігор та її розділів. Кожна дитина повинна працювати з інструктором. Зазвичай інструктор є мамою, і тому ми почали навчати батьків працювати з програмою. Основними навичками комп'ютера є перетягування об'єктів, керування кнопками керування. Третя частина складається з логічних завдань. Їм було дано можливість придбати знання за комп'ютером. Працюючи з кольорами, фігурами та друкування клавіатури на зразку з часом, введіть цифри з клавіатури. Найбільш базовим рівнем став борець за чистоту. Ось гра від другої людини в режимі 2D. Головною метою героя є робота з іншими, збирання сміття, сортування та доставки на переробний завод. Підтримуючи нашу програму, ми включили дві функції: звичайний вихідний файл і можливість використання проекту в Інтернеті. Другий варіант дає нам можливість залучити більшу аудиторію. Оскільки центри з дітьми, які страждають на таку хворобу, не використовували цей вид та немали ніяких інструментів, тепер це буде безкоштовним для використання нашого симулятора.

Ми також представили трьох мовних варіантів: англійську, українську та російську. Тому поставлені задачі та цілі ми реалізували. Діти грають і вивчають світ, батьки навчаються, і ми робимо проект краще. Ми доповнили проект новими ігровими модулями та розширили можливості для роботи з дітками, а також додали можливість отримати кваліфіковану допомогу логопеда через нашу програму. Після проходження навчання дітки мають право заповнити форму на отримання «Сертифікату». Кожна дитинка отримує спеціальну нагороду за гарну роботу з проектом.

Інструкція користувача

1 модуль  фрукти
 Перший рівень

За допомогою тачпаду (мишки) вам потрібно зібрати тільки сливи. Кожна правильна дія додає певну кількість балів. Отримання 4 балів ви перейдете до наступного рівня (На тачпаді діти швидко проходять цей рівень).
 Другий рівень

Краще використовувати мишу. Вам потрібно перенести лимончик в кошик не торкаючись червоних ліній. Якщо  торкнетесь лінії ви почнете рівень спочатку (Самий складний рівень для дітей. Дуже сильно затискають маніпулятор миші і правильна робота приходить з асом. Тут треба щоб головну роль відіграв інструктор і підказав, що треба розслабитись. Краще покласти руку на руку дитини і разом пройти рівень).

Третій рівень

Вам потрібно за допомогою клавіатури зібрати всі фрукти з рівня і після цього перейти до наступного рівня (Складний рівень для дітей. Треба клавіші більше і концентрувати увагу на роботу з комбінаціями клавіш).
 Четвертий рівень

Вам потрібно за допомогою мишки перетягнути в кошики фрукти до їхніх назв.

Якщо ви помиляєтесь рівень почнеться спочатку.

Після завершення рівня ви отримуєте кубок і повертаєтесь до головного меню.

2 модуль овочі
 Перший рівень

За допомогою мишки вам потрібно покласти в кошик тільки моркву.

Якщо ви покладете щось інше ви побачите назву овочів які поклали в кошик.
 Другий рівень

Вам потрібно за допомогою мишки перетягнути овочі до їхніх назв таким чином щоб овоч торкнувся назви, тільки після цього рівень буде завершений.
 Третій рівень

Вам потрібно зібрати в кошик  овочі по списку.

Якщо ви покладете більш чим потрібно рівень почнеться спочатку.
 Четвертий рівень

Вам потрібно зібрати об`єкти які можливо зберігати в холодильнику.

Після завершення рівня ви отримуєте кубок і повертаєтесь до головного меню.

3 модуль « Зробимо світ краще »

Вам потрібно натиснути на старт і тоді почнеться рівень.

Вам потрібно за допомогою клавіатури і персонажа зібрати все сміття з вулиць і після зібраних п'яти куп сміття ви почуєте звук який дозволить перейти до наступного рівня.

Для того щоб перейти до наступного рівня вам потрібно пройти  далі по вулиці.

Наступний рівень. За допомогою мишки  вам потрібно зібране сміття впорядкувати до певних баків.

4 модуль «готуємось до школи»

Модуль включає в собі підрівні, а самє : колір, цифри, текст, фігури.

Перший модуль Колір.

Вам потрібно за допомогою мишки натиснути на старт для того щоб почати рівень.

Після початку рівня вам потрібно натискати на назву того кольору який ви побачите.
Наступний рівень. Вам потрібно перетягнути колір до його назви.

Наступний модуль Фігури. Вам потрібно за допомогою мишки обирати тільки ті об`єкти які відповідають завданню.
Наступний модуль - Цифри.
 Вам потрібно натиснути на старт для того щоб почати рівень.

Ви бачите завдання за допомогою нумікона і звичайних цифр.

Щоб рішити завдання вам потрібно перенести вірну відповідь до певного поля.

Висновок

Одже, ми розробили проект для дітей, що можуть працювати за компютером та вивчати і отримувати основні знання для вивчення інших предметів. По набору літер на клавіатурі учні одразу вчать букви та паралельно вчать розташування на ПК. При роботі з модулем «Нумікон» діти в звичному для них середовищі опановують дві дії, але рівень ускладнюється тим, що поступово з’являються цифри і нумікон зникає взагалі. Складнощі виникають при роботі з лабіринтом і збором фруктів на завод. Ці два рівня розраховані таким чином, що дитина не перейде на наступний рівень поки не пройде цей. Кожна дитина повинна в реальному часі намагатись пройти його навіть, якщо на це треба витратити багато часу. Головна задача навчитись працювати з маніпулятором і стрілками керування на клавіатурі. Це дає можливість розвивати моторику пальців. З тачпадом проблем не виникло і часто діти на ноутбуках самі користуються цим пристроєм.  


Додаток А

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16730877_1878904649055589_1649142567_n.jpg?oh=8326b32eed2e84c477ec584025bdbea1&oe=58A7D652https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16729594_1878904659055588_1523818429_n.jpg?oh=bc6c9bfd5e6c5e8914fb6a87af6227b9&oe=58A891E2https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16730800_1878904655722255_1128858323_n.jpg?oh=b9d3e0685628840569b5a67422a008bb&oe=58A7C1EDhttps://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16735849_1878904662388921_555913042_n.jpg?oh=ae65f2aaa996cfd627a1ede73fa0da20&oe=58A8C9E7https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16700064_1878904652388922_1305040299_n.jpg?oh=d1915a0ffd39c0a074d10afa4838b6e4&oe=58A88F9Dhttps://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16730911_1878904669055587_614943986_n.jpg?oh=9e7851297bbf7be68180451df7f9915c&oe=58A8B3AEhttps://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/16736591_1878904665722254_64615720_n.jpg?oh=ad7b080e979b90d8f5fd168dfe98052d&oe=58A8D67F

Додаток Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчимо кольори. Різні рівні дозволяють працювати по назві або наводити колір у відведені комірки

Друк тексту. Є два режими - з таймером і без.

«Нумікон» - відпрацювання дій «+» і «-»

Вчимо фігури, що зустрічаються в нашому житті

Самим патріотичним рівнем є приготування борщу. Для цього треба зібрати інгредієнти до корзини. Додатковим підрівнем є зберігання продуктів в холодильнику.

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
13 червня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку