Опис власного педагогічного досвіду з теми «Дистанційне навчання»

Про матеріал
Педагогічний дистанцій досвід - вчителя історії В умовах сьогодення гострої актуальності набула дистанційна форма навчання, яка вимагає від педагогів мобільності, здатності до навчання та змін, креативного підходу до здійснення своїх професійних обов’язків та оволодіння сучасними комп’ютерними технологіями. Сучасний фахівець потребує оновлення новими компетенціями та постійного підвищення свого професійного рівня, що в сучасних умовах можливо при застосуванні технологій в освітніх процесах, які використовуються для передачі та обміну інформацією.
Перегляд файлу

 

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7

Харківської міської ради Харківської області

 

 

 

Звіт

 

Опис власного педагогічного досвіду з теми

«Дистанційне навчання»

 

 

 

 

Підготувала викладач:

 Деркач Ю.О.

ХЗОШ № 7

 

Харків 2020

 

Педагогічний дистанцій досвід - вчителя історії C:\Users\User\Desktop\БЛОГ\картинки\kisspng-owl-tutoring-bird-computer-icons-digital-owl-group-owls-5ac8b530801cf1.4616540615231030245248.png

Переваги дистанційної освіти

В умовах сьогодення гострої актуальності набула дистанційна форма навчання, яка вимагає від педагогів мобільності, здатності до навчання та змін, креативного підходу до здійснення своїх професійних обов’язків та оволодіння сучасними комп’ютерними технологіями.

Сучасний фахівець потребує оновлення новими компетенціями та постійного підвищення свого професійного рівня, що в сучасних умовах можливо при застосуванні технологій в освітніх процесах, які використовуються для передачі та обміну інформацією.

Ритм сучасного життя вимагає негайної адаптації до певної ситуації, в нашому випадку – «негайному впровадженні дистанційного навчання», яке безпосередньо має свої плюси , та мінуси. Якщо схематично , то переваги і недоліки з якими я зіштовхнулась мають такий вигляд:.

 

 

  • Дистанційне навчання сьогодні - один із перспективних напрямів  інформатизації навчального процесу, ефективний  спосіб отримати нові знання.

 

Враховуючи, що дистанційна форма навчання суттєво відрізняється від традиційної, переді мною постало завдання: забезпечити доступність навчального матеріалу, шляхом використання дистанційної форми навчання. Я обрала - інформаційну платформу  Google Classroom, та була поставлена мета: організація ефективної побудови навчального середовища  дистанційної форми -засобами Google сервісу.

Google Classroom  - безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Він є хмарним,  й має ряд переваг: безкоштовність, постійне оновлення, україномовний інтерфейс та можливість інтеграції між різноманітними додатками тощо.

 

Що краще: дистанційне навчання або традиційна школа

 

За допомогою Google Classroom,

я  створила свої «Класи» з вивчення курсів історії згідно навантаженню, де публікувала навчальні матеріали у чіткій послідовності - за розкладом та тематикою календарного планування, відповідно вимог засвоєння знань з моєї дисципліни.

 

                                                                          

 

 

 

У цьому сервісі я змогла:

  • Створювати навчальні курси.
  • Ділитися освітніми матеріалами, відео, презентаціями.
  • Створювати завдання.
  • Перевіряти рівень засвоєння знань.

 

Сайти надають можливість вбудовувати до сторінок об’єкти Диску Google у режимі перегляду. Тобто, крім того, що вони зберігаються у хмарі, документи можна погортати, відкрити таблиці, проглянути вбудовані презентації, пройти опитування безпосередньо на сайті за допомогою Форм Google, переглянути навчальне відео, вбудоване до сайту, яке до цього було опубліковано на YouTube. Також до Сайтів Google можна вбудовувати коди сторонніх сервісів. Наприклад я найчастіше використовувала сервіс LearningApps, який дає можливість створювати інтерактивні завдання: різноманітні ігри та вікторини. Адже, коли на сайті розміщено інтерактивне завдання це значно підвищує інтерес й до навчального предмета, й до розробленої теми, дозволяє учню виконати його безпосередньо у середовищі сайту, перевірити отримані знання та навички на практиці.

Також були опрацьовані та частково використані допоміжні–Інтернет - ресурси для вчителів історії та правознавства:

  • http://www.imagechef.com - допоможе створити мозаїку зі слів, візуальну поезію.
  • http://puzzlecup.com/crossword-ru/ -фабрика кросвордів.
  • https://www.thinglink.com - створення інтерактивних малюнків, карт подорожей.
  • http://www.dipity.com, http://www.timetoast.com - стрічки часу.
  • http://simpoll.ru - конструктор опитувальників, тестів
  • http://www.testorium.net - сайт для створення тестів, багато уже готових завдань.
  • http://www.umapalata.com/ui_ru/home.asp - створіть свою дидактичну гру.

Приклади завдань:

 

 

Також в нагоді були сайти :

  • На урок
  • Всеосвіта
  • Інтерактивне навчання Ранок.

При листуванні на допомогу Classroom - були використані :

Значок Waf-Waf "Сова любви" - купить в интернет магазине "Hungry bags"Пошта Gmail запровадила революційні нововведення | ОГО

 

Скачать Viber для Андроид бесплатно на русском языке

Канал Sportzone в Telegram

 

 

 

Google Формы. Создавай опросы, тесты и анкеты за 5 минут

ПЕРЕВАГИ ОПИТУВАНЬ, СТВОРЕНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE FORMS

 

  • Не потрібно тиражувати матеріал опитування на всіх респондентів.
  • Результати опитування зберігаються і постійно доступні в Інтернеті.
  • Результати опитування автоматично опрацьовуються і представляються у вигляді наочних узагальнених діаграм.

 

 

 

Онлайн-сервіси для вчителів – ДОН ОМРУзагалі, дистанційна освіта – це один із сучасних трендів. Особливо він актуальний в Україні, зважаючи ще й на військові дії, подовжені канікули та карантин.

 

Реалізація перерахованих можливостей дистанційного навчання у педагогічній сфері  дозволяє визначити такі види діяльності, до яких можна залучити учнів під час навчання: збір, зберігання, обробка інформації; передача інформації її інтерпретація та подання в різній формі; взаємодія користувача з програмною системою, що припускає обмін текстовими запитами і відповідями; автоматизований контроль результатів знань, тестування тощо.

 Зазначені види діяльності засновані на інформаційній взаємодії між учнями, вчителями і засобами інформаційних та комунікаційних технологій, спрямованих на досягнення навчальних цілей і запланованого засвоєння навчальної інформації.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 червня 2020
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку