Опитування з використанням онлайн-форм

Про матеріал
Мета: - навчальна: Формувати знання про використання онлайн-форм в нашому житті; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм. - розвивальна: формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і роботи висновки; застосовувати отримані знання на практиці; виділяти головне, суттєве; розвиток творчої уяви.
Перегляд файлу

Відкритий урок з інформатики вчителя інформатики Бузаджи Т.А.

Тема: Опитування з використанням онлайн-форм

Мета:

- навчальна: Формувати знання про використання онлайн-форм в нашому житті; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм.

- розвивальна: формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і роботи висновки; застосовувати отримані знання на практиці; виділяти головне, суттєве; розвиток творчої уяви.

- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховання особистої відповідальності за розміщуваний контент від власного імені.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали, підручник, зошити, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Привітання. Доброго дня, шановні діти!

Сьогодні урок я хочу розпочати з притчі про яблука.

«Купив чоловік собі новий будинок — великий, красивий — і сад з фруктовими деревами біля будинку. А поруч у старенькому будиночку жив заздрісний сусід, який постійно намагався зіпсувати йому настрій: то сміття під ворота підкине, то ще якусь гидоту накоїть. Одного разу прокинувся чоловік у гарному настрої, вийшов на ґанок, а там —-* відро з помиями. Людина взяла відро, помиї вилила, відро вичистила до блиску, назбирав в нього найбільших, стиглих і смачних яблук і пішла до сусіда. Сусід, почувши стукіт у двері, почав зловтішатися: «Нарешті я дістав його!».

Відчиняє двері, сподіваючись на скандал, а чоловік простягнув йому відро з яблуками і сказав:

— Хто чим багатий, той тим і ділиться!»

Сьогодні я прошу спочатку поділитися власним робочим настроєм та приготуватися до уроку — щоб далі ділитися знаннями

  1.   Актуалізація опорних знань. Для перевірки матеріалу, вивченого на  попередньому уроці нам знадобляться хмаринки. Перед вами є хмаринка із порядковим номером запитання, вам необхідно записати відповідь на питання.
  1. Що таке персональна учбова середа?
  2. Що таке хмарні технології?
  3. Назвіть відомі вам браузери.
  4. Що таке обліковий запис користувача?
  5. Назвіть декілька компаній, які представляють послуги хмарних сервісів (найбільш популярні).
  6. Які переваги мають хмарні технології на відміну від стаціонарних  компʼютерних програм.
  7. Які можливості представляє Google диск?
  8. Назвіть популярні сервіси Google.
  9. Які операції над файлами можна робити в хмарі?
  10. Файли яких типів можливо завантажувати на Google диск?
  11. Які існують рівні доступу до документів? (общий на єл.адрес или доступ по ссілке)
  12. Які існують способи встановлення доступу до документів Google диску? (редактирование, коментирование, просмотр)
  13. Що таке синхронізація даних?
  14. Як можна використовувати соціальні мережі для навчання.

Перевірка робот хмаринок.

  1.   Мотивація навчальної діяльності. Найчастіше люди створюють документи в хмарних сервісах, для того щоб мати змогу поділитися інформацією. Тому дуже важливим є якість інформації, яку ми розповсюджуємо. Але сьогодні нас також хвилюватиме питання технічного характеру (спробуйте здогадатися).

Звісно, у такому випадку не вистачає гідного та бажано безкоштовного інтернет-середовища для створення та публікації документів

А коли вже опублікував — дуже хочеться дізнатися — чи сподобалася викладена інформація, чи не так?

Якраз сьогодні ви отримаєте ці необхідні знання. Ми продовжимо говорити про поняття хмарних технологій  та навчимося використовувати їх для створення спільних документів, а саме онлайн-тестових форм. Запишемо тему уроку «Опитування з використанням онлайн-форм».

  1. Вивчення нового матеріалу.

Для використання хмарних технологій потрібно мати  власний обліковий запис і завантажитись  (входити в систему, чи онлайн-сховище) під цим обліковим записом.

Для організації опитування в межах хмарного середовища використовують Google Форми   - сервіс, за допомогою якого можна організувати різні опитування, збирати відповіді в одній електронній таблиці та підбивати підсумки за результатами опитування. Зазначимо, що онлайн - форми часто використовують для створення системи звітів, контролю щоденної, щотижневої, щомісячної, квартальної чи річної діяльності працівників корпорацій чи державних (комунальних) установ. Для зменшення витрат часу на опис і складання паперових звітів цей сервіс пропонує електронну форму для ведення звітності, заповнити яку може кожен працівник, котрий має комп’ютер на робочому місці, підключення до Інтернету та встановлений браузер.

Щоб створити форму потрібно:

              Натиснути  http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/129/01.png

Відкрити Google Drive

Створити => Більше => Google Форми.

Виберіть кнопку Відкрити Google Форми

Створення нової форми виберіть кнопку

У вікні відобразиться шаблон форми у якому потрібно заповнити поля:

             Форма без назви – увести назву форми, у подальшому це буде використано як імя створеного форма;

              Опис форми – увести коментар до цієї анкети, мету опитування, категорію користувачів, для яких проводиться це опитування, термін проведення, зазначити інші принципові моменти.

               Запитання без назви – відкрити список різних типів запитань і вибрати потрібний.

                Варіант відповіді – увести в поле перший варіант відповіді на запитання. 

Можна налаштувати форму, змінити зовнішній вигляд.  Для цього потрібно натиснути значок Палітра кольорів, вибрати потрібний колір або завантажити рисунок (значок на палітрі внизу справа).

Далі йдуть Налаштування.

Розділ «Загальні». Тут ви маєте можливість обмежити кількість спроб проходження тесту, надати можливість редагувати надіслану відповідь та переглядати відповідь всіх учасників тестування.

Розділ «Презентація». Тут можна задати можливість перемішувати запитання, побачити хід опитування, а також записати власний коментар для повідомлення після відправлення форми.

Розділ «Тести». Дуже важлива частина налаштувань. Увімкнувши оцінки, ви маєте можливість автоматизувати оцінювання тесту. Також можна налаштувати хід оцінювання (показувати чи не показувати оцінку учневі та ті елементи оцінювання, які він може бачити).

Після вибору налаштувань необхідно зберігати зміни, натиснувши Зберегти.

Тепер переходимо до створення запитань. Їх видів є на даний час 11.

В онлайновій формі можна використати такі типи елементів при формуванні запитань для опитування:

  •    з короткими відповідями — невеличке поле для відкритої відповіді (наприклад, підходить для запитань про прізвище, посаду, ввести певне число тощо);
  •    абзац — велике текстове поле для відкритої відповіді (наприклад, Ваші побажання, Коментарі тощо);
  •    прапорці — усі варіанти відповіді відображаються списком і можна обрати будь-яку кількість варіантів.
  •    спадний список — варіанти відповіді відображаються випадаючим списком і можна обрати лише один варіант.
  •    з варіантами відповіді – усі варіанти відповіді відображаються списком і можна обрати лише один варіант.
  •    дата – для введення даних у форматі дати.
  •    час - для введення даних у форматі часу.

Вкажіть кількість балів, якщо необхідно.

  1. Формування практичних умінь та навичок.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

За допомогою смартфонів та сайту Kahot.it

 

Завдання. Створіть форму опитування.

5 запитань різного характеру

 

Надішліть однокласникам для отримання відповідей.

 

  1. Фізкультхвилинка. Вправи для корекції зору.
  2. Підсумок уроку.

Коротке повідомлення учителя про виконання запланованої мети, завдань уроку. Учитель аналізує, що нового дізнались учні на занятті, якими знаннями та вміннями оволоділи, яке значення мають ці знання для вивчення предмета.

  1. Як створювати опитування за допомогою Google Форм?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

Відображує позитивні та негативні аспекти діяльності групи та окремих учнів.

Оцінювання роботи учнів з корекцією (за потреби) та аргументацією оцінки вчителем.

  1. Домашнє завдання. Вивчити §9.2. З основних термінів нашого уроку скласти кросворд будь-якого типу. Особливу увагу звернути на запитання до нього. (в зошити, в електронному вигляді)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
1176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку