Опорні плани з літератури.

Про матеріал
Даними пам'ятками- опорними планами можна скористуватися учням під час вивчення життєпису письменника та його творів.
Перегляд файлу

Опорні плани  з літератури

План біографії письменника

  1. Чим характерна історична епоха, в яку жив письменник?
  2. Сім’я, в якій формувався і розвивався внутрішній світ його?
  3. Портрет письменника.
  4. Роль книги в його самовихованні.
  5. Життєві віхи біографії.
  6. Люди, з якими спілкувався, дружив. Недруги.
  7. Що любив і що ненавидів письменник?
  8. Його уявлення про соціальний лад.
  9. Творча праця письменника (жанр, публіцистика, переклади).
  10. Громадянська активність.
  11. Нагороди за життя, посмертна слава, вшанування пам’яті.

 

Значення творчості письменника

  1. Чиї і які традиції продовжив?
  2. Що незвичайного було в його біографії?
  3. Жанрове  та тематичне багатство його творів.
  4. Особливості стилю, в чому неповторність таланту?
  5. Що нового вніс у розвиток світової культури , літератури?
  6. Що найбільше вас особисто вразило в житті письменника?
  7. Що сподобалось із літературної творчості? Чому?

 

План аналізу прозового твору

  1. Життєва основа твору.
  2. Тема, проблематика, конфлікт.
  3. Ідея твору. Головна думка.
  4. Сюжет (експозиція, зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка).
  5. Образи – персонажі, дійові особи.
  6. Позасюжетні елементи:
    • назва твору, її роль у розумінні теми та ідеї;
    • присвята, епіграф;
    • описи (пейзаж, портрет, інтер’єр);
    • відступи ( ліричні, публіцистичні, філософські, історичні…).
  7. Мова художнього твору.

 

 

 

 

 

План аналізу ліричного твору

  1. Які життєві обставині викликали поезію до життя (історія написання)?
  2. Мотив і вид поезії.
  3. Які художні засоби і віршові розміри використано в поезії для передання роздумів і почуттів героя?
  4.  Мої роздуми.

 

 

План до образу літературного персонажа

 

  1. Місце персонажа в творі.
  2. Роль портрета в розкритті психологічного стану та характеру образу.
  3. Яка  ця  людина за її вчинками і діями?
  4. Проблематика образу, засоби його змалювання.
  5. Формування світогляду героя, його минуле.
  6. Мета в житті. Яка ця людина в досягненні її, якими шляхами йде до неї?
  7. Духовне багатство і моральна краса або убозтво і потворність.
  8. Над чим змусив задуматись, чим схвилював, чого навчив, від чого застеріг, що виховав, чим близький мені цей образ, які риси огидні, в чому переконав?

  

docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку