Опорний конспект з практичним завданням "Іменник, 4 клас"

Про матеріал
Опорні конспекти складені за "Підручником для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладівз навчанням українською мовою", (М.С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко). Ця розробка стане у нагоді учням під час вивчення теми "Іменник". Також матеріал містить і практичні вправи для перевірки знань учнів.
Перегляд файлу

       Тема урока. Правопис закінчень іменників.

 

Сьогодні та навчися:

-  будувати словосполучення, речення, використовуючи іменники у різних відмінкових формах;

-    будешь вміти правильно записувати відмінкові закінчення.

 

       Продовжуємо знайомство з іменниками.

 

 

 

 

 

 

 

 

                          

                                                                                              

 

           Картинки по запросу картинки подружек детей                                Картинки по запросу картинка дерева груши                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

                                       Похожее изображение

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

  Похожее изображение         Картинки по запросу картинка трамвая для детей                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   C:\Users\user\Desktop\загружено.jpg    Похожее изображение        Похожее изображение          

 

ЗАПАМ`ЯТАЙ  СЛОВНИКОВІ СЛОВА: мільйон, мізинець, кілометр, механік, революція, республіка, цемент, інженер

                                                                                

              

Сининимы Завдання. Прочитай конспект, виконай вправи.

 

 

  1. Спишіть текст. Уставте пропущені закінчення іменників.

 

         Красиво й легко перескакує білочка з гілк(?) на гілк(?). Не боїться тепер вона приходу зим(?), бо надбала вдосталь горіхів і грибів, яких вистачить до весн(?). Гірші справи у козул(?). Немає вже соковитої смачної травичк(?).           І зовсім нелегко було б козул(?) взимку, якби лісники не заготували для неї та інших тварин запашного сіна. Швидко звикають тварини до лісової їдальн(?).

 

  1.  Запиши подані іменники у форму орудного відмінка однини.

 

          Друг, брат, помічник, співрозмовник. Учитель, учень, приятель, хлопець. Глядач, слухач, доповідач, перекладач. Дощ, кущ, плащ, борщ. Гай, обрій, небокрай, трамвай.

  1. Спиши, уживаючи іменники, що в дужках, у давальному або місцевому відмінках однини.

 

          Чужому (лихо) не смійся. Нащо (пугач) дзеркало, коли він і так гарний.

Просо вітру боїться, а (дощ) кланяється. Що на (думка), те й на (язик). Розкажи (друг) — піде по (круг). По (одежа) нас вітають, а по (розум) проводжають.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку