ОРФОГРАФІЧНА ЛІНГГВОЕСТАФЕТА
Клас поділяється на команди за рядами. Кожен ряд одержує картку з певною кількістю завдань, виконати які мають по черзі всі учасники команди. Картка переходить до наступного учасника тільки в тому разі, коли його попередник виконав свою частку завдання.
Вживання апострофа
I команда. В..язаний, матір..ю, р..ясно, роз..єднати, верхів..я, зв..язок, моркв..яний, бур..як, пір..я, пів..яблука, голуб..я, цв..ях.
II команда. Примор..я, об..єкт, сім..я, п..юре, під..їзд, рум..янець, ад..ютант, верф..ю, поголів...я, подвір..я, р..ясний,Лук..ян.
III команда. Роз..їзд, м..ясо, торф..яний, мавп..ячий, б..юро, миш..як, в..ється, зв..язок, полум..я, дзв..якати,підр..яд, в..язати.
IV команда. Черв..як, рум..яний, зор..я, любов..ю, б...язь, арф..яр, р..юкзак, дит..ясла, хом..як, прислів..я, Лук..янівка, солов..ї.
Вживання м’ кого знака
I команда. Блакит…, сл…за, ц…вях, т…мяний, їдал…ня, смієт..ся, дон..ка, віл..но, Хар…кків, порт…єра, рел…єф, піс…ня.
II команда. Бат…ко, мід…, рибал…ці, кіл…це, купают…ся, колодяз…, увін…чати, вінец…, д…огот…, павіл…йон, різ…бяр, голуб… .
III команда. Соняч…ний, нен…ка, українс…кий, добровол…ці, тр…ох, людс…кіст…, пам’ят…, тюл…пан, міл…йон, камін…ці, куз…ня, кров… .
IV команда. Мен…шіст…, л…отчик, сопіл…ці, брун…ка, міл…, б’єт…ся,
юн…, л…одовик, шкіл…ний, с…омий, Натал…чин, вол…єра.
Подвоєння приголосних
I команда. Ден…ий, терт…я, колос…я, хвилин…ий, юн…ат, щаст…я, туман…ість, безсмерт…я, жит…я, зран…я, в…ється, сіл…ю.
II команда. Стат…я, облич…я, лист…я, під…ати, сон…ий, спец…ех, без…убий, проніс…я, тон…а, угід…я, радіст…ю, цін…ий.
III команда. Зіл…я, подорож…ю, чест…ю, ворон…я, десятиліт…я, письмен…ик, л…ють, тін…ю, област…ю, об…итий, військ…ор, навчан…я.
IV команда. Подвоєн…я, об…ризкати, ден…ий, розріс…я, цін…ий, латат…я, радіст…ю, волос…я, ман…а, чавун…ий, від…аль, област…ю.