Контрольна робота "Будова слова"

Про матеріал
Дана контрольна робота містить тестові завдання з теми "Будова слова". У ній містяться завдання відкритого і закритого формату. Є творче завдання.
Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота(тест) .

«Будова слова. Орфографія».

    І варіант

1. Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:

   а) квітка, квітник, заквітчати, квітковий;

   б) вулиця, вуличний, вулик, вуличка; 

   в) вітер, вітровий, вітрина, вітрила.

 

2. Знайти слово із закінченням:

    а) хоробрість;  б) таксі; в) переробка.

 

3. Указати рядок, у якому всі слова з нульовим закінченням:

    а) вогонь, ватра, дощ, ведмідь;

    б) хліб, луг, жолудь, урок;

    в) мить, кролик, доля, віз.

 

4.У словах читати, співати значуща частина ТИ – це
     а) закінчення;
     б) суфікс;
     в) корінь.


5. Знайти речення, у якому під – є префіксом у слові:  

    а) (Під) березу їжачок наносив сінця ріжок.

    б) Безпощадній зброї сміху я боюся (під) даватись.

    в) Любив я скрип коліс (під) важкими возами в жнива.

 

6. Указати рядок, де в усіх словах треба писати префікс пре-:

     а) пр….білий, пр….буток, пр….давити;

     б) пр…смачний, пр….гарний, пр….мудрий;

     в) пр…злий, пр…смачний, пр…вітний.

 

7. Розібрати подані слова за будовою.

Придорожній, вгорі, прислів'я, найсмачніший, відтінок.

 

8. Підібрати спільнокореневі слова до даних.

Будинок –

Світло –

 

9.Написати твір-мініатюру «Вигадливі візерунки весни» з використанням слів із префіксами пре-, при-.

 

 

 

 

5 клас

Контрольна робота(тест) .

«Будова слова. Орфографія».

    ІІ варіант

1. Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:

   а) гіркий, гірчиця, гірка, гіркота; 

   б) відомий, провідник, провідати, відьма; 

   в) зростати, зріст, переросток, паросток.

 

2. Знайти слово із закінченням:

    а) юність;  б) вітер;  в) школа.

 

3. Указати рядок, у якому всі слова з нульовим закінченням:

    а) подорож, затишний, схил, гавань;

    б) будинок, збір, листок, кущ;

    в) підмет, стіл, дорога, даль.

 

4. За допомогою якої значущої частини слова утворюємо нові форми слова?

     а) кореня;                                                    

     б) суфікса;

     в) закінчення.

 

5. Знайти речення, у якому без – є префіксом:  

    а) Хати (без) дахів здавалися зірваними грибочками.

    б) Вранці вулиці здавалися (без) людними.

    в) (Без) труда рибки не вловиш.

 

6. Указати рядок, де в усіх словах треба писати префікс при-:

     а) пр…бути, пр…вести, пр…знатися;

     б) пр…красний, пр…бігти, пр…чарувати;

     в) пр…пливти, пр…голосно, пр…швидко.

 

7.  Розібрати подані слова за будовою.

Найтепліший, внизу, безмежний, підлісок, пшениця.

 

8. Підібрати спільнокореневі слова до даних.

Білий –

Зима –

 

9. Написати твір-мініатюру «Чим пахне весна» з використанням слів із префіксами пре-, при-.

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2022
Переглядів
1887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку