Організація дистанційного навчання з математики для 6 класу

Про матеріал
Дана розробка - приклад організації дистанційного навчання з математики для учнів 6 класу
Перегляд файлу

Дистанційне навчання математики

6 клас

Вчитель: Сільвестрова Я.І.

Для організації дистанційного навчання математики у 6 класі використовую різні сервіси та інструменти, зокрема

  • Власний блог (https://algebrakom.blogspot.com/) – блог має форму щоденника, у якому для учнів кожного дня розміщую робочий аркуш на день, де розписано що треба виконати, де знайти необхідну інформацію, як прозвітувати про пророблену роботу, а також завдання на актуалізацію опорних знань із сервісу https://learningapps.org/
  • Група у телефонному додатку Viber – це середовище, у якому ми з учнями обговорюємо питання,   які виникають в ході виконання самостійної роботи
  • Телефонний додаток Discord – додаток дає можливість наживо спілкуватися з учнями і колективно розв’язувати завдання
  • Електронний ресурс Mozaweb – це версія ПЗ mozaBook, з яким ми працюємо у школі, через мережу Інтернет
  • Електронний ресурс learning.ua – для зареєстрованих користувачів одне завдання на день є безкоштовним. Тут можна знайти цікаві відео про математичні властивості, які потім учні перевіряють на практиці
  • Інтерактивна дошка Padlet. На дошці розміщені всі теоретичні відео, які необхідні для засвоєння розділу. Завжди у вільному доступі, можна переглядати не один раз і використовувати як підказу при виконання самостійної роботи
  •  Година коду з Мinecraft ( https://code.org/minecraft) – постійно з сильнішими  учнями розвиваємо логічне мислення і створюємо коди (як додаткове завдання)
  • Робочий аркуш. У аркуші одне завдання є із зірочкою, тобто ускладнене.

Завдання розробляються таким чином, щоб хоч одне з них міг виконати навіть найслабший учень.

Для прикладу зразки робочих аркушів для учнів 6-го класу з 06.04 по 10.04. П’ятниця – це позакласний STEAM-урок. Тому тему підбираю таку, щоб охопити й інші природничі предмети

 

Робочий аркуш 06.04.2020

Тема: Властивості рівнянь

Завдання

Розміщення

Перевірка роботи

1

Перегляд телеуроку або навчальне відео за темою у блозі на інтерактивній дошці

Канал Zoom

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

 

2

Виконання завдань «Рівняння» на сторінці у блозі

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

Скріншот сторінки

3

Колективне виконання завдань у підручнику через програму «Discord» ( №1334, 1341). Початок о 12.00

Підручник

 

4

Самостійне виконання № 1335, 1342

Підручник

Фото з розв’язками на вайбер або не електронну адресу

5*

Завдання у Mozaweb «Арифметика» (правда/брехня, 1000)

https://ua.mozaweb.com/tools.php?cmd=list&category=TOOL

Скріншот сторінки

 

Робочий аркуш 07.04.2020

Тема: Властивості рівнянь

Завдання

Розміщення

Перевірка роботи

1

Перегляд телеуроку або навчальне відео за темою у блозі на інтерактивній дошці

Канал Zoom

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

 

2

Виконання завдань «Властивості рівнянь» , «Дій з раціональними числами» на сторінці у блозі

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

Скріншот сторінки

3

Колективне виконання завдань у підручнику через програму «Discord» ( №1345, 1347). Початок о 12.00

Підручник

 

4

Самостійне виконання № 1346

Підручник

Фото з розв’язками на вайбер або не електронну адресу

5*

Переглянути відео «Квадрати двозначних чисел. Легкий спосіб обчислення». Первірити дану властивість для чисел 8-го десятку

https://www.youtube.com/watch?v=EBzoXV1B7bw&t=0s

Фото з розв’язками на вайбер або не електронну адресу

 

Робочий аркуш 08.04.2020

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь 

Завдання

Розміщення

Перевірка роботи

1

Перегляд телеуроку або навчальне відео за темою у блозі на інтерактивній дошці

Канал Zoom

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

 

2

Виконання завдань «Площі геометричних фігур», «Дії з раціональними числами», «Розв»язування текстових задач» на сторінці у блозі

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

Скріншот сторінки

3

Колективне виконання завдань у підручнику через програму «Discord» ( №1363, 1365, 1374). Початок о 12.00

Підручник

 

4

Самостійне виконання № 1364, 1373

Підручник

Фото з розв’язками на вайбер або не електронну адресу

5*

Завдання «Протилежні числа» у learning.ua

https://learning.ua/matematyka/shostyi-klas/

Скріншот сторінки

 

Робочий аркуш 09.04.2020

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь Задачі на рух

Завдання

Розміщення

Перевірка роботи

1

Перегляд телеуроку або навчальне відео за темою у блозі на інтерактивній дошці

Канал Zoom

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

 

2

Виконання завдань «Дії з раціональними числами», «Розв»язування текстових задач» на сторінці у блозі

https://algebrakom.blogspot.com/p/5.html

Скріншот сторінки

3

Завдання у Mozaweb «Числова вісь» (Обрати розділ «Дії»)

https://ua.mozaweb.com/tools.php?cmd=list&category=TOOL

Скріншот сторінки

4

Колективне виконання завдань у підручнику через програму «Discord» ( №1390, 1392). Початок о 12.00

Підручник

 

5

Самостійне виконання № 1391

Підручник

Фото з розв’язками на вайбер або не електронну адресу

5*

Створюємо коди у Minecraft

 

https://code.org/minecraft

Скріншот сторінки

 

Робочий аркуш 10.04.2020

Тема: Позакласна робота. STEAM-урок

Завдання

Розміщення

Перевірка роботи

1*

Цифровий урок «Вимірювання часу»

https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_19

Фото моделі годинника

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
1690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку