Організація позакласної роботи з української мови та літератури

Про матеріал

збагачення й розширення знань учнів з рідної мови.

розвиток умінь і навичок усного і писемного мовлення.

забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала вчитель української мови та літератури Безименна О.В.

Номер слайду 2

Завдання позакласної роботи : збагачення й розширення знань учнів з рідної мови; створення, інтелектуального фону, що сприяє свідомому і глибокому засвоєнню програмового матеріалу; поглиблення набутих на уроках мови знань; розвиток умінь і навичок усного й писемного мовлення; виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів; забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається

Номер слайду 3

Позакласна робота з мови та літератури має дві основні форми: систематичну, яка постійно ведеться протягом року(мовний гурток, стінна мовна преса, видання учнівського журналу, регулярне проведення лінгвістичних радіопередач.) епізодичну — заходи, що проводяться один-два рази на рік(мовних вечорів, конференцій, конкурсів, виставок, екскурсій, тижнів чи днів мови в школі, олімпіад тощо.)

Номер слайду 4

План проведення Тижня української мови та літератури Понеділок 1. Відкриття Тижня. 2. Поетичний флешмоб. Виступи учнів 1-8 класів. 3. Конкурс скоромовок. Вівторок 1. Виставка малюнків до улюблених творів (1-9 кл.) 2. Конкурс виразного читання творів Т.Г.Шевченка (1- 9 клас) Середа 1. Проведення мовних та літературних конкурсів ( 8-9 кл.). Четвер 1. Конкурс читців (за віковими групами) Підведення підсумків конкурсу. 3. Проведення конкурсних диктантів з української мови для учнів 5-9 класів. П'ятниця 1. Флешмоб «Струни серця»для учнів 5-9 класів. 2. Мовний (літературний) вечір для старшокласників. Понеділок Підведення підсумків Тижня, нагородження переможців.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Проведення літературних вечорів, конференцій вимагає від учнів самостійності, пошуку, творчості, активізує їх інтелектуальні можливості, розвиває організаційні здібності.

Номер слайду 9

Олімпіада з української мови та літератури - одна з форм позакласної й позашкільної роботи учнів. Завдання: розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів; з'ясування кола інтересів учнів; виявлення дітей, які мають високий рівень знань, для участі в районних (міських) олімпіадах , організація індивідуальної роботи з ними ; широке охоплення учнів і дух змагання ; результати олімпіади дають змогу вчителям-словесникам побачити результати своєї праці, критично оцінити свою роботу.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

3 березня у стінах Борівської ЗОШ І – ІІ ступенів було проведено Всеукраїнську українознавчу гру «Соняшник» - 2017р. Ця гра є дуже популярною в Україні. Щорічно в ній беруть участь учні з усіх областей України . До участі у грі дітей спонукала допитливість, а найголовніше - бажання пізнати нове. Весело та завзято, із захопленням і задоволенням учні шукали правильні відповіді, наче пелюсточки соняшнику. Кожен учасник гри зумів розкрити свої здібності,ерудицію й кмітливість.

Номер слайду 12

Мовна вікторина - вид позакласної роботи, пізнавальна гра, що містить елемент змагання; проводиться переважно на гурткових заняттях, на вечорах української мови. Вікторина - форма змагання, її учасники набирають бали, переможці нагороджуються.

Номер слайду 13

Екскурсія - колективна подорож, похід до музеїв, промислових підприємств, визначних місць, подорож на історичні об'єкти з метою відвідати, оглянути. Цей вид позакласної роботи набув великого значення як форма й метод навчально-виховної роботи в школі, у діяльності культурно-освітніх закладів. Словесники організовують екскурсії до музеїв письменників, краєзнавчих музеїв, проводять уроки-екскурсії за фотоальбомами, екскурсії в природу тощо. Екскурсії сприяють збагаченню життєвих вражень учнів, розвитку вміння спостерігати, вивчати й точно висловлювати свої враження щодо побаченого.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Традиційною формою позакласної роботи з української мови є вечір (ранок), що присвячується певній темі, наприклад, "Мова - душа народу". "Спочатку було Слово...", "Барви рідного слова", "Яка прекрасна наука - мовознавство", "Афоризми - перлини народної мудрості", "Що означає твоє ім'я" тощо. До змісту вечора (ранку) включаються доповіді й повідомлення учнів, виразне читання поетичних і прозових творів, ігри, вікторини, інсценівки, готуються виставки літератури, плакати, стіннівки. Вечір (ранок) - це підсумок тривалої попередньої підготовки: розробки сценарію, вивчення віршів тощо.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ppt
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку