№ з/п | Тема уроку | К-сть годин |
ІІ семестр | 8 | |
Практична риторика | 8 | |
10 | Риторика як наука про переконливе, впливове й ефективне мовлення. Публічний виступ. Види підготовки публічного виступу | 1 |
11 | Контрольне аудіювання тексту | 1 |
12 | Етапи підготовки промови: вибір теми, цільова настанова, моделювання аудиторії, добір і систематизація матеріалу, написання, редагування й запам'ятання тексту, тренувальне виголошення | 1 |
13 | Складники успішного виступу. Виступ під час дискусії. Імідж оратора | 1 |
14 | Ділові папери.Резюме | 1 |
15 | Стаття до журналу або веб-сайту в публіцистичному стилі | 1 |
16 | Контрольний диктант | 1 |
17 | Підсумковий урок | 1 |
Тематична | ||
Всього | 17 |
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета ,,Українська мова’’
для підготовки кваліфікованих робітників за професією:
5122 «Кухар» 3,4-й розряд 5123 «Бармен» 4 -йрозряд
IІІ КУРС
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
|
ІІ семестр |
8 |
|
Практична риторика |
8 |
10 |
Риторика як наука про переконливе, впливове й ефективне мовлення. Публічний виступ. Види підготовки публічного виступу |
1 |
11 |
Контрольне аудіювання тексту |
1 |
12 |
Етапи підготовки промови: вибір теми, цільова настанова, моделювання аудиторії, добір і систематизація матеріалу, написання, редагування й запам’ятання тексту, тренувальне виголошення |
1 |
13 |
Складники успішного виступу. Виступ під час дискусії. Імідж оратора |
1 |
14 |
Ділові папери.Резюме |
1 |
15 |
Стаття до журналу або веб-сайту в публіцистичному стилі |
1 |
16 |
Контрольний диктант |
1 |
17 |
Підсумковий урок |
1 |
|
Тематична |
|
|
Всього |
17 |
Поурочно-тематичний план з української мови для учнів ІІІ курсу розроблено згідно з навчальною програмою з української мови ( рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 №826 зі змінами.
Викладач ___________ Пудло Діана Степанівна