Комунальний позашкільний навчальний заклад
«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»
Криворізької міської ради
Організація роботи з батьками
щодо створення творчого успіху
у вихованців НХК СЕТ «Ренесанс»
Керівник гуртка-методист
Рідош А.Г.
Розгледіти в дитині особливості, допомогти визначитися, розкритися та розвиватися духовно – головне завдання не лише керівника гуртка, а й батьків. Дитині необхідно створити психоемоційний комфорт не тільки на заняттях.
Виховання і розвиток вільної, талановитої, фізично здорової особистості, збагаченої знаннями, готової до творчої діяльності та моральної поведінки - мета виховної діяльності керівника гуртка. І перше завдання, яке стоїть перед керівником – це побудова єдиного організму: керівник, батьки, діти. Головне в цьому процесі - створення творчої атмосфери, яку повинні відчути діти і ввібрати її в себе, як би скануючидіяльність батьків і керівника для свого подальшого плідного розвитку. Тому робота з батьками ніяк не менш важлива та актуальна у сучасному світі, ніж творчий розвиток їх дітей.
Ми кажемо – досягнення в творчості, а як їх досягти, якщо переважають колективні форми навчання, адже для кожного з батьків їх дитина найулюбленіша та найталановитіша. Ось і набирає сили диференційований підхід не тільки до дитини, а й до батьків.
Досягнення успіху для вихованців – це стан здійсненної радості, творцем якої виступають діти, керівники і батьки. Слід зазначити, що без батьківської підтримки реалізація успішних та серйозних проектів практично не можлива. Підготовка, презентація робіт дітей, захист напрацювань на різноманітних конкурсах та фестивалях вимагають як моральної, так і матеріальної підтримки.
Що потрібно для успішної співпраці керівника та батьків?Співпраця буде успішною, якщо всідоброзичливо налаштовані на сумісну роботу. Мета співпраці керівника гуртка та батьків полягає в тому, що обидві сторони повинні бути зацікавлені в навчанні дитини, розкритті та розвитку в неї найкращих якостей. В основі такої співпраці є принципи взаємної довіри та поваги, підтримки та допомоги. Це все йдопоможе керівникові гуртка та батькам визначити єдині вимоги для формування у дитини тих якостей, які необхідні для його самовизначення.
Створення системи багатобічного гармонійного виховання в родині та в колективі – для втілення цього потрібно дуже багато: по-новому мислячи керівники, зацікавленість та участь батьків у прекрасному і нелегкому процесі художнього розвитку їх дитини, в якому втілене майбутнє людства.
Чи створюємо ми, керівники та батьки, умови для усвідомлення і демонстрації дітьми культурної традиції?Чи бажають батьки водити дитину в той чи інший колектив? Коли вони разом з дітьми, відчайдушні у боротьбі з транспортом, шкільним навантаженням, браком часу, насамкінець браком коштів, але не перестають займатися улюбленою справою і не кидають колектив.Ці питання здаються найпростішими, та саме вони є поштовхом для сумісної тісної співпраці керівника гуртка з батьками.
Бо все що ми робимо з вами, в решті решт, для життя, роботи, навчання, любові, творчості.
Система роботи з батьками створюється кожним керівником гуртка особисто тазалежить від його власної ініціативи. Бо батьки, вкладаючи кошти, сьогодні розуміють що цим формують майбутнє своєї дитини. Ми гарантуємо сьогоденну стабільність, духовне здоров’я родини та дитини, зниження рівня злочинності, а якщо трохи глобальніше – культуру сучасної цивілізації.
В нашому колективі, студії естрадного танцю «Ренесанс», ведеться чітка робота з батьками. Це необхідно для того, щоб робота з вихованцями була більш продуктивнішою. Адже батьки – це головні партнери, які при успішно поставленій роботі стають помічниками.Це й активна участь у житті колективу, допомога у пошитті костюмів, ремонті кабінету, виїзді на фестивалі та конкурси. А також проведеннявиховних та масових заходів у колективі, таких як виховні години, відкриті заняття, проведення свят та днів народження. Саме участь у таких заходах згуртовує, дає можливість батькам поринути у чарівний світ танців, та приймати активну участь у творчому житті їх дітей.
Щоб дитина бажала спілкуватися з батьками та керівником, необхідно пам’ятати, що в основу спілкування покладено шість принципів, які звучать, як рецепт. Його склад приблизно такий: взяти прийняття, змішати з невеликою кількістю загальної любові і доступності, додативласної відповідальності, приправленої люблячим батьківським авторитетом та творчим підходом і досвідом керівника. І тільки таким чином ми з вами виконаємо поставлені перед нами завдання, досягнемо найкращих результатів у виховній та навчальній діяльності.
Батьки та керівники! Ваша дитина і вихованець дорівнює Творцю. Наша спільна мета – розвити вогонь творчості та любові в собі, а потім в дитині!
А я бажаю Вам, шановні колеги, не загубити цю тонку нить контакта із Світом Дитинства, батьківської любові, та зворушливого і ніжного ставлення до захоплення кожної дитини!