Організація роботи з обдарованими учнями в закладі освіти-Презентація

Про матеріал
Презентація до проведення майстер-класу "Організація роботи з обдарованими учнями"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 1 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИУчитель фізики. Гусь Ірина Миколаївна. ХАРКІВ -2019

Номер слайду 2

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 2 ЗАВДАННЯ – пошук обдарованої дитини, професійно спрямованої на всі технічні професії, творчі спеціальності, професії, пов’язані з обслуговуванням людини, бо пошук обдарованої дитини, її розвиток, потрібно починати якомога раніше, щоб налагодити роботу з усебічного розвитку особистості. МЕТОЮ навчання є забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої підготовки, безперервної освіти впродовж всього життя, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства. ЗМІСТОМ шкільної освіти є завдання сформувати людину освічену, людину культури, національну еліту. Основою діяльності школи має бути партнерська співпраця: батьків, учнів, учителів, адміністрації.

Номер слайду 3

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 3 Ознаки обдарованих дітей. Вони завжди чимось зайняті і дуже активні. Хочуть знати про все більш докладно і вимагають від дорослих додаткової інформації. Навчання їм у задоволення: вони хочуть учитись і досягають успіхів. Здатні займатися самостійно. Уміють критично оцінювати дійсність і намагаються проникнути у суть явищ, не задовольняючись поверхневим поясненням. Урок представляє для них інтерес тоді, коли використовується проблемний метод. На відміну від однолітків, краще можуть розкрити відношення між явищами та сутністю, систематизувати, класифікувати. Прагнуть працювати і працюють більше своїх однолітків. Ставлять більше питань дорослим, які знаходяться поруч, і чекають невичерпної відповіді на своє питання. Мають сильно виражене почуття справедливості.

Номер слайду 4

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 4

Номер слайду 5

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 5 Модель навчання. ПАСИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ – (термін «пасивна» є умовним, оскільки будь-який спосіб навчання обов’язково передбачає певний рівень пізнавальної активності учня, як суб’єкта) передбачає репродуктивну діяльність за майже повної відсутності самостійності і творчості. Учень виступає в ролі «об’єкта» навчання, повинен засвоїти та відтворити матеріал, переданий йому вчителем, текстом підручника тощо – джерелом правильних знань. Учні лише слухають і дивляться, спілкуються між собою і не виконують творчих завдань. АКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ – передбачає застосування методів, які стимулюють пізнавальну активність і самостійність учнів. Учень виступає об’єктом навчання, виконує творчі завдання, вступає в діалог з учителем. Основні методи: самостійна робота, проблемні та творчі завдання (часто домашні), запитання від учня до вчителя і навпаки, що розвивають творче мислення.ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ – передбачає взаємодію, діалог. Це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності учнів, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Номер слайду 6

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 6 Урок – основна форма організації пізнавальної діяльності учнів

Номер слайду 7

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 7Індивідуальна соціально-психологічна та педагогічна картка учня“Я люблю танцювати, вивчаю англійську мову, багато працюю з комп`ютером, дуже люблю тварин”“Проживаю з мамою і татом. У мене є своя кімната. Вона світла і тепла. У кімнаті є комп`ютер, місце, де я працюю. Я задоволена всім і не хотіла б нічого міняти.” Пізнавальна сфера – додатній рівень Рівень розумового розвитку – додатній Пам`ять – додатній Дбання - додатній Мислення - додатній. Емоційна. Має навчальні та трудові здібностіДбайлива. Щира. Висока самоорганізація. Старанно відноситься до праці

Номер слайду 8

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 89 клас10 клас11 клас

Номер слайду 9

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 99 клас10 клас11 клас. Старша школа

Номер слайду 10

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 10

Номер слайду 11

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 11 Моделі інтерактивного навчання. Один проти одного, один - вдвох - всі разом, “ Думати, працювати в парі, обмінюватися думками ”Обговорити короткий текст, завдання, письмовий документ. Узяти інтерв'ю і визначити ставлення партнера до заданого читання, лекції, відео чи іншої навчальної діяльності. Зробити критичний аналіз чи редагування письмової роботи один одного. Сформулювати підсумок уроку чи серії уроків з теми. Розробити разом питання до викладача або інших учнів. Проаналізувати разом проблему, вправу чи експеримент. Дати відповіді на запитання вчителя. Порівняти записи, зроблені в класі.

Номер слайду 12

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 12Інтерактивні форми навчання

Номер слайду 13

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 13Інтерактивні форми навчання

Номер слайду 14

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 14 Моделі інтерактивного навчання. Прес конференція – урок узагальнення знань

Номер слайду 15

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 15 Моделі інтерактивного навчання. Прес конференція – урок узагальнення знань

Номер слайду 16

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 16

Номер слайду 17

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 17І ЕТАП Обрання напряму майбутньої роботи Ознайомлення з досвідом пошуковох роботи навчального закладу попередніх років Консультування вчителів-тьюторів Робота з різними джерелами Вивчення методики складання різного роду коспектів, уміння правильно робити виписки Опанування вмінь здійснювати аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, та інші види мисленнєвих операцій Самостійна робота з науковою та науково-популярною літературоюІІ ЕТАП Визначення об`єкта та предмета дослідження. Вибір теми. Формулювання теми і завдань дослідження. Вибір методики дослідження. Збирання наукових даних, їх опрацювання, узагальнення та систематизаціяІІІ ЕТАП Дослідна частина роботи Оформлення роботи відповідно вимог Підготовка презентації для участі в науково-практичній конференціїЕтапи пошуково-дослідницької діяльності

Номер слайду 18

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 18 Етапи пошуково-дослідницької діяльностіІV ЕТАП Рецензування підготовленої роботи вчителем тьютором на науковим консультантом Захист-презентація пошукових робіт. V ЕТАПВін передбачає наявність дослідження та підготовку до презентації на науково-практичній конференції навчального закладу. Під час захисту учень називає тему, мету дослідження, предмет дослідження, зміст роботи. Наприкінці виступу учень формулює висновки. Проте на кожному етапі тьютор є фігурою з особливою роллю, яку важко переоцінити. Педагог був і залишається керівником індивідуальної пошуково-дослідницької діяльності школярів

Номер слайду 19

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 19 Призери районного конкурсу-захисту науково дослідницьких робіт. Призерами конкурсу стали: Власов Миколаза роботу: “Світлові джерела”Мавринський Олександрза роботу:“Історичний нарис електрики в особистостях”Учитись важко,а учить ще важче,Але не мусиш зупинитись ти,Як дітям віддаси усе найкраще. То й сам сягнеш нової висоти. П. Сингаївський

Номер слайду 20

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 20 Підготовка педагогів до роботи з обдарованими учнями Педагогічні читання. Психолого-педагогічні семінари. Науково-теоретичні педагогічні ради. Методичні об'єднання вчителів. Курсова перепідготовка. Проведення відкритих заходів. Система самоосвіти вчителя формує методичну культуру вчителя та високий рівень професійної майстерностіТільки творчо працюючий вчитель може виховати обдаровану дитину!

Номер слайду 21

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 21 МЕТОДИЧНА КАРТАпідвищення науково теоретичного рівня та професіоналізму{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва заходу 2018-2019 н. р.2019-2020 н. р.1 Проблеми, над розв'язанням яких працює вчитель. Реалізація принципів особистісно -орієнтованого навчання у викладанні фізики, “Інтерактивні технології ”Реалізація принципів особистісно -орієнтованого навчання у викладанні фізики, “Інтерактивні технології ”2 Участь у м/о. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Індивідуальна робота над помилками. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Індивідуальна робота над помилками3 Участь у психолого-педагогічних семінарах Основні вимоги до проведення уроку-лекціїПедагогічне прогнозування проблемами розвитку навичок самостійної діяльності учнів4 Участь у методичних місячниках і тижнях. Відкритий урок “Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками”Відкритий урок в 10-А класі за темою: “Механічні коливання”5 Виступи на педрадіСпівробітництво вчителів з викладачами кафедр фізики, математики, хіміїЦінність на спрямованість національної системи освіти

Номер слайду 22

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 22{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва заходу 2018-2019 н. р.2019-2020 н. р.6 Методичні наради та інші збори. Семінар учителів природничо-наукової кафедри7 Відкриті виховні заходи, вечори. Виховний час “Без калини нема України” Засідання організації “Всесвіт”8 Участь у педчитаннях. Методологія критеріїв оцінювання учнів. Деякі форми контролю знань на уроках фізики9 Участь у конференціях. Захист роботи учня в рамках МАНЗахист роботи “Розв'язання задач”10 Дні освіти (виступи)Організація роботи з обдарованими учнями. Майстер-клас організації роботи обдарованого учня11 Друковані методичні та дидактичні посібники. Розробка уроку-лекції для 9 класу. Авторська програма роботи організації “Дивосвіт”12 Узагальнення досвіду. Сучасні підходи до організації навчання. Реалізація принципів особистісно-орієнтованого навчання у викладанні фізики

Номер слайду 23

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 23

Номер слайду 24

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 Харківської міської ради Харківської області 24 Висновки. Створено інформаційно-освітній простір, що дає змогу правильно планувати діяльність. Сформовано банк даних обдарованих дітей, що дає змогу відстежити динаміку та результативність їхнього розвитку. Діагностується та проводиться моніторинг навчально-виховного процесу з метою визначення й розвитку пріоритетних напрямів їхньої роботи. Координується діяльність з розвитку обдарованості учнів; виробляється єдина стратегія щодо створення належних для цього умов. Надається можливість розвивати здібності через залучення в школи олімпійського резерву. Здійснюються прогностичні заміри щодо результативності обдарованих учнів у конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах. Створюються системи роботи із залученням всіх учасників навчально-виховного процесу до розвитку обдарованості дитини. Поширюється досвід роботи вчителя щодо ефективного впровадження системи роботи з розвитку обдарованості дитини

pptx
Додав(-ла)
Гусь Ирина
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку