Організація самоосвітньої діяльності вчителя математики , як пропедевтика викладання в умовах НУШ

Про матеріал

Методичні рекомендації щодо організація самоосвітньої діяльності вчителя математики , як пропедевтики викладання в умовах НУШ.

Із досвіду роботи щодо організації блогу вчителя математики

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація самоосвітньої діяльності вчителя математики , як пропедевтика викладання в умовах НУШПрохоренко Л. В. вчитель математики ЗОШ№3

Номер слайду 2

Життя вчителя –це постійний творчий пошук. Мозок вчителя –це апарат, який вимагає нових знань та ідей

Номер слайду 3

Марафон інноваційних ідей«Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора» Джон Дьюї

Номер слайду 4

Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. Творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, буде надано академічну свободу. Учитель зможе готувати власні авторські освітні програми; власноруч обирати підручники, методи, стратегії, способи й засоби навчання; активно виражати власну фахову думку;Держава гарантуватиме йому свободу від втручання в професійну діяльність.

Номер слайду 5

Як же підготуватись до цих змін?Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть вчителям створювати освітнє сере довище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.

Номер слайду 6

Алгоритм самоосвітньої діяльностіСтворення блогу чи сайту вчителя;

Номер слайду 7

Наповнення блогу. Творча лабораторія вчителя (навчальні матеріали:конспекти уроків,презентації,завдання для контролю знань)Робота над проблемною темою «Використання технології критичного мислення для створення розвивальної моделі навчання»Домашні та творчі завдання для учнів. Проектні роботи учнів. Посилання на корисні Інтернет ресурси. Можливість спілкування з учнями та батьками. Портфоліо з інформацією про вчителя Сертифікати та досягнення учнів та вчителя. Корисні посилання для учнів, батьків та вчителів

Номер слайду 8

Статистика блогу 30000 переглядів

Номер слайду 9

Сучасний школяр. Ключовими засобами взаємодії з навколишнім світом стають гаджети та девайси Безглуздо це ігнорувати! Значно ефективніше активно залучати новітні інтернет-технології у навчальний процес Це дозволить ефективно взаємодіяти зі своїми учнями у зручному для них форматі. Як навчитись вчителям використовувати інтернет технології?

Номер слайду 10

На допомогу вчителеві створено:освітні портали із методичними та дидактичними матеріалами;мультимедійні підручниками; та інтерактивні онлайн-ресурсами.

Номер слайду 11

«WEB-STEM-школі 2018»:Інститут модернізації змісту освіти. Чому вчити та вчитися у STEMпроекті(Рождественська Л. В.);Які форми навчання доцільно використовувати в контексті STEMосвіти;(Васильєва Д. В.)Як розвивати дослідницькі навики на уроках математики(Васильєва Д. В.)

Номер слайду 12

Освітній проект «На урок»Для кожного вчителя особистий кабінет (розробки вчителя, його сертифікати, матеріали вебінарів ,заявки на олімпіаду);Журнал з сучасними креативними матеріалами;Щомісячний конкурс для вчителів;Бібліотека ППД

Номер слайду 13

Освітній проект «На урок»Всеукраїнська інтернет –олімпіада для школярів;Беруть участь 70 учнів;Цікаві завдання з застосуванням знань набутих в відповідних класах;Статистика результату проходження для вчителя.

Номер слайду 14

Он-лайн курси «PROMETHEUS»Великий вибір курсів різного спрямування;Курс «Критичне мислення для освітян»;Практичні прийоми та теоретичне підґрунття для стратегії навчання учнів через критичне мислення;Підготовка до ЗНО з відеолекціями;

Номер слайду 15

Інтерактивна школа творчого вчителя Видавництвом «Ранок» створений проект «Інтерактивне навчання», який надає можливість учням проходити тестування з основних предметів та перевіряти якість та рівень своїх знань Онлайн-тести на сайті безкоштовні і доступні для зареєстрованих учнів та вчителів. Учитель може створити класи за потрібники курсами та додати до них учнів. В такому випадку ті учні, що належать до класу вчителя можуть проходити тестування та вчитель буде бачити їх результати.

Номер слайду 16

Видавнича група «Основа»Учительський журнал он-лайн - публікація власних робіт, методичний банк, обмін досвідом. Проводяться майстер-класи та вебінари, дистанційне навчання

Номер слайду 17

VCHY. COM. UA ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯОрганізувати роботу з дітьми та батьками;Цікаві ігрові задачі та завдання ;Підвищується інтерес та якість навчання;Присутній дух змагання;Діти нагороджуються дипломами;Статистика для вчителя для проведення корекційної роботи.

Номер слайду 18

VCHY. COM. UA

Номер слайду 19

VCHY. COM. UA

Номер слайду 20

Мастерская Марины Курвитс. Покрокові інструкції для реалізації нових освітніх стандартів на уроках;Інноваційні сценарії які змінюють урок таким чином ,що учні є активними учасниками навчального процесу;(перевернуте навчання)Інструкція по використанню інструментів для створення навчальних матеріалів які вдосконалюють процес навчання;

Номер слайду 21

Тема : «Формула коренів квадратного рівняння»(урок за методикою перевернутого навчання)Перед уроком діти знайомляться з теоретичним матеріалом через підручник та презентацію розміщену на блозі вчителя; складають опорні конспекти;Реалізовується таканаскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток» через самоосвітню діяльність формується соціальна активность та усвідомлення важливості розвитку для майбутніх поколінь;

Номер слайду 22

Використання конструктору Learningapps. Тест –контроль створений на платформі learningapps.org за посиланням https://learningapps.org/display?v=prvmob0hn18 Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі

Номер слайду 23

Використання інформаційних технологій навчання. Перевіряємо засвоєння базових знань та вмінь;Використовуємо прийоми: робота в парах; самостійна робота;Преваги: динамічність та мобільність навчальної діяльностіРеалізується наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» через розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі,

Номер слайду 24

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВУчні по групам досліджували питання «Історія виникнення квадратних рівнянь»Реалізується наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» через колективну діяльність (дослідницькі проекти, роботу в групах), в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Номер слайду 25

Робота в групах. Навчаюча комп’ютерна програма «Математичний тренажер»Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» через становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Номер слайду 26

« Мозговий штурм» (за технологією «Критичного мислення»)Вправа вчить робити висновки з урахуванням точки зору співрозмовників, показує, як переосмислити власні думки після отримання нової інформації. Ця стратегія особливо корисна, коли потрібно залучити до бесіди увесь клас та важливо налагодити продуктивну комунікацію серед школярів. Для розв’язування завдань високого рівня

Номер слайду 27

Особистісна спрямованість навчання. Реалізується через проведення самостійна робота «Відшукай пару» створена на платформі learningapps.org за посиланням https://learningapps.org/display?v=pf77kswza18 Робота в мережі Інтернет

Номер слайду 28

Діяльнісний підхід до навчання

Номер слайду 29

Організація STEMпроектів11 клас працював над проектом «Круглі тіла в різних сферах людської діяльності»

Номер слайду 30

Задач на використання знань з теми конус у різних професіях

Номер слайду 31

Архітектура та круглі тіла

Номер слайду 32

Організація STEMпроектів. Тема «Задачі на знаходження найбільшого та найменшого значень фунції»

Номер слайду 33

Організація STEMпроектів

Номер слайду 34

Організація STEMпроектів

Номер слайду 35

«Відсоткові розрахунки» Павленко Дар’я Мета: Систематизувати знання про відсотки, розвинути вміння проводити відсоткові розрахунки в практичної діяльності людини. Організація STEMпроектів

Номер слайду 36

Задача №1 Банк надав підприємцю кредит на суму 100000 грн. на 2 роки під певний відсоток річних. Через рік цей відсоток було збільшено на 4%. На кінець другого року підприємець повернув банку 148 800 грн. Під яких відсоток було надано кредит у перший рік?

Номер слайду 37

Задача №2 Протягом року завод двічі збільшував щотижневий випуск продукції на одну й ту саму кількість відсотків. На скільки відсотків збільшувався кожного разу випуск продукції, якщо на початку року завод випускав 1200 виробів щотижня, а наприкінці року 1587 виробів?

Номер слайду 38

Водно-сольвій розчин містить 3 кг солі, концентрація якого була менша від 20%. До цього розчину додали 6 кг солі, після чого концентрація солі збільшилась на 15%. Якою була початкова маса розчину?

Номер слайду 39

Робота методичного об’єднання. У збірці подано методичні та практичні наробки з досвіду роботи вчителів інформатики та математики Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 щодо використання власних педагогічних блогів та сайтів для організації освітнього процесу за технологіями перевернутого, дистанційного навчання; проектної діяльності учнів.

Номер слайду 40

Хмарні технології в навчанні надають ряд переваг: Кирилюк Л. Л. «Використання хмарних технологійяк засобу створення освітнього веб-середовища»;економія засобів на придбання програмного забезпечення (використання технології Office Web Apps (Office онлайн));зниження потреби в спеціалізованих приміщеннях;виконання багатьох видів учбової роботи, контролю і оцінки online;економія дискового простору;антивірусна, безрекламна, антихакерська безпека та відкритість освітнього середовища для вчителів і для учнів.

Номер слайду 41

Перевернуте навчання. Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином:домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку;учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань. Прохоренко Л. В. «Використання блогів та сайтів вчителів для організації перевернутого навчання»;

Номер слайду 42

Організації дистанційного навчання. Google Classroom є унікальним додатком Google оскільки розроблена саме для освітніх потреб. Ця платформа дозволяє використання вчителем всіх інтегрованих інструментів пакету Google Suite, наприклад, Google Drive і Gmail, Google Form G+. Ільницька Н. В. «Використання хмарних технологій та сайтів вчителів для організації дистанційного навчання 

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Шановні колеги!Дякую вам за увагу ,та бажаю кожному віднайти свій шлях до НУШ. А згодом з задоволенням працювати в умовах НУШ. Бажаю успіхів!

pptx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
1984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку