організаційні системи daily 3 (Щоденні 3)

Про матеріал

Презентація Організаційні системи організаційні системи daily 3 (Щоденні 3) Математика.організаційні системи daily 3 (Щоденні 3)

Педагогічна технологія Daily 3 – це структура, яка допомагає реалізувати на практиці особистісно-орієнтовану модель навчання та засади педагогіки партнерства.

Daily 3 – це структури, які використовуються, щоби навчати дітей бути самостійними під час математики, щоб учитель мав можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах.

В перезентації подано короткий опис технології, принципи роботи, і перелік ігор, які можна проводити використовуючи технологію Щоденні 3 у вивченні математики

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організаційні системи Daily 3

Номер слайду 2

Організаційні системи Daily 3 Педагогічна технологія Daily 3 – це структура, яка допомагає реалізувати на практиці особистісно-орієнтовану модель навчання та засади педагогіки партнерства. Daily 3 – це структури, які використовуються, щоби навчати дітей бути самостійними під час математики, щоб учитель мав можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах.

Номер слайду 3

Педагогічну технологію навчання математики «Щоденні 3» розробили Гейл Боші та Джоан Мозер, дві вчительки початкових класів з м. Сіетл (США). Гейл і Джоан помітили, що традиційна система навчання не дає бажаних результатів. Тому, досліджуючи цю проблему, розробили зазначену технологію. Отже, ця технологія розвиває у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність. Вона передбачає щоденне виконання учнями трьох видів роботи у навчальному процесі з математики.

Номер слайду 4

Кожен вид діяльності виконується упродовж 20 хв: математика самостійно; математика разом; математика письмово.

Номер слайду 5

Довіра та повага. Спільність. Вибір. Відповідальність. Дослідження інтелекту. Переходи як паузи інтелекту та тіла10 кроків до самостійності Основні переконання, які служать підґрунтям систем Daily 3

Номер слайду 6

10 кроків щоб навчати та навчитись самостійностіКрок 1. Визнач, чого потрібно навчити Крок 2. Постав ціль та створи атмосферу терміновості Крок 3. Записуй бажані моделі поведінки на Я-схему Крок 4. Змоделюй найбільш бажану поведінку Крок 5. Змоделюй найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану Крок 6. Розмісти учнів по класу Крок 7. Тренуй та формуй витривалість Крок 8. Не заважай Крок 9. Використовуй тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору Крок 10. Проведи групове опитування: запитай «Як все пройшло?»

Номер слайду 7

Що потрібно для початку роботи із Daily 3?Сигнал – тихий дзвоник. Стенд для схем чи дошкаІнструменти, не іграшки. Книжкові ящики. Дидактичний матеріал

Номер слайду 8

«Математика з другом»«Математичне доміно».«Утвори фігури з паличок».«Лабіринти».«Математичне лото».«Знайди закономірність».«Розклади фігури» «Графічні малюнки»«Знайди відмінності».«Завдання для конструювання та моделювання». Танграм

Номер слайду 9

«Математика самостійно»

Номер слайду 10

«Математика письмово»Намалюй у другому рядку … менше, ніж у першому;Домалюй…;Обведи…;Знайди … . Заштрихуй;Повтори лабіринт;Розглянь малюнок. Що можна додати?;Продовж візерунок.;Чим відрізняються малюнки.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
7989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку