ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
3 клас
Тема: Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку координації. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним і різнойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній відстані).
Завдання уроку:
-
Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами.
-
Вчити виконувати вправи для розвитку координації.
-
Навчити лазінню по гімнастичній стінці однойменним та різнойменним способом.
-
Ознайомити з правилами гри.
Формування предметних компетентностей
Мета: - формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі;
-
засвоювати і вдосконалювати рухові навички лазіння по гімнастичній стінці;
-
сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі через загальнорозвивальні вправи;
-
виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість, спритність.
Формування ключових компетентностей
-
соціальної та громадянської (здатність до співробітництва, взаєморозуміння, виконувати різні функції у колективі);
-
спілкування державною мовою (удосконалювати навички володіння українською мовою);
-
вміння вчитися впродовж життя (відповідно до мети уроку виконувати необхідні дії, контролювати і оцінювати свої результати).
Обладнання: гімнастична стінка.
Зміст уроку
-
Підготовча частина
-
Шикування в одну шеренгу, повідомлення завдань уроку.
-
Інструктаж із техніки безпеки під час проведення уроку.
-
Виконання стройових вправ (повороти, перешиковування, ходьба, різні види бігу, заспокійливі вправи).
-
Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі.
-
Основна частина.
-
Вправи для розвитку координації (ходьба між двома паралельними лініями; ходьба по лінії руки на поясі; руки в сторони; стоячи на одній нозі руки на пояс тримати рівновагу; те саме на іншій нозі). Оцінювання виду діяльності.
-
Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом (одночасно пересувають праву ногу і праву руку, потім ліву ногу і ліву руку); різнойменним способом (спочатку переставляють ліву руку і праву ногу, а потім – праву руку і ліву ногу; вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті).
(зразок показує добре підготовлений учень)
Після виконання вправ діти виконують заспокійливі вправи, оцінюють вид діяльності.
-
Рухлива гра «Запорожець на Січі»
-
Проведення бесіди про козаків (пригадати де жили козаки, їх одяг, зачіски, яку роботу виконували, для чого вони там були).
б) Вивчення правил гри.
в) Проведення гри.
г) Заспокійливі вправи.
-
Заключна частина.
-
Перешиковування в одну шеренгу.
-
Підведення підсумку уроку.
-
Яке у вас самопочуття?
-
Чи легко було виконувати всі завдання?
-
Які були труднощі?
-
Оцініть свою роботу на уроці.
-
Чи сподобався урок? Що саме?
-
Що не сподобалося?
-
Організований вихід із спортивної зали.