Завдання:
Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. 3 клас. Фізичні вправи і здоров’я
Інвентар і обладнання: ілюстрація «Олімпійські кільця»,
фото Оксани Баюл,
естафетні палиці – 2 шт,
обручі – 2 шт ,
маленькі м’ячі – 2шт ,
свисток - 1 шт
Тип уроку: за змістом - комплексний;
за дидактичним завданням – комбінований.
Місце проведення:Гусаківський НВК, спортивний зал.
Зміст уроку (40хв)
Підготовча частина уроку - 12 хв.
6.Повторення рухливої гри «Квач».
7. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики в колі.
Основна частина уроку - 20-22 хв.
1.Ознайомлення учнів із зимовими Олімпійськими іграми.
2.Сприяння розвитку швидкості, спритності і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.
Заключна частина уроку - 5 хв.
1.Шикування класу в шеренгу.
2. Вікторина «Зимові види спорту».
3. Підбиття підсумків уроку.
4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||||
Підготовча частина уроку 14-15 хв |
|||||||
1. |
Організація учнів до уроку. Шикування в одну шеренгу |
0,5 хв |
|
||||
2. |
Привітання з учнями |
0,5 хв |
|
||||
3. |
Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань
- Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, вивчимо новий комплекс вправ, нові рухливі ігри. |
1 хв |
Використовую картинки на спортивну тематику |
||||
4. |
Організувальні вправи (Повороти ліворуч, праворуч) |
1 хв |
|
||||
5. 5.1 5.2 5.3 5.4
5.5 5.6 5.7 |
Ходьба з переходом у біг в повільному темпі: Ходьба звичайна. Ходьба навшпиньках. Ходьба на п’ятках. Ходьба з високим підніманням стегна. Ходьба у напівприсіді. Ходьба у повному присіді. Звичайна ходьба. |
3 хв
10-20 м 10-20 м 10-15 м
10-15 м
10-15 м 10-20 м 10-20 м |
Стежу за інтервалом та напрямком руху
Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки |
||||
6. |
Вправи на відновлення дихання |
30 с. |
|
||||
7. |
Повторення рухливої гри «Квач» |
3 хв |
|
||||
7.1 |
Підготовка до рухливої гри |
0,5 хв |
|
||||
7.2 |
Пояснення і проведення рухливої гри -Пограємо у рухливу гру «Квач» Один із гравців буде квачем. Його завдання догнати когось із гравців та доторкнутись до нього. Цей гравець голосно каже « Я квач». У цій грі перемагає той хто жодного разу не був квачем. |
2 хв |
|
||||
7.3 |
Підведення підсумків гри |
0,5хв |
|
||||
8 |
Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі |
5-6 хв |
|
||||
8.1 |
Шикування класу в коло |
0,5 хв |
|
||||
8.2 |
Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі Вправа 1. В. п.-о.с, руки на поясі; 1,3 – руки вгорі; 2,4 – в.п.
|
10-12 разів
|
Темп виконання повільний. Під час виконання очі не зажмурювати |
||||
|
Вправа 2. В.п – о.с., руки на поясі; 1-4 – колові рухи головою вправо; 5-8 – колові рухи головою вліво. |
10-12 разів |
Темп виконання середній |
||||
|
Вправа 3. В.п.-о.с- руки вгору 1-4 – колові рухи руками вперед; 5-8 – колові рухи руками назад. |
|
|
||||
|
Вправа 4. В.п – стійка ноги нарізно, руки в сторони; 1-2- повороти вправо 3-4 – повороти вліво |
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа 5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі;
|
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа 6 .В.п – о.с. 1,3 – присід, руки вперед 2,4 – о.с |
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа 7. В.п (хл.) – упор лежачи (дів.) – упор лежачи на колінах
|
Хл тримати в.п. – 20с Дів.тримати в.п – 15с |
|
||||
|
Вправа 8. В.п – взятися за руки в колі; 1-8 – стрибки на двох ногах вправо; 9-16 – стрибки на двох ногах вліво.
|
|
|
||||
|
Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. |
30 с |
Відновлення дихання дітей |
||||
Основна частина уроку 19-20 хв |
|||||||
1. |
Ознайомлення учнів із зимовими Олімпійськими іграми
|
5 хв |
|
||||
2. |
Сприяння розвитку спритності і швидкості у рухливій грі «Біатлон» |
10 хв |
|
||||
2.1 |
Підготовка до гри. |
0,5 хв |
|
||||
2.2 |
Пояснення і проведення гри.
|
9 хв |
|
||||
2.3 |
Підведення підсумків гри. |
0,5 хв |
|
||||
3. |
Сприяння розвитку спритності у рухливій грі «Абетка». |
|
|
||||
3.1 |
Підготовка до гри |
|
|
||||
3.2 |
Пояснення і проведення гри. ………
|
|
|
||||
3.3 |
Підбиття підсумків гри |
|
|
||||
|
|||||||
Заключна частина 4-5 хв |
|||||||
1. |
Шикування класу в шеренгу |
1 хв |
|
||||
2.
|
Вікторина «Зимові види спорту»
|
2 хв |
|
||||
2.1 |
Підбиття підсумків вікторини. Нагородження переможців
|
|
|
||||
3. |
Підведення підсумків уроку
|
1 хв |
|
||||
4. |
Оголошення і пояснення домашнього завдання |
|
|
||||