Організувальні вправи.Комплекс вправ ранкової гімнастики.Зимові Олімпійські ігри.Рухливі ігри та естафети.

Про матеріал
Завдання: 1. Ознайомити учнів із зимовими Олімпійськими іграми. 2. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики 3. Сприяти розвитку спритності, швидкості і сили під час проведення рухливих ігор та естафет. 4. Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами взимку.
Перегляд файлу

Тема. Організувальні вправи.Комплекс вправ ранкової гімнастики.Зимові Олімпійські ігри.Рухливі ігри та естафети.

Завдання:

  1. Ознайомити учнів із зимовими Олімпійськими іграми.
  2. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики
  3. Сприяти розвитку спритності, швидкості і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.
  4. Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами взимку.

Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. 3 клас. Фізичні вправи і здоров’я

 Інвентар і обладнання:  ілюстрація «Олімпійські кільця»,

фото Оксани Баюл,

естафетні палиці – 2 шт,

обручі – 2 шт ,

маленькі м’ячі – 2шт , 

свисток  - 1 шт 

Тип уроку: за змістом  - комплексний;

                     за дидактичним завданням – комбінований.

Місце проведення:Гусаківський НВК, спортивний зал.

 

 

                                                Зміст уроку (40хв)

Підготовча частина уроку - 12 хв.

  1. Організація учнів до уроку.  Шикування класу в одну шеренгу.
  2. Привітання з учнями.
  3. Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань уроку.
  4. Організувальні вправи.
  5. Ходьба з переходом у біг в повільному темпі.

 6.Повторення рухливої гри «Квач».

 7. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики в колі.

 

                                   Основна частина уроку - 20-22 хв.

1.Ознайомлення учнів із зимовими Олімпійськими іграми.

2.Сприяння розвитку швидкості, спритності і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.

 

                     Заключна частина уроку - 5 хв.

1.Шикування класу в шеренгу.

2. Вікторина «Зимові види спорту».

3. Підбиття підсумків уроку.

4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.

 

 

 

з/п

Зміст основного навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина уроку 14-15 хв

 

1.

Організація учнів до уроку. Шикування в одну шеренгу

0,5 хв

 

2.

Привітання з учнями

0,5 хв

  •           Слава Україні!
  •           Героям Слава!

3.

Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань

  •           Згадайте всі попередні заняття, те корисне, що ви взяли з них для себе.
  •           Яка користь від виконання фізичних вправ?

- Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, вивчимо новий  комплекс вправ, нові рухливі ігри.

1 хв

 

 

Використовую картинки на

спортивну тематику

4.

Організувальні вправи

(Повороти ліворуч, праворуч)

1 хв

 

5.

 5.1

5.2

5.3

5.4

 

 

5.5

5.6

5.7

Ходьба з переходом у біг в повільному темпі:

Ходьба звичайна.

Ходьба навшпиньках.

Ходьба на п’ятках.

Ходьба з високим підніманням стегна.

Ходьба у напівприсіді.

Ходьба у повному присіді.

Звичайна ходьба.

3 хв

 

10-20 м

10-20 м

10-15 м

 

10-15 м

 

10-15 м

         10-20 м

         10-20 м

Стежу за інтервалом та напрямком руху

 

Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки

6.

Вправи на відновлення дихання

30 с.

 

7.

Повторення рухливої гри «Квач»

3 хв

 

7.1

Підготовка до рухливої гри

0,5 хв

 

7.2

Пояснення і проведення рухливої гри

-Пограємо у рухливу гру «Квач»

Один із гравців буде квачем. Його завдання догнати когось із гравців та доторкнутись до нього. Цей гравець голосно каже « Я квач». У цій грі перемагає той хто жодного разу не був квачем.

2 хв

 

7.3

Підведення підсумків гри

0,5хв

 

8

 Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі

5-6 хв

 

8.1

Шикування класу в коло

0,5 хв

 

8.2

Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у  колі

 Вправа 1. В. п.-о.с, руки на поясі;

 1,3 – руки вгорі;

 2,4 – в.п.

 

 

 

 

10-12 разів

 

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

Під час виконання очі не зажмурювати

 

Вправа 2. В.п – о.с., руки на поясі;

1-4 – колові рухи головою вправо;

5-8 – колові рухи головою вліво.

10-12 разів

Темп виконання середній

 

Вправа 3. В.п.-о.с- руки вгору

1-4 – колові рухи руками вперед;

5-8 – колові рухи руками назад.

 

 

 

Вправа 4. В.п – стійка ноги нарізно, руки в сторони;

1-2- повороти вправо

3-4 – повороти вліво

10-12 разів

 

 

Вправа 5. В.п. – стійка ноги нарізно,  руки на поясі;
1-2 – нахили вліво
3-4 – нахили вправо

 

10-12 разів

 

 

 

Вправа 6 .В.п – о.с.

1,3 – присід, руки вперед

2,4 – о.с

10-12 разів

 

 

 

 

 

Вправа 7. В.п (хл.) – упор лежачи

                 (дів.) – упор лежачи на колінах

 

Хл тримати в.п. – 20с

Дів.тримати в.п – 15с

 

 

Вправа 8. В.п – взятися за руки в колі;

1-8 – стрибки на двох  ногах вправо;

9-16 – стрибки на двох ногах вліво.

 

 

 

 

Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання.

30 с

Відновлення дихання дітей

Основна частина уроку 19-20 хв

1.

Ознайомлення учнів із зимовими Олімпійськими іграми

  •           Є літні та зимові Олімпійські ігри. Перші зимові Олімпійські ігри відбулись у Франції, де спортсмени змагались у зимових видах спорту: швидкісного бігу на ковзанах, фігурного катання, хокею, біатлону, стрибків на лижах, сноубордингу…
  •   У 1994 році Україна вперше, як незалежна держава взяла участь у зимових Олімпійських іграх у Норвегії. Оксана Баюл зайняла перше місце й тим самим принесла Україні першу золоту медаль з фігурного катання.
  •   Нині символом і емблемою Олімпійських ігор є п’ять кілець, переплетених  між собою, що символізують об’єднання 5 континентів. Девізом звучать слова: «Швидше, вище, сильніше».
     

5 хв

 

2.

Сприяння розвитку спритності і швидкості у рухливій грі «Біатлон»

10 хв

 

2.1

Підготовка до гри.

0,5 хв

 

2.2

Пояснення і проведення гри.

  •            Учні поділені на 2 команди. Ваше завдання тримаючи у руках гімнастичну палку підбігти до обруча де лежить м’яч та попасти м’ячем у ціль. Тим самим принести своїй команді певну кількість балів. Потім поставити м’яч назад у обруч, взяти гімнастичну палицю і передати її наступному учаснику.

9 хв

 

2.3

Підведення підсумків гри.

0,5 хв

 

3.

 Сприяння розвитку спритності у рухливій грі «Абетка».

 

 

3.1

Підготовка до гри

 

 

3.2

Пояснення і проведення гри.

………

 

 

 

3.3

Підбиття підсумків гри

 

 

 

Заключна частина 4-5 хв

1.

Шикування класу в шеренгу

1 хв

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вікторина «Зимові види спорту»

  •           Плавання є зимовим видом спорту чи літнім? (Літнім)
  •           Біатлон відноситься до літнього виду спорту? (Ні)
  •           Хокей на траві – це….(літній вид спорту)
  •           Хокей з шайбою є зимовим видом спорту? (Так)
  •           Бадмінтон є зимовим видом спорту? (Ні)
  •           Лижні перегони зимовий вид спорту? (Так)

 

2 хв

 

  2.1

Підбиття підсумків вікторини. Нагородження переможців

 

 

 

3.

Підведення підсумків уроку

 

1 хв

 

4.

Оголошення і пояснення домашнього завдання

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 грудня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку