Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.Комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.Стрибки через скакалку на одній та на двох ногах.Рухливі ігри т

Про матеріал
Завдання уроку : 1.Повторити рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою. 2.Закріпити комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід. 3. Удосконалити техніку виконання стрибків через скакалку на одній та на двох ногах. 4. Вивчити рухливу гру «Знайди товариша». 5.Сприяти розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет. 6.Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Тема.Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.Комплекс вправ  ритмічної гімнастики під музичний супровід.Стрибки через скакалку на одній та на двох ногах.Рухливі ігри та естафети.

Завдання уроку :

1.Повторити рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.

2.Закріпити комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.

3. Удосконалити техніку виконання стрибків через скакалку на одній та на двох ногах.

4. Вивчити рухливу гру «Знайди товариша».

5.Сприяти розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет.

6.Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами.

Міжпредметні зв’язки:

Основи здоров’я. 3 клас. «Фізичні вправи і здоров’я»

Музичне мистецтво 2 клас. «Музика і здоров’я»

Інвентар/обладнання:  ноутбук- 1шт, колонки- 2 шт,свисток - 1 шт.,кошики-2шт.,  малі м’ячі- 10 шт, гімнастичні обручі-6шт., скакалки- 27 шт, атрибути медалей «Золотих» і «Срібних»- 4 шт.                                               

Тип уроку: за змістом  - комплексний;

                     за дидактичним завданням – комбінований.

Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.

 

                                                Зміст уроку (40хв)

                                      Підготовча частина уроку - 12 хв.

  1. Організація учнів до уроку.  Шикування класу в одну шеренгу.
  2. Привітання з учнями.
  3. Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань уроку.
  4. Організувальні вправи.
  5. Біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.
  6. Вивчення рухливої гри « Знайди товариша»

 7.Закріплення комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.

                                   Основна частина уроку - 20-22 хв.

1. Удосконалення техніки виконання стрибків через скакалку на одній та двох ногах.

2.Сприяння розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет

 

Заключна частина уроку - 5 хв.

1.Шикування класу в шеренгу.

2.Віторина-гра  «Вірю- не вірю у спорті ».

3. Підбиття підсумків уроку.

4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.

 

з/п

Зміст основного навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина уроку (14-15 хв)

 

1

Організація учнів до уроку. Шикування в одну шеренгу.

0,5 хв

Шикую учнів  в шеренгу.

2

Привітання з учнями.

0,5 хв

                   Вітаюся з учнями:

  •           Слава Україні!
  •           Героям Слава!

3

Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань.

  •           Діти, ви полюбляєте уроки фізкультури?
  •           Згадайте всі попередні заняття, те корисне, що ви взяли з них для себе.
  •           Що нам дає спорт? Чи є якась користь від нього?

 

-  Діти,щоб бути здоровими ми повинні виконувати фізичні вправи.

- На сьогоднішньому уроці, ми закріпимо комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід ,  повторимо стрибки через скакалку на одній та на двох ногах, а також пограємо в  рухливі ігри та естафети.

1, 5 хв

 

 

Використовую картинки на спортивну тематику.

4

Організувальні вправи

1 хв

Повороти виконую разом з учнями

4.1

 

   Повороти ліворуч, праворуч.

 

 

5

 

Ходьба з переходом у біг в повільному темпі.

3 хв

 

Стежу за дистанцією та напрямком руху учнів

 

 5.1

Ходьба звичайна.

10-20 м

Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки під час бігу

5.2

 Ходьба з прискоренням

10-20 м

 

 

5.3

Біг у повільному темпі

            2-3 хв

 

5.4

Ходьба звичайна

10-20 м

 

 

 

 

 

 

6

Вивчення рухливої гри «Знайди товариша»

3 хв

 

6.1

Підготовка до рухливої гри

0,5 хв

 

6.2

Пояснення і проведення рухливої гри

 

Гравці бігають по спортивному залі. За командою вчителя: «Знайди товариша!» учні шукають собі товаришів, тобто мають утворити пару. Продовжують ходьбу парами. Після команди вчителя, учні розбігаються по спортивному залу. Гра продовжується

2 хв

 

6.3

Підведення підсумків гри

0,5хв

 

7

Закріплення комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід

 

5 хв

 

Використовую музичний центр

 

 

7.1

Мотивація щодо виконання учнями комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід

0,5 хв

 

 

 

7.2

 

 

 

 

 

Виконання учнями комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід

 

 

 

 

 

4-4,5 хв

 

 

 

 


                                                     Основна частина ( 22-24 хв)

 

1

 

Удосконалення техніки виконання стрибків через скакалку на одній та двох ногах

 

 

 

10 хв

 

 

Стрибки на носках, ноги прямі

1.1

 

 

 

Стрибки на двох (одній) ногах на місці

 

2 хв

 

Учні виконують стрибки без скакалки

 

 

1.2

 

Стрибки через скакалку на двох ногах

 

                5 хв

Показую учням виконання стрибків, а потім учні виконують

1.3

Стрибки через скакалку на одній нозі

 

                 3 хв

 

 

2

 

 

 

Сприяння розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет

 

10хв

 

 

 

 

2.1

Поділ класу на 2 команди.

 

0,5хв

Називаю команди : «Карпати» і «Динамо»

2.2

Проведення рухливої гри « Садіння і збір картоплі»

10 хв

 

2.2.1

Підготовка і пояснення рухливої гри

 

Дівчата стають в одну колону , хлопці в другу.

Перші гравці отримують корзинки з картоплинами (м'ячами) вони повинні ці картоплини посадити у кожну ямку і повернутися з пустими корзинками. Другі гравці повинні зібрати і повернутися з повними корзинками. Гравці які повертаються стають в кінець колони. Перемагає та команда яка швидше «посадить» і «збере» картоплю

 

 

1 хв

 

 

2.2.2

 

Проведення і підбиття підсумків рухливої гри

9 хв

 

2.3

 

 

Проведення естафети з обміном інвентаря

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.3.1

 

         

Підготовка і пояснення естафети

Учні шикуються в 2 колони. Перші гравці отримують по маленькому м’ячу.  За командою вчителя учень біжить до обруча, здійснює обмін м’ячика на скакалку і повертається зі скакалкою, яку передає наступному гравцеві. Гра продовжується

 

1 хв

 

 

2.3.2

 

 

 

Проведення і підбиття підсумків естафети

6 хв

 

                                                         Заключна частина ( 4-5 хв)

 

1

Шикування класу в шеренгу

1 хв

Вчитель слідкує за дисципліною

2

Вікторина «Вірю, не вірю

у спорті»

  •           Чи вірите ви, що хокей можна грати на траві? (віримо)
  •           Чи вірите ви, що Олімпійські ігри проходили в давньогрецькому місті Олімпія? (віримо)
  •           Чи вірите ви, що тренером української національної збірної є Євген Коноплянка?

(Не віримо)

  •           Чи вірите ви , що найсильнішою командою з футболу на даний час  є «Динамо» Київ? ( не віримо)
  •           Чи вірите ви, що у футбол на полі грають 7 чоловік? (не віримо)
  •           Чи вірите ви, що першою українською Олімпійською чемпіонкою була Олена Підгрушна? (не віримо)
  •           Чи вірите ви, що пульс в учнів під час гри у футбол може досягати 150 уд/хв? ( віримо)
  •           Чи вірите ви, що Володимир Кличко має зріст 2 м 5 см? (не віримо)

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

Питання для вікторини друкую на аркуші А4

2.1

Підбиття підсумків вікторини.

                    1 хв

 

3

Підведення підсумків уроку

 

                1хв

 

4

Оголошення і пояснення домашнього завдання

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 грудня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку