Тема.Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.Комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.Стрибки через скакалку на одній та на двох ногах.Рухливі ігри та естафети.
Завдання уроку :
1.Повторити рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою.
2.Закріпити комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.
3. Удосконалити техніку виконання стрибків через скакалку на одній та на двох ногах.
4. Вивчити рухливу гру «Знайди товариша».
5.Сприяти розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет.
6.Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами.
Міжпредметні зв’язки:
Основи здоров’я. 3 клас. «Фізичні вправи і здоров’я»
Музичне мистецтво 2 клас. «Музика і здоров’я»
Інвентар/обладнання: ноутбук- 1шт, колонки- 2 шт,свисток - 1 шт.,кошики-2шт., малі м’ячі- 10 шт, гімнастичні обручі-6шт., скакалки- 27 шт, атрибути медалей «Золотих» і «Срібних»- 4 шт.
Тип уроку: за змістом - комплексний;
за дидактичним завданням – комбінований.
Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.
Зміст уроку (40хв)
Підготовча частина уроку - 12 хв.
7.Закріплення комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід.
Основна частина уроку - 20-22 хв.
1. Удосконалення техніки виконання стрибків через скакалку на одній та двох ногах.
2.Сприяння розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет
Заключна частина уроку - 5 хв.
1.Шикування класу в шеренгу.
2.Віторина-гра «Вірю- не вірю у спорті ».
3. Підбиття підсумків уроку.
4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку (14-15 хв) |
|||
1 |
Організація учнів до уроку. Шикування в одну шеренгу. |
0,5 хв |
Шикую учнів в шеренгу. |
2 |
Привітання з учнями. |
0,5 хв |
Вітаюся з учнями:
|
3 |
Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань.
- Діти,щоб бути здоровими ми повинні виконувати фізичні вправи. - На сьогоднішньому уроці, ми закріпимо комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід , повторимо стрибки через скакалку на одній та на двох ногах, а також пограємо в рухливі ігри та естафети. |
1, 5 хв |
Використовую картинки на спортивну тематику. |
4 |
Організувальні вправи |
1 хв |
Повороти виконую разом з учнями |
4.1 |
Повороти ліворуч, праворуч. |
|
|
5
|
Ходьба з переходом у біг в повільному темпі. |
3 хв
|
Стежу за дистанцією та напрямком руху учнів
|
5.1 |
Ходьба звичайна. |
10-20 м |
Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки під час бігу |
5.2 |
Ходьба з прискоренням |
10-20 м
|
|
5.3 |
Біг у повільному темпі |
2-3 хв |
|
5.4 |
Ходьба звичайна |
10-20 м |
|
|
|||
|
|
|
|
6 |
Вивчення рухливої гри «Знайди товариша» |
3 хв |
|
6.1 |
Підготовка до рухливої гри |
0,5 хв |
|
6.2 |
Пояснення і проведення рухливої гри
Гравці бігають по спортивному залі. За командою вчителя: «Знайди товариша!» учні шукають собі товаришів, тобто мають утворити пару. Продовжують ходьбу парами. Після команди вчителя, учні розбігаються по спортивному залу. Гра продовжується |
2 хв |
|
6.3 |
Підведення підсумків гри |
0,5хв |
|
7 |
Закріплення комплекс вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід
|
5 хв |
Використовую музичний центр
|
7.1 |
Мотивація щодо виконання учнями комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід |
0,5 хв |
|
7.2
|
Виконання учнями комплексу вправ ритмічної гімнастики під музичний супровід
|
4-4,5 хв |
|
Основна частина ( 22-24 хв)
1
|
Удосконалення техніки виконання стрибків через скакалку на одній та двох ногах
|
10 хв |
Стрибки на носках, ноги прямі |
||
1.1
|
Стрибки на двох (одній) ногах на місці |
2 хв |
Учні виконують стрибки без скакалки
|
||
1.2 |
Стрибки через скакалку на двох ногах |
5 хв |
Показую учням виконання стрибків, а потім учні виконують |
||
1.3 |
Стрибки через скакалку на одній нозі |
3 хв |
|
||
2
|
Сприяння розвитку швидкості і спритності під час проведення естафет |
10хв
|
|
||
2.1 |
Поділ класу на 2 команди.
|
0,5хв |
Називаю команди : «Карпати» і «Динамо» |
||
2.2 |
Проведення рухливої гри « Садіння і збір картоплі» |
10 хв |
|
||
2.2.1 |
Підготовка і пояснення рухливої гри
Дівчата стають в одну колону , хлопці в другу. Перші гравці отримують корзинки з картоплинами (м'ячами) вони повинні ці картоплини посадити у кожну ямку і повернутися з пустими корзинками. Другі гравці повинні зібрати і повернутися з повними корзинками. Гравці які повертаються стають в кінець колони. Перемагає та команда яка швидше «посадить» і «збере» картоплю
|
1 хв |
|
||
2.2.2
|
Проведення і підбиття підсумків рухливої гри |
9 хв |
|
||
2.3
|
Проведення естафети з обміном інвентаря
|
7 хв |
|
||
2.3.1
|
Підготовка і пояснення естафети Учні шикуються в 2 колони. Перші гравці отримують по маленькому м’ячу. За командою вчителя учень біжить до обруча, здійснює обмін м’ячика на скакалку і повертається зі скакалкою, яку передає наступному гравцеві. Гра продовжується
|
1 хв |
|
||
2.3.2 |
|
|
|
||
Проведення і підбиття підсумків естафети |
6 хв |
||||
|
|||||
Заключна частина ( 4-5 хв) |
|
||||
1 |
Шикування класу в шеренгу |
1 хв |
Вчитель слідкує за дисципліною |
||
2 |
Вікторина «Вірю, не вірю у спорті»
(Не віримо)
|
2хв |
Питання для вікторини друкую на аркуші А4 |
||
2.1 |
Підбиття підсумків вікторини. |
1 хв |
|
||
3 |
Підведення підсумків уроку
|
1хв |
|
||
4 |
Оголошення і пояснення домашнього завдання |
|
|
||