ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ
за першою частиною підручника «Математика. 4 клас»
(С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська), укладеного відповідно до типової освітньої програми авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна(4 год)
Орієнтовне календарно-тематичне планування на перше півріччя
Примітка |
№ уроку |
Орієнтовна дата проведення |
Назва теми
|
Сторінка підручника (частина 1) |
Сторінка робочого зошита |
|
|
|
Розділ 1. Повторення вивченого в 3 класі Таблиці множення і ділення |
4-5 |
3 |
|
|
|
Вирази та нерівності зі змінними |
6-7 |
4 |
|
|
|
Рівняння |
8-9 |
5 |
|
|
|
Усне додавання і віднімання в межах 1000 |
10-11 |
6 |
|
|
|
Усне додавання і віднімання в межах 1000 (продовження) |
11-12 |
7 |
|
|
|
Усне ділення і множення в межах 1000 |
13-14 |
8 |
|
|
|
Усне ділення і множення в межах 1000 (продовження) |
14-15 |
9 |
|
|
|
Ділення з остачею |
16-17 |
10 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання в межах 1000 |
18-19 |
11 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання в межах 1000 (продовження) |
19-20 |
12 |
|
|
|
Дроби |
21-22 |
13 |
|
|
|
Урок-узагальнення з розділу. Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 1 |
- |
- |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота |
|
|
|
|
|
Розділ 2. Багатоцифрові числа. Додавання і віднімання Десяткова система числення. Утворення розрядних одиниць |
23-24 |
14 |
|
|
|
Десяткова система числення. Утворення розрядних одиниць (продовження) |
25-26 |
15 |
|
|
|
Класи чисел. Читання і запис багатоцифрових чисел |
27-28 |
16 |
|
|
|
Класи чисел. Читання і запис багатоцифрових чисел (продовження) |
29-30 |
17 |
|
|
|
Утворення багатоцифрових чисел |
31-32 |
18 |
|
|
|
Порівняння багатоцифрових чисел |
33-34 |
19 |
|
|
|
Порівняння багатоцифрових чисел (продовження) |
35-36 |
20 |
|
|
|
Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел
|
37-38 |
21 |
Примітка |
№ уроку |
Орієнтовна дата проведення |
Назва теми
|
Сторінка підручника (частина 1) |
Сторінка робочого зошита |
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа |
39-40 |
22 |
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа (продовження) |
40-41 |
23 |
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел способом округлення |
42-43 |
24 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд |
44-45 |
25 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд (продовження) |
46-47 |
26 |
|
|
|
Перевірка дій додавання і віднімання |
48-49 |
27 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд |
50-51 |
28 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд (продовження) |
51-52 |
29 |
|
|
|
Письмове віднімання: вирази виду 4000 – 7, 4000 – 364 |
53-54 |
30 |
|
|
|
Письмове віднімання: вирази виду 3005 – 46, 3050 – 72, 5006 – 128, 5060 – 487 |
55-56 |
31 |
|
|
|
Письмове додавання трьох багатоцифрових чисел |
57-58 |
32 |
|
|
|
Урок-узагальнення з розділу. Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 2 |
62-63 |
33-34 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота |
|
|
|
|
|
Презентація математичного проєкту № 1 (інтегрована година в ЯДС) |
64-65 |
|
|
|
|
Розділ 3. Величини Довжина. Додавання і віднімання іменованих чисел |
66-67 |
35 |
|
|
|
Довжина. Додавання і віднімання іменованих чисел (продовження) |
68-69 |
36-37 |
|
|
|
Віднімання іменованих чисел: вирази виду 4 м – 37 см |
70-71 |
38 |
|
|
|
Маса. Додавання і віднімання іменованих чисел |
72-73 |
39 |
|
|
|
Маса. Додавання і віднімання іменованих чисел (продовження) |
73-74 |
40 |
|
|
|
Час. Додавання іменованих чисел |
75-76 |
41 |
|
|
|
Час. Віднімання іменованих чисел |
77-78 |
42 |
|
|
|
Задачі на обчислення часу в межах століття |
79-80 |
43 |
|
|
|
Швидкість. Час. Відстань. Задачі на знаходження швидкості руху |
81-82 |
44 |
Примітка |
№ уроку |
Орієнтовна дата проведення |
Назва теми
|
Сторінка підручника (частина 1) |
Сторінка робочого зошита |
|
|
|
Швидкість. Час. Відстань. Задачі на знаходження швидкості руху (закріплення) |
- |
45-46 |
|
|
|
Задачі на знаходження відстані |
83-84 |
47 |
|
|
|
Задачі на знаходження відстані (закріплення) |
- |
48-49 |
|
|
|
Задачі на знаходження часу руху |
85-86 |
50 |
|
|
|
Задачі на знаходження часу руху (закріплення) |
- |
51-52 |
|
|
|
Розв’язування задач на рух та обернених до них |
87-88 |
53 |
|
|
|
Розв’язування задач на рух та обернених до них |
88-89 |
54 |
|
|
|
Календар |
90-91 |
55 |
|
|
|
Задачі на одночасний рух назустріч одне одному |
92-94 |
56-57 |
|
|
|
Задачі на одночасний рух у протилежних напрямках |
95-96 |
- |
|
|
|
Задачі на одночасний рух у протилежних напрямках (закріплення) |
- |
58-59 |
|
|
|
Задачі на рух в одному напрямку |
98-100 |
- |
|
|
|
Задачі на рух в одному напрямку (продовження) |
58 |
60-61 |
|
|
|
Урок-узагальнення з розділу. Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 3 |
106-107 |
62-63 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота |
|
|
|
|
|
Презентація математичного проєкту № 2 |
108-109 |
|