ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ за першою частиною підручника «Математика. 4 клас» Логачевська

Про матеріал
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ за першою частиною підручника «Математика. 4 клас» (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська), укладеного відповідно до типової освітньої програми авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна 4 години на тиждень
Перегляд файлу

          

 

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ

за першою частиною підручника «Математика. 4 клас»

(С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська), укладеного відповідно до типової освітньої програми авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна(4 год)

Орієнтовне календарно-тематичне планування на перше півріччя

Примітка

№ уроку

Орієнтовна

дата проведення

Назва теми

 

Сторінка підручника

(частина 1)

Сторінка робочого зошита

 

  1.  

 

Розділ 1. Повторення вивченого в 3 класі

Таблиці множення і ділення

4-5

3

 

  1.  

 

Вирази та нерівності зі змінними

6-7

4

 

  1.  

 

Рівняння

8-9

5

 

  1.  

 

Усне додавання і віднімання в межах 1000

10-11

6

 

  1.  

 

Усне додавання і віднімання в межах 1000 (продовження)

11-12

7

 

  1.  

 

Усне ділення і множення в межах 1000

13-14

8

 

  1.  

 

Усне ділення і множення в межах 1000 (продовження)

14-15

9

 

  1.  

 

Ділення з остачею

16-17

10

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання в межах 1000

18-19

11

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання в межах 1000 (продовження)

19-20

12

 

  1.  

 

Дроби

21-22

13

 

  1.  

 

Урок-узагальнення з розділу.  Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 1

-

-

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота

 

 

 

  1.  

 

Розділ 2. Багатоцифрові числа. Додавання і віднімання

Десяткова система числення. Утворення розрядних одиниць

23-24

14

 

  1.  

 

Десяткова система числення. Утворення розрядних одиниць (продовження)

25-26

15

 

  1.  

 

Класи чисел. Читання і запис багатоцифрових чисел

27-28

16

 

  1.  

 

Класи чисел. Читання і запис багатоцифрових чисел (продовження)

29-30

17

 

  1.  

 

Утворення багатоцифрових чисел

31-32

18

 

  1.  

 

Порівняння багатоцифрових чисел

33-34

19

 

  1.  

 

Порівняння багатоцифрових чисел (продовження)

35-36

20

 

  1.  

 

Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел

 

37-38

21

Примітка

№ уроку

Орієнтовна

дата проведення

Назва теми

 

Сторінка підручника

(частина 1)

Сторінка робочого зошита

 

  1.  

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа

39-40

22

 

  1.  

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа (продовження)

40-41

23

 

  1.  

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел способом округлення

42-43

24

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд

44-45

25

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд (продовження)

46-47

26

 

  1.  

 

Перевірка дій додавання і віднімання

48-49

27

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд

50-51

28

 

  1.  

 

Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд (продовження)

51-52

29

 

  1.  

 

Письмове віднімання: вирази виду 4000 – 7, 4000 – 364

53-54

30

 

  1.  

 

Письмове віднімання: вирази виду 3005 – 46, 3050 – 72,

5006 – 128, 5060 – 487

55-56

31

 

  1.  

 

Письмове додавання трьох багатоцифрових чисел

57-58

32

 

  1.  

 

Урок-узагальнення з розділу.  Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 2

62-63

33-34

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота

 

 

 

  1.  

 

Презентація математичного проєкту № 1 (інтегрована година в ЯДС)

64-65

 

 

  1.  

 

Розділ 3. Величини

Довжина. Додавання і віднімання іменованих чисел

66-67

35

 

  1.  

 

Довжина. Додавання і віднімання іменованих чисел (продовження)

68-69

36-37

 

  1.  

 

Віднімання іменованих чисел: вирази виду 4 м – 37 см

70-71

38

 

  1.  

 

Маса. Додавання і віднімання іменованих чисел

72-73

39

 

  1.  

 

Маса. Додавання і віднімання іменованих чисел (продовження)

73-74

40

 

  1.  

 

Час. Додавання іменованих чисел

75-76

41

 

  1.  

 

Час. Віднімання іменованих чисел

77-78

42

 

  1.  

 

Задачі на обчислення часу в межах століття

79-80

43

 

  1.  

 

Швидкість. Час. Відстань. Задачі на знаходження швидкості руху

81-82

44

Примітка

№ уроку

Орієнтовна

дата проведення

Назва теми

 

Сторінка підручника

(частина 1)

Сторінка робочого зошита

 

  1.  

 

Швидкість. Час. Відстань. Задачі на знаходження швидкості руху (закріплення)

-

45-46

 

  1.  

 

Задачі на знаходження відстані

83-84

47

 

  1.  

 

Задачі на знаходження відстані (закріплення)

-

48-49

 

  1.  

 

Задачі на знаходження часу руху

85-86

50

 

  1.  

 

Задачі на знаходження часу руху (закріплення)

-

51-52

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух та обернених до них

87-88

53

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух та обернених до них

88-89

54

 

  1.  

 

Календар

90-91

55

 

  1.  

 

Задачі на одночасний рух назустріч одне одному

92-94

56-57

 

  1.  

 

Задачі на одночасний рух у протилежних напрямках

95-96

-

 

  1.  

 

Задачі на одночасний рух у протилежних напрямках (закріплення)

-

58-59

 

  1.  

 

Задачі на рух в одному напрямку

98-100

-

 

  1.  

 

Задачі на рух в одному напрямку (продовження)

58

60-61

 

  1.  

 

Урок-узагальнення з розділу.  Перевіряємо, що вміємо і знаємо Діагностична робота № 3

106-107

62-63

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота

 

 

 

  1.  

 

Презентація математичного проєкту № 2

108-109

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
4309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку