ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ГЕОМЕТРІЇ 10 клас (рівень стандарт) на 2018 - 2019 навчальний рік
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
За підручником «Математика. 10 клас», автори: М. І. Бурда, Т. В. Колесник,.. Ю. М. Мальований, Н. А. Тарасенкова Киїі Оріон, 2018 р
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Геометрія. 10 клас
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)
К-сть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
17 |
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. Взаємне розміщення прямих у просторі. Паралельне проектування і його властивості. Зображення фігур у стереометрії. Паралельність прямої та площини. Паралельність площин. |
Учень (учениця): називає основні поняття стереометрії формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач класифікує взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює взаємне розміщення прямих і площин у просторі, зокрема паралельність прямих, прямої та площини, двох площин, з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
17 |
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикулярність площин. Двогранний кут. Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами. Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. |
Учень (учениця): встановлює перпендикулярність прямої та площини, двох площин; обчислює відстані та кути у просторі; встановлює взаємне розміщення прямих і площин у просторі; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу. |
10 |
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ Прямокутні координати в просторі. Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками.
|
Учень (учениця): користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує дії над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів; |
7 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
|
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
За підручником «Математика. 10 клас», автори: М. І. Бурда, Т. В. Колесник,.. Ю. М. Мальований, Н. А. Тарасенкова Киїі Оріон, 2018 р
Номер уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Факт проведення |
Примітка |
Тема 1. |
ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ
|
17 |
|
|
|
1 |
Що вивчають у стереометрії |
1 |
|
|
§ 28 |
2 – 4 |
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
3 |
|
|
§ 29 |
5, 6 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
2 |
|
|
§ 30 |
7, 8 |
Взаємне розміщення прямої та площини |
2 |
|
|
§ 31 |
9, 10 |
Взаємне розміщення двох площин |
2 |
|
|
§ 32 |
11, 12 |
Властивості паралельних площин. |
2 |
|
|
§ 33 |
13, 14 |
Паралельне проектування і його властивості. |
2 |
|
|
§ 34 |
15, 16 |
Зображення фігур у стереометрії. |
2 |
|
|
|
17 |
Тематична робота |
1 |
|
|
|
Тема 2. |
ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ |
17 |
|
|
|
18,19 |
Перпендикулярність прямої і площини. |
2 |
|
|
§ 35 |
20, 21 |
Перпендикуляр і похила до площини |
2 |
|
|
§ 36 |
22, 23 |
Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами. |
2 |
|
|
§ 36 |
24,25 |
Теорема про три перпендикуляри |
2 |
|
|
§ 37 |
26, 27 |
Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин |
2 |
|
|
§ 38 |
28, 29 |
Перпендикулярність площин. |
2 |
|
|
§ 39 |
30, 31 |
Двогранний кут. |
2 |
|
|
§ 39 |
32, 33 |
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. |
2 |
|
|
§ 39 |
34 |
Тематична робота |
1 |
|
|
|
Тема 3. |
КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ |
10 |
|
|
|
35 |
Прямокутні координати в просторі. |
1 |
|
|
§ 40 |
36, 37 |
Вектори у просторі |
2 |
|
|
§ 41 |
38 |
Формули для обчислення довжини вектора |
1 |
|
|
§ 41 |
39, 40 |
Формули для обчислення кута між векторами |
2 |
|
|
§ 41 |
41, 42 |
Формули для обчислення відстані між двома точками. |
2 |
|
|
§ 41 |
43 |
Симетрія в просторі |
1 |
|
|
§ 42 |
44 |
Тематична робота |
1 |
|
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ |
7 |
|
|
|
45 – 47 |
Розв’язування задач |
3 |
|
|
|
48 |
Підсумкова тематична робота |
1 |
|
|
|
49, 50 |
Узагальнення навчального матеріалу |
2 |
|
|
|
51 |
Підбиття підсумків за рік |
1 |
|
|
|