2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ГЕОМЕТРІЇ 10 клас (рівень стандарт) на 2018 - 2019 навчальний рік

Про матеріал

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ГЕОМЕТРІЇ 10 клас (рівень стандарт) на 2018 - 2019 навчальний рік

Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.

За підручником «Математика. 10 клас», автори: М. І. Бурда, Т. В. Колесник,.. Ю. М. Мальований, Н. А. Тарасенкова Киїі Оріон, 2018 р

Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.

Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу

Рівень стандарту

Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.

 

Геометрія. 10 клас

(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)

 

К-сть

годин

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

17

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.

Взаємне розміщення прямих у просторі. Паралельне проектування і його властивості. Зображення фігур у стереометрії. Паралельність прямої та площини. Паралельність площин.

Учень (учениця):

називає основні поняття стереометрії

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач

класифікує взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює взаємне розміщення прямих і площин у просторі, зокрема паралельність прямих, прямої та площини, двох площин, з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

17

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикулярність площин. Двогранний кут.

Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами. Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами.

Учень (учениця):

встановлює перпендикулярність прямої та площини, двох площин;

обчислює відстані та кути у просторі;

встановлює взаємне розміщення прямих і площин у просторі;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу.

10

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ

Прямокутні координати в просторі.

Вектори у просторі.

Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками.

 

Учень (учениця):

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує дії над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів;

7

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.

 

 За підручником «Математика. 10 клас», автори: М. І. Бурда, Т. В. Колесник,.. Ю. М. Мальований, Н. А. Тарасенкова  Киїі Оріон, 2018 р

Номер уроку

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Факт

проведення

Примітка

Тема 1.

ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

 

17

 

 

 

1

Що вивчають у стереометрії

1

 

 

§ 28

2 – 4

Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.

3

 

 

§ 29

5, 6

Взаємне розміщення двох  прямих у просторі

2

 

 

§ 30

7, 8

Взаємне розміщення прямої та площини

2

 

 

§ 31

9, 10

Взаємне розміщення  двох площин

2

 

 

§ 32

11, 12

Властивості паралельних  площин.

2

 

 

§ 33

13, 14

Паралельне проектування і його властивості.

2

 

 

§ 34

15, 16

Зображення фігур у стереометрії.

2

 

 

 

17

 Тематична робота

1

 

 

 

Тема 2.

ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

17

 

 

 

18,19

Перпендикулярність прямої і площини.

2

 

 

§ 35

20, 21

Перпендикуляр і похила до площини

2

 

 

§ 36

22, 23

Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами.

2

 

 

§ 36

24,25

Теорема про три перпендикуляри

2

 

 

§ 37

26, 27

Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин

2

 

 

§ 38

28, 29

Перпендикулярність площин.

2

 

 

§ 39

30, 31

Двогранний кут.

2

 

 

§ 39

32, 33

Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами.

2

 

 

§ 39

34

Тематична робота

1

 

 

 

Тема 3.

КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ

10

 

 

 

35

Прямокутні координати в просторі.

1

 

 

§ 40

36, 37

Вектори у просторі

2

 

 

§ 41

38

Формули для обчислення довжини вектора

1

 

 

§ 41

39, 40

Формули для обчислення кута між векторами

2

 

 

§ 41

41, 42

Формули для обчислення відстані між двома точками.

2

 

 

§ 41

43

Симетрія в просторі

1

 

 

§ 42

44

Тематична робота

1

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ

7

 

 

 

45 – 47

Розв’язування задач

3

 

 

 

48

Підсумкова тематична робота

1

 

 

 

49, 50

Узагальнення  навчального матеріалу

2

 

 

 

51

Підбиття підсумків за рік

1

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Планування
Додано
17 липня 2018
Переглядів
3920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку