Орієнтовна програма "Тижня КОНФЛІКТОЛОГІЇ" (з досвіду роботи)

Про матеріал

Шановні колеги, хочу поділитися часточкою власного практичного досвіду. Останні роки традиційним стало проведення тижнів психології. Одим з таких тижнів у нашому навчальному закладі став "Тиждень конфліктології".

Мета даного виховного заходу - сприяти усвідомленню учасниками НВП природи виникнення конфліктів і формувати навички гідного поводження в них; сформувати навички конструктивної взаємодії команди шкільних працівників та учнів; підвищити рівень поінформованості вчителів про можливі причини виникнення девіантної поведінки в дитини, особливості профілактичної роботи з дітьми даної категорії.

Перегляд файлу

ОРІНТОВНА ПРОГРАМА  «ТИЖНЯ  КОНФЛІКТОЛОГІЇ»

 

 Мета: сприяти усвідомленню учасниками НВП природи виникнення конфліктів і формувати навички гідного поводження в них; сформувати навички конструктивної взаємодії команди шкільних працівників та учнів; підвищити рівень поінформованості вчителів про можливі причини виникнення девіантної поведінки в дитини, особливості профілактичної роботи з дітьми даної категорії.

Завдання:

  • УЧНІ
  • познайомити учасників НВП із джерелами виникнення конфліктів;
  • відпрацювати навички Я-висловлювання;
  • стимулювати учнівдо аналізу життєвих ситуацій;
  • навчити емпатійному слуханню;
  • формувати уміння прогнозувати майбутнє.

 

  • ПЕДАГОГИ
  • навчитися будувати відносини з колегами на основі поваги і довіри;
  • розкрити поняття «девіантна поведінка»;
  • проаналізувати можливі причини виникнення девіантної поведінки;
  • проаналізувати найпоширеніші помилки педагогів під час роботи
  • з дітьми з девіантною поведінкою;
  • ознайомити з інтерактивними методами та прийомами профілактичної роботи.

 

  • БАТЬКИ
  • підвищити рівень поінформованості батьків про можливі причини виникнення конфліктів та шляхи виходу з конфліктної ситуації.

РЕКОМЕНДОВАНІ ЗАХОДИ

ЗАХІД

ЧАС

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

1.

Психологічні акції

  1.   «Тиждень конфліктології»

У фойє ІІ поверху оформлено інформаційний куточок. Кожен день психолог розміщує там корисну інформацію.  Заплановано розглянути такі питання:

  • Конфліфкт. Стратегії поводження у конфлікті.
  • Відповідальність та відповідальна поведінка.
    1.   «Порядна людина – це…»

Протягом понеділка-середи учні 5-х класів проводять під час перерв опитування серед учасників НВП та разом з психологом до п’ятниці оформлюють колаж з найкращими відповідями

  1.   «Мудрі повчання»

Зранку п’ятниці  пропонуємо кожному учневі та вчителеві вибрати з чарівної скриньки мудре повчання, яке в подальшому обов’язково знадобиться та буде повчальним для них.

  1.   «Не тримайте зла – тримайте кульку»

 

Перерви

Усі учасники НВП

Практичний психолог

Відповідальні учні

2.

Профілактично-консультаційні бесіди

Індивідуальна робота

Перед 1-м уроком,

За фактом

Учні девіантної поведінки

Класні керівники

Практичний психолог

3.

Інформаційно-просвітницька робота:

2.1 Радіо-газета

- «Конфлікти»

- «Емпатійне слухання»

- Притчи.

- Заключне слово.

2.2 Інформаційні бюлетені

Великі перерви

 

 

 

 

З понеділка

Учні, педагоги

Практичний психолог, відповідальні учні

4.

Години психолога та рекомендовані класні години:

Арт-терапевтичні підгрупові заняття

«Відповідальна поведінка та твоє майбутнє»

«Шляхи ефективної взаємодії»

Під час класних годин

ГПД

 

 

Практичний психолог, класні керівники

5.

Психологічний практикум «Взаємодія педагогів та учнів»

Середа 14.30

Педколектив

Практичний психолог

6.

Консультаційний пункт

 

 

 

 

ЦИКЛОГРАМА  ТИЖНЯ  КОНФЛІКТОЛОГІЇ

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

7.00-8.00 – оформлення інформаційного куточка для учнів

7.30-8.30 – психологічний практикум з учнями «групи ризику» 

9.00-11.00 – консультаційний пункт

2 перерва – радіогазета. «Емпатійне слухання»

8.00-8.30 – акція ««Мудрі повчання»

+ перерви

8.00–8.30 – поточні бесіди

10.00-11.00 – консультаційний пункт

 1-4 урок – спостереження за учнями «групи ризику» у початковій школі 

2 перерва – радіогазета. «Відповідальна поведінка»

Перерви - Психологічна акція «Порядна людина – це…»

8.30-9.15 – психологічний практикум для учнів девіантної поведінки /І підгрупа/

8.30-9.30 - оформлення інформаційного куточка для педагогів

2 перерва – радіогазета. «Як діяти в конфліктній ситуації» - інформаційне повідомлення

3 перерва – інформаційне повідомлення для педагогів «Незручні учні»

 

9.25-10.10 – психологічний практикум для учнів девіантної поведінки /І підгрупа/

3 перерва – інструктивна бесіда «Ознайомлення педагогів з метою та заходами «Тижня Конфліктології»

3 перерва – Міні-повідомлення «Конфлікти в учнівському середовищі»

Година психології – учні «групи ризику»

 

3 перерва – радіогазета. Притча про рай та  пекло -  інформаційне повідомлення

4 перерва – інструктивна бесіда з представниками 5-11 класів

4-5 перерви – профілактичні бесіди

Класні години рекомендовані психологом

- 2-4класи, за розкладом

«Як діяти в конфліктній ситуації»

- 5-11 класи, за розкладом:

«Відповідальна поведінка та твоє майбутнє»

«Шляхи ефективної взаємодії»

 

10.30-12.00 – консультаційний пункт

5 перерва – інструктивна бесіда з відповідальними учнями

12.00-13.00 – консультаційний пункт

13.00-14.00 - індивідуальна робота з учнями «групи ризику» /10-11 класи/

 

5 перерва – радіогазета. Заключення тижня. Притча «Усі, Хтось, кожний, ніхто»

13-14.00 - розміщення інформації для батьків на блозі

13.00-14.00– індивідуальна робота з учнями «групи ризику» /5-6 класи/

14.30 психологічний практикум для педагогів «Ефективна взаємодія педагога та учнів як передумова успішної соціалізації школяра»

 

6 перерва - Підведення підсумків психологічної акції «Школа майбутнього» та тижня психології. Нагородження учнів та  класних колективів.

14.00-15.00– індивідуальна робота з учнями «групи ризику  /ГПД/

14.00-15.00 - індивідуальна робота з учнями «групи ризику» /7-9 класи/

 

 

14.00 – рефлексія для педагогів.

 

 

 

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА: пр. психолог

Тюріна І.Г.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку