Орієнтовний календарний план з математики
для 6 класів
Складено відповідно до навчальної програми (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
(175[1] годин, 5 год. на тиждень)
№ уроку |
Теми уроку |
Дата |
Д/З |
Примітка |
І семестр |
||||
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Повторення. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Повторення. |
|
|
|
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (12 год ) Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста. |
||||
|
Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
|
|
|
Прості та складені числа. Самостійна робота № 1 |
|
|
|
|
Розкладання на прості множники. Прості і складені числа. |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Тематична контрольна робота № 1: «Подільність натуральних чисел» |
|
|
|
Тематична |
||||
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 17 год) Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
||||
|
АКР(аналіз контрольної роботи). Основна властивість дробу. |
|
|
|
|
Скорочення звичайних дробів. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №3 |
|
|
|
|
Найменший спільний знаменник кількох дробів. |
|
|
|
|
Зведення звичайних дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Порівняння звичайних дробів |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №4 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
|
Розв'язування задач та рівнянь на додавання та віднімання дробів. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2: «Додавання та віднімання звичайних дробів» |
|
|
|
Тематична |
||||
Тема 3. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 17 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Взаємно обернені числа. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №6 |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Знаходження числа за його дробом. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3: «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
|
|
Тематична |
||||
Тема 4. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (15 год) Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
||||
|
АКР. Відношення та його властивості |
|
|
|
|
Пропорція та її властивості |
|
|
|
|
Основна властивість пропорції |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь за властивістю пропорції. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Пряма та обернена пропорційні залежності. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №7 |
|
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
|
Масштаб |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розв'язування задач на суміші, сплави, відсотковий вміст |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4: «Відношення і пропорції» |
|
|
|
Тематична |
||||
Тема 5. КОЛО. КРУГ. ДІАГРАМИ. ЦИЛІНДР. КОНУС. КУЛЯ (13 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Коло. Довжина кола. Число ℼ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №8 |
|
|
|
|
Круговий сектор. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5: «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки» |
|
|
|
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Підсумкове семестрове оцінювання |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
І Семестр |
№ уроку |
Теми уроку |
Дата |
Д/З |
Примітка |
ІІ семестр |
||||
Тема 6. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА. ПОРІВНЯННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год) Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикул0ярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
||||
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Протилежні числа. |
|
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №9 |
|
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6: «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
Тема 7. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ( 14 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Додавання двох від’ємних раціональних чисел з однаковими знаками. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота №7: «Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок» |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
Тема 8. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 19 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Множення раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
|
Множення раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 11 |
|
|
|
|
Коефіцієнт буквеного виразу |
|
|
|
|
Переставна і сполучна властивість множення. |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 16 |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота №8: «Множення раціональних чисел.» |
|
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота №9: «Ділення раціональних чисел». |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
Тема 9. РІВНЯННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ (18 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №12 |
|
|
|
|
Рівняння. Основна властивість рівнянь |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 13 |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 10: «Вирази і рівняння» |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
Тема 10. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ І ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ. КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА (15 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Властивості перпендикулярних прямих. |
|
|
|
|
Перпендикулярні прямі, їх побудова. |
|
|
|
|
Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих |
|
|
|
|
Паралельні прямі, їх побудова. |
|
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №14 |
|
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
|
|
|
Графіки залежності між величинами |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 11: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тема 11. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ(21 год) |
||||
|
АКР. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Подільність чисел |
|
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Відношення та пропорції. Коло. Круг |
|
|
|
|
Раціональні числа. Координатна пряма. Додатні та від’ємні числа |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Арифметичні дії з раціональними числами |
|
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Координатна площина. Графіки залежності величин |
|
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
|
Систематизація знань здобутих за рік |
|
|
|
|
Систематизація знань здобутих за рік |
|
|
|
ЗОШИТ |
||||
Тематична |
||||
ІІ Семестр |
||||
Річна |
[1] Фактично годин виходить 165, з врахуванням державних вихідних.