Тема. Множення і ділення дробів.
Мета. Закріпити вміння і навички учнів застосовувати правила множення і ділення дробів до розв’язування вправ. Розвивати інтерес і зацікавленість у процесі навчання, виховувати наполегливість, старанність.
Обладнання: диференційовані картки — завдання кожному учневі.
а) Сформулювати правило ділення дробів. Навести приклад.
б) Як піднести дріб до степеня? Навести приклад.
в) Сформулювати правило множення дробів. Навести приклад.
Проводиться у вигляді гри «Математичне лото».
Суть гри: учням роздаються конверти, в яких є одна велика картка, на якій зображені прямокутники, де розміщені відповіді, і маленькі картки, на яких записано завдання. Учні дістають із конверта картку, розв’язують завдання і нею накривають прямокутник на великій картці із правильною відповіддю. Клас поділено на три групи, згідно трьом рівням знань. Кожний учень отримує картку завдань, яка відповідає його рівню знань.
Картка № 1, (2) (низький рівень).
Картка № 3, (4) (середній рівень).
Картка № 5, (6) (високий рівень).
Після виконання завдання вчитель перевіряє його правильність.
III. Підсумок уроку (проводять учні ).